MadPiottr
MF veteraan
Hallo ,
graag jullie visie op mijn Blade probleem.
Mijn Fireblade vertoont raar gedrag op hoge snelheid.
Vanaf ongeveer 160 km/ uur in bochten komt er een soort van slingering in die ervoor zorgt dat het rijplezier ver te zoeken is !
Even voor de duidelijkheid de volgende zaken die al nagelopen zijn :
Balhoofdlager = nieuw , en niet te vast / te los.
Voorwiellager = nieuw
Voorvering : vervangingskit van Hyperpro ( door Hyperpro gemonteerd)
Achter : volledig instelbare racedemper van Reiger suspension
(High / lowspeed ingaande demping , uitgaand , rijhoogte)
Banden : voor nieuwe ( 500 km) D207
: achter Metzeler Rennsport SC2
Ketting en tandwielen zijn nieuw
Duzz , op hoge snelheid rechtdoor zeer stabiel , maar in bochten komt er een slinger in die zichzelf in stand lijkt te houden. ( wel heftig)
Gas bij geven of terugnemen verandert niets
Graag jullie visie op waar nu verder te zoeken , en geen opmerkingen van "dan moet je maar een ..... kopen "
Alvast bedankt voor jullie meedenken !
graag jullie visie op mijn Blade probleem.
Mijn Fireblade vertoont raar gedrag op hoge snelheid.
Vanaf ongeveer 160 km/ uur in bochten komt er een soort van slingering in die ervoor zorgt dat het rijplezier ver te zoeken is !
Even voor de duidelijkheid de volgende zaken die al nagelopen zijn :
Balhoofdlager = nieuw , en niet te vast / te los.
Voorwiellager = nieuw
Voorvering : vervangingskit van Hyperpro ( door Hyperpro gemonteerd)
Achter : volledig instelbare racedemper van Reiger suspension
(High / lowspeed ingaande demping , uitgaand , rijhoogte)
Banden : voor nieuwe ( 500 km) D207
: achter Metzeler Rennsport SC2
Ketting en tandwielen zijn nieuw
Duzz , op hoge snelheid rechtdoor zeer stabiel , maar in bochten komt er een slinger in die zichzelf in stand lijkt te houden. ( wel heftig)
Gas bij geven of terugnemen verandert niets
Graag jullie visie op waar nu verder te zoeken , en geen opmerkingen van "dan moet je maar een ..... kopen "
Alvast bedankt voor jullie meedenken !