HELP! Twijfelaar!

Heb dr opgereden vindt ut een supermotor (bmw) met name dat oudere model van 95 met dat rotax blokje is super!
 
Nog iemand?

Ik zit met een reuze dilemma. Heb een zeer mooie Diversion zien staan, zoals nieuw, 5000 km van '99 voor 3300 euro.
En een BMW F650 ST van '97 met 45000 km voor 3200 euro, met drie koffers erbij.

Die BMW ziet er meer fun uit, maar ik heb niet op autosnelweg kunnen rijden en vraag me af hoe dit gaat aan 120 km/u. Het risico op kosten bij een motor met zoveel km is natuurlijk groter dan bij de Diversion.

Wie trekt mij over de streep met goede argumenten?

PS. Het is dus mijn eerste motor! (zie hierboven)
 
Laatst bewerkt:
Hingking, zie mijn reply op GoT ;)
Maar alleen de keus tussen die 2 fietsen?

Dan moet ik de div kiezen als je echt serieus wilt duo rijden, anders toch die BMW. Vind ik een leukere fiets :)
 
Vind persoonlijk de BMW een leukere motor. Heb er nog nooit op gereden, dus oordeel is puur op looks en het feit dat er BMW op staat :)
Zo'n div is net een dweil, zoals dat door de bocht gaat. Zoals al eerder opgemerkt: te slap frame.
 
Meld ik me hier maar weer even :)

Ik die BMW dus ook als eerste fiets! Rijd super leuk en degelijk! Diversion vind ik ook vrij saai rijden..

De BMW dus :)

Kon hem 2e hands kopen voor € 3000,- van een vrouw.. Stond 3000 km op :D nu inmiddels 13000 ;) heb hem nu 1 jaar... nog geen onderhoud, hou alleen je ketting in de gaten.. (Maar dat is met alle ketting fietsen)
 
Die BMW ziet er meer fun uit, maar ik heb niet op autosnelweg kunnen rijden en vraag me af hoe dit gaat aan 120 km/u. Het risico op kosten bij een motor met zoveel km is natuurlijk groter dan bij de Diversion.

Ik heb ook een F650, rijdt prima op de snelweg. Ik heb wel eerst even een hoger windschermpje gemonteerd natuurlijk. Als ik jou was zou ik iemand meenemen die een beetje technisch is om in te schatten hoeveel financieel risico je loopt, dat kun je niet alleen zien aan de kilometerstand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan