Hemelvaart 2010 ZX6R Topic Meet in de Eifel

Naar de Eifel met de hemelvaart.

  • Ja, goed plan

    Stemmen: 18 85,7%
  • Ja, maar een ander weekend

    Stemmen: 3 14,3%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Die was zo, maar dan ook echt ZO 100x beter als de 1e dag :9~ :} :]

Vind je :+
2e dag ging ik plat ja :P

Doe mij maar die 3e dag, maar die moeten we niet te vaak noemen dan word jeroen boos hehe.

Maar dat komt de volgende keer wel goed.

@ die bbq zaterdag avond 7 uur @ kerkrade :P
 
Vind je :+
2e dag ging ik plat ja :P

Doe mij maar die 3e dag, maar die moeten we niet te vaak noemen dan word jeroen boos hehe.

Maar dat komt de volgende keer wel goed.

@ die bbq zaterdag avond 7 uur @ kerkrade :P
Oh...ik doelde idd op de lux dag! :P
 
ik kom wel bbqen, weet alleen niet of ik kan eten :+.

Morgen naar het ziekenhuis 4 verstandskiezen laten weg halen :X ;( -O-
WAT! 4 in 1keer? Bij mij mocht er maar 1 per keer. Na 2 stuks ben ik er ook maar mee gekapt....wat een kutzooi :')

Tip van de dag, zorg dat je heel wat zware pijnstillers in huis hebt....wat een week hel was dat bij mij zeg.....
 
WAT! 4 in 1keer? Bij mij mocht er maar 1 per keer. Na 2 stuks ben ik er ook maar mee gekapt....wat een kutzooi :')

Tip van de dag, zorg dat je heel wat zware pijnstillers in huis hebt....wat een week hel was dat bij mij zeg.....

hmhm dus dat word wat, zou een half uur duren 4 stuks '(
 
hmhm dus dat word wat, zou een half uur duren 4 stuks '(
Bij mij lagen ze overdwars en onder het tandvlees, misschien dat het daarom 1 per keer ging. Ik hoop voor je dat ze gewoon getrokken gaan worden, anders kan je alles wel afzeggen, wat je komt echt niet verder dan de bank..... -O-
 
Bij mij lagen ze overdwars en onder het tandvlees, misschien dat het daarom 1 per keer ging. Ik hoop voor je dat ze gewoon getrokken gaan worden, anders kan je alles wel afzeggen, wat je komt echt niet verder dan de bank..... -O-

ik geloof snijden, had al zo iets verwacht dat ik morgen en vrijdag op bed ga liggen :/
 
Vind je :+
2e dag ging ik plat ja :P

Doe mij maar die 3e dag, maar die moeten we niet te vaak noemen dan word jeroen boos hehe.

Maar dat komt de volgende keer wel goed.

@ die bbq zaterdag avond 7 uur @ kerkrade :P

Voor jou was die 2e dag wat minder ja, margoed je kon nog door rijde ;).

Zaterdag kan ik niet beloven of we langs komen. Licht er even aan of het tegen gaat zitten of niet met de bike. Toch even aan kloten als je geen speciaal gereedschap heb :+.

Btw me onderdelen wel binnen nu op de kentekenplaathouder na...vanmidag heb ik heel de servo er uit gehaald voor de uitlaat klep, da ding heeft me nu genoeg elende bezorcht en blijkt ook kapot te zijn. Volgende week even een schakeling bouwe zodat de ECU denkt dat i er nog aan hang, gelijk van da storings lampje af :W.

En die 3e dag....die 3e dag...die wil ik vergeten net als de 4e B|. Maar dat gaat inderdaad nog wel goed komen *D.


@ youri

Filmpje was tof, maar ook bij mij bleef i opgegeve moment steken :/.

@ Jeroen

Sterkte! daar kan je echt veel last van gaan hebben :o
 
nice ass,

@Sebas, begint wel steeds meer te voel :X . en een hoop kwijl :9~~
Hahaha dat kwijlen komt me bekend voor, wat een drama, flink wat pijnstillers voor de nacht slikken en en een hoop kussens regelen, dan slaap je iig goed vanacht.!
 
Terug
Bovenaan Onderaan