help!!! ik wil een tankcam

Sv Maniac

MF veteraan
1 dec 2003
1.126
21
Ermelo
Facebook
Twitter
Ik wil ook filmen tijdens het rijden, wie helpt mij een goede camera te vinden???

Ik zie overal die actiefilmpjes van ritten, het lijkt me leuk om zelf ook eens filmpjes te maken met tourtochten of tijdens het "dijkscheuren" zoals dat bij ons heet.

Grz
 
Ik wil ook filmen tijdens het rijden, wie helpt mij een goede camera te vinden???

Ik zie overal die actiefilmpjes van ritten, het lijkt me leuk om zelf ook eens filmpjes te maken met tourtochten of tijdens het "dijkscheuren" zoals dat bij ons heet.

Grz

http://www.rfconcepts.co.uk/helmet_cameras.htm


ff rondkijken op de site ( ik vind het niet direct terug ) er zijn "packs" te koop. Is een blauw kistje met alles er in wat je nodig hebt.
Je moet 480 TV lijnen nemen en PAL

kijk hier even, is topic over geweest Helmet camera, ook hier vind je één en ander terug wie heeft bullet cam en goede raad

De bijgeleverde battery pack trekt op niks, gaat maar 1 uur mee en je kunt al 8 nieuwe AA batterijen steken. Ook de begeleverde microfoon is niet van de beste kwaliteit. Ik heb een stroom omvormer ( of regelaar) laten maken waardoor de cam rechtstreeks op de batterij van de motor kan aangesloten worden. En ik heb ook een dasspeld microfoon van sony gekocht, die klinkt beter ( Voske heeft een betere als ik, die kan je het juiste type wel geven, in geval je een sony digi cam hebt)
Heb zelf een helmet cam en als je vragen hebt, stel ze maar
 
Laatst bewerkt:
Ik heb van camera's niet zoveel verstand.

Als ik zo'n pakket koop, ben ik dan klaar?
Kan ik deze zo op mijn pc aansluiten of moet ik ook een camcorder hebben?

Grz
 
Zo kan het natuurlijk ook, goedkoop maar de resultaten zijn super.

full



zie mijn website: www.xs4all.nl/~nwalther

je zou de originele beelden eens moeten zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan