Help motor uitzoeken! : ]

Ik denk een Typisch gevalletje ASP!?

Antisociale persoonlijkheidsstoornis (ASP) en psychopathie

Antisociale persoonlijkheidsstoornis (ASP) en psychopathie: diagnostische kenmerken. Mensen met ASP zijn antisociaal in de zin van dat ze vaak de rechten van anderen schenden, zich niet storen aan sociale conventies en in sommige gevallen de wet overtreden. ASP moet onderscheiden worden van psychopathie, waarbij zowel predispositie voor antisociaal gedrag als emotionele oppervlakkigheid en de afwezigheid van schuldgevoelens op de voorgrond treden. Bij ASP gaat het meer om gedrag.




Ik zou het blok van de k1200 R nemen met de voorkant van de fz1-2006 en de achterkant van de triumph en dan in het midden de z750-2006.

Hij heeft wel mijn perfecte motor omschreven, :P VFR vind ik mooi, valt mooi in het budget... alleen het geluid :P moet echt ff een proefritje doen op een 2 cillinder... hou meer van een schreeuwerig dingetje als mijn oude cbr : o vandaar dat ik de FZ1 leuk vind.. als je eenmaal toeren maakt :P



Ik zal het 1 x uitleggen: IK BEN GENIAAL :P :+
 
Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal voor de reactie's en motoren! Topic kan gesloten worden.. tenzij jullie meer ideetjes hebben natuurlijk :]

De RSV Geluidje vind ik niet zo vanwege 2cillinder kan er maar niet aan wennen, net als de vfr800...

De Triumph is bij me budget list komen te staan ^^
 
Triumph Speed Triple 1050 uit 2005 heb je ook wel voor dat geld, met een beetje mazzel.

rijd beter als de 2005 Tuono naar mijn mening... 2 jaar in bezit gehad en nu 4 jaar eigenaar van een Speed :)
 
Bedankt allemaal voor de reactie's en motoren! Topic kan gesloten worden.. tenzij jullie meer ideetjes hebben natuurlijk :]

De RSV Geluidje vind ik niet zo vanwege 2cillinder kan er maar niet aan wennen, net als de vfr800...

De Triumph is bij me budget list komen te staan ^^

welke?

Triumph.. de voorkant vind ik zo lelijk :X Over de reviews schijnt dit de beste naked te zijn toch?
er zijn meer dan 2 modellen, de nakeds lijken nou niet bepaald op dat ding wat ik heb, een toer motor ;)
 
FZ1 heeft klote aan/uit gas reactie zeker het 2006 model. Weinig power/koppel onderin. Van alle 1000's moet je deze het meeste in de toeren houden om 'vooruit' te komen. Al het vermogen zit boven.
kwestie van een powercommander erop en een knappe uitlaat,...ben je van dit geneuzel af. wel mee eens dat het middengebied wat slap is.
 
Beste MF Leden,

Even wat achtergrond informatie ex bezitter van een CBR 600 RR 2008 Motor die vorig jaar werd gestolen. Nou wil ik graag een motor halen begin July

Misschien kunnen jullie me helpen met wat ideeën, Budget is 5k~
Ik zoek een Sport/tour motor die ik ook voor woon werk verkeerd kan gebruiken en ooit in de toekomst voor circuit waar ik liefst me vrienden kan bijhouden ( nooit geweest XD )

Motoren die ik op het oog heb..
Fz1 – 2006
Bmw K 1200 R ( dreambike out of budget XD )
Z750 200n.
Zou naar de oogarts gaan, 2 motoren op je oegn is niet goed hoor.

O ja zou een zwarte motor kiezen.


Advies gevraagd! Voor soortgelijke motoren, een Bmw K 1200 S vind ik ook stoer, ik zoek dus een betrouwbaar motor, wat power, gemiddeld verbruik, voor rond de 5000.

Is mijn wens haalbaar?
 
Bedankt allemaal voor de reactie's en motoren! Topic kan gesloten worden.. tenzij jullie meer ideetjes hebben natuurlijk :]

De RSV Geluidje vind ik niet zo vanwege 2cillinder kan er maar niet aan wennen, net als de vfr800...

De Triumph is bij me budget list komen te staan ^^


Las ik dat je interesse zou hebben in een CBF600?
Ik heb er een staan die weg mag.
Vrouwlief rijdt er toch niet meer op.

zijkant.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan