HELP!! slot kwijt.

Benhalo

MF'er
10 sep 2006
88
0
Den Haag
Kwam ik net thuis van werk kom ik erachter dat m'n tas open is en... slot weg... :(
Nog wel teruggereden om te kijken of ik deze nog ergens tegenkwam maar hopeloos natuurlijk.

Nu de vraag: wie heeft er een slot over of goedkoop te koop waarmee ik m'n schatje (motor he :P) vast kan zetten?

Groeten,
Ben


Oh ja en voor de mensen in de buurt van DH, als je een blauw/zilver abusje tegenkomt:
IS VAN MIJ *D
 
Kwam ik net thuis van werk kom ik erachter dat m'n tas open is en... slot weg... :(
Nog wel teruggereden om te kijken of ik deze nog ergens tegenkwam maar hopeloos natuurlijk.

Nu de vraag: wie heeft er een slot over of goedkoop te koop waarmee ik m'n schatje (motor he :P) vast kan zetten?

Groeten,
Ben


Oh ja en voor de mensen in de buurt van DH, als je een blauw/zilver abusje tegenkomt:
IS VAN MIJ *D

Goedkoop? Dan kun je het schijfremslot van de LIDL kopen wat momenteel verkocht wordt.

Ben je verzekerd tegen diefstal dan zul je wel een ART4-slot moeten hebben. Zou ik sowieso eigenlijk willen.
 
Hoezo moet je je je motor vast zetten.. hij loopt (lees: rijdt) toch niet weg!?
Je zet je vrouw toch ook niet vast...

Als iemand hem/haar mee wilt nemen, dan gebeurd dat toch wel :')
 
Laatst bewerkt:
Hoezo moet je je je motor vast zetten.. hij loopt (lees: rijdt) toch niet weg!?
Je zet je vrouw toch ook niet vast...

Als iemand hem/haar mee wilt nemen, dan gebeurd dat toch wel :')

Kijk, er zijn twee dingen die je altijd vast moet zetten:
1: Je motor
2: Je vrouw

Doe je dat niet, dan kan je er gif op innemen dat iemand anders erop gaat zitten, en dan krijg je ze later helemaal kapot terug. B|
 
GA IK 1 KEER MET DE AUTO EN KRIJG IK METEEN EEN SLOT TEGEN MIJN RUIT AAN. JE HOORT NOG WEL VAN MIJ. :( :( :(












sorry voor caps :9 :9
 
Laatst bewerkt:
Goedkoop? Dan kun je het schijfremslot van de LIDL kopen wat momenteel verkocht wordt.

Ben je verzekerd tegen diefstal dan zul je wel een ART4-slot moeten hebben. Zou ik sowieso eigenlijk willen.

Ik ben 100% diefstal verzekerd, maar de maatschappij maakt het niet uit of ik art4 slot heb of niet, zelfs nagevraagd..en 'een slot' is genoeg.

Wil niet zeggen dat ik hem met een lidl slot heb staan..ik heb 2x art3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan