Help!! Wat moet ik nou kopen...???

24 sep 2002
94
0
Hilversum
Ik weet het, het duurt nog een hele tijd. Maar ik weet echt niet wat voor motor ik wil kopen :? ! Ik denk dat ik tegen die tijd rond de 2000-3000 euro heb, maar wat kan ik hier voor krijgen... |( Ik zat te denken aan een RS 125, maar nu hoor ik hier weer allemaal dingen over enz enz. Kan iemand mij helpen...! Alvast bedankt *D *D
 
Ja die naam had ik toen aangemaakt omdat ik toen zo'n ding mooi vond. Maarja, hoe meer je je er in verdiept hoe meer je er over te weten komt! Dus ik vraag maar wat raak, om zo op me droom motor uit te komen *D
 
Ik neem aan dat je 25 Kw moet rijden :?

Dan zou ik voor een mooie groene ZXR 400 gaan *D

5596p
 
ik denk niet dat je voor dat geld een mooie zxr 400 hebt...


Ja hier was ik ook al bang voor '( , dus ja dan wordt dus toch een RS 125, of een RS 250. En dat vind ik meer op een opgevoerde brommer lijken :X (Qua geluid dan..)
Dus ja, dat wordt nog ff brainstormen ;(
 
Ga nou eerst lekker je rijbewijs halen voor je nu al gaat kijken naar wat je wilt kopen. Waarschijnlijk koop je toch wel wat anders als dat je nu in je hoofd hebt.

Er zijn zat leuke 25kw motoren, welke jij misschien nog nooit hebt gezien...
En met 25kw zou ik al helemaal niet voor de looks gaan, maar voor wat de prestaties zijn van de motor (snel optrekken bijv (2 cilinder).. of een bepaalde topsnelheid wat een andere 25kw'er niet kan halen (ZZR250 kan bijv. 170, dat haal je niet met een geknepen Suz GS500e).. maarja dat is mijn idee hoor, kijken naar wat iets kan en niet zo heel erg kijken naar hoe de motor eruit ziet (als het maar geen chopper is!), maar misschien komt dat wel omdat ik niet duizenden euro's wil uitgeven aan een motor.. net klaar met studeren he, dan heb je niet bergen met geld voor een dure motor.
maarja dat is mijn mening..
 
ik heb zelf 1,5 jaar op een RS-125 gereden.. deze motoren sturen gewoon fantastisch.. leuk goedkoop ding op te leren rijden, tegen de tijd dat je zwaar mag rijden kan je allang wat geld gespaard hebben om een andere te kopen en zoveel schrijf je ook niet af op een RS-125 per jaar..

*D
 
Ja je hebt wel een beetje gelijk, maar ik hou gewoon van die "race-machine's" :P
En dat vond ik het mooie aan die RS 125... maarja techniek enzo is ook wel erg belangrijk. Maar ik denk dat het die RS 125 wel wordt...

Het duurt idd nog erg lang, maarja wil graag genoeg er over weten ! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan