Help?! Advies nodig bij kleding

kndw

Die hard MF'er
16 nov 2002
376
0
Tubingen
Het rijbewijs komt eraan, nu ben ik nog motorkleding aan het verzamelen. Probleem is alleen: wat is mijn maat, waar moet ik naar zoeken?
Ik ben 1.84 meter en skinny (60kg).

Help?!
 
Het hangt er van af welk merk je koopt, maten zijn altijd verschillend.
Ik heb een combi van MQP en heb maat 56, ben 1.90 m en 95 kilo.
Maar FrE-bLaDe is net zo groot als ik en heeft maat 54.

Ik gok dus dat jij maat 50/52 hebt. Maar je moet gewoon bij een motorzaak even wat passen.
 
Als je veel geld uit wil geven,kan je ook een aan laten meten.
Heb je gelijk wat je wilt,in kleurstelling,en in maat.
Wat wil je,nieuw,zwart,populair,kombie,overall?
Maken hoeft niet zo duur te zijn.
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou ff een winkel binnen stappen...

Elk mens is anders weet je, langere benen, bredere schouders, etc...

Die mensen in motorzaken zijn altijd wel bereid je helpen.
 
maar als je toch nog niks heb zou ik wel voor leer gaan in ieder geval is wel wat duurder maar o zoveel beter
dus..
 
Naar een motorwinkel gaan waar ze allerlei soorten merken en maten leerpakken hebben en daar eens een middag gaan passen.
 
Ik heb zelf een MQP Aces combi maar daar ben ik niet zo enorm happy mee. Op twee plaatsen heeft het stiksel losgelaten, rits is uitgescheurd en de kneepads zitten op de verkeerde plek. Dit alles na 1,5-2 jaar! Service van de leverancier (Jansen Leermode Doetinchem) was wél prima; alles onder garantie gerepareerd. Ik heb drie jaar geleden NLG 899 voor dat pak betaald.
 
hmmm. Ik denk dat ik maar voor leren kleding ga.
Alleen een jasje nodig.

Marktplaats maar eens even afstruimen...

:Z
 
ben zelf ook geen beer van een vent. 1.82, 68kg

heb een leren evolution jack(350 euro), bevalt erg goed, zit als gegoten met protectie aan alle kanten (rug, ellebogen, schouders).

probeer "de leertent" bij weesperplein, Amsterdam. Deskundige tent :)
 
... en de dappere motordagen in Utrecht dan? Pas wel wat op voor dingen uit de stunthoek. Voor bijna niks heeft nog nooit iemand iets goeds gekocht. Pakistaans langslurven voorhuidenleer met oppervlakig stikwerk oogt het eerste seizoen aardig. Ik ben in zo'n pak gevallen. Alle naden opengebarsten. Sander van Buren uit Almere is aardig en niet duur. Ik koop zelf bij de leertent. Vaklui daar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan