HELP: Stageplek bij motorbedrijf Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinjohnson623

ZAC Sport 600 #623
12 dec 2013
1.070
16
Groningen
Hallo ik doe de opleiding Engineering Mechatronicus,
met andere worden vanalles over techniek.. ;)
ik mag voor het 3e jaar zelf kiezen wat voor stage bedrijf ik wil ALS het maar iets technisch is.
dus nu dacht ik wat nu als ik mijn hobby combineer met school? 8-)

Ik studeer dus in Groningen stad en vroeg mij dan ook af..
Is het dan niet mogelijk om bij een motorzaak die ook fietsen repareert stage te lopen?
Ik heb erg leer gierig en vind het super interessant maar zou niet de snelste zijn en ik vind het allemaal veeels te mooi.

weet iemand een bedrijf die een stage plaats heeft voor deze beunhaas?
of een bedrijf waar ik kan vragen of ze mij het willen/kunnen aanbieden?

Ik heb wel basis kennis van sleutelen maar het is toch hele andere techniek als dat ik krijg op school,
Als iemand iets weet het zou mij enorm helpen! :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met het zélf aanschrijven van diverse bedrijven? Nee heb je, JA kún je krijgen. Ook al krijg je op het merendeel van je aanschrijvingen waarschijnlijk een antwoord in de trend van: "Wij verlenen/hebben geen stageplaatsen", er hoeft maar één bedrijf geïnteresseerd te zijn en te zien dat je moeite doet én inzet toont om een stageplek te vinden in een branche die jou aanspreekt.

Ik neem aan dat er vanuit de school/opleiding wel een stagebegeleider is aangewezen zodat je ná het vinden van een adres niet alles zelf hoeft te gaan regelen?
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met het zélf aanschrijven van diverse bedrijven? Nee heb je, JA kún je krijgen. Ook al krijg je op het merendeel van je aanschrijvingen waarschijnlijk een antwoord in de trend van: "Wij verlenen/hebben geen stageplaatsen", er hoeft maar één bedrijf geïnteresseerd te zijn en te zien dat je moeite doet én inzit toont om een stageplek te vinden in een branche die jou aanspreekt.