Herintreder zoek motor

Ik ben zelf 2 meter maar ik vind rechtop zitters niets.
Doordat je lang bent en dus lange armen hebt ga je hangen in je rug. En het zit voor geen meter.

Liever licht voorover zoals een vfr. Dat is veel beter voor je lichaam.

Om deze reden snap ik nog steeds niet wat iedereen met die allroads of allroadachtige toermotoren moet. Het zit voor geen meter.
Daarom moet je ook BMW RT kopen. Stuur zit lager dan bijvoorbeeld een GS. O-)
 
ehhh, gefeliciteerd met de Tracer
Mag ik raden...het voelde zeer licht aan alsof je op een brommer (Honda MT oid) stapte, te simpel met sturen
en een bult vermogen waar je tig jaar zat aan hebt?:W
 
@DexterXL ik vind hem rijden als mijn vorige beta 390my21 . Makkelijk in stuurgedrag en er zit gang in. En ik vind hem een vrij lang bereik hebben. Dat is wat ik zocht. Ik moet nog veel leren op asfalt gebied maar mijn broer zij vanmiddag dat ik beter op asfalt was als hij in het zand 🤣
 
Over drempels knallen kan je met elke motor met goede vering. Alleen het gemiddelde ouwe lullen publiek hier zal daar niet blij mee worden. :+
Nah,met lange veerweg van een off the road gaat dat veel makkelijker zonder dat je nieren in je keel zitten,ik
kon er met m,n otr motoren gewoon volgas overheen knallen,dat gaat je met een motor met korte veerweg echt niet lukken
hoe goed die vering ook is. .
 
Gewoon 'poepende aap' - houding aannemen, dan kun je zelfs met een hardtail lekker over drempels en hobbels rossen...

Screenshot_20220831_200543.jpg
...
Hoppa! Tandjes op elkaar..
 
There can be only one...

Maar dan wèl de seuveneneenhalv met lekker gierende tandwieltjes... :9~
ja maar.... de 800 vtec is mooier... ideale model waar je nog wel wat rauwe randjes hebt (VTEC kicks in jo), maar ook een relatief modern en tijdloos design
 
ja maar.... de 800 vtec is mooier... ideale model waar je nog wel wat rauwe randjes hebt (VTEC kicks in jo), maar ook een relatief modern en tijdloos design
Vind jij....iknie...
Vind de RC36-1 of -2 nog steeds tijdloos.
Mensen zijn vaak verbaasd als ik aangeef dat m'n Vif alweer 31jr oud is.
 
Ts heeft een Tracer 900 aangeschaft, en jullie blijven doormekkeren over een Vfr?
 
Ik ben zelf al 23 jaren woon werk met de moto aan het rijden, 34 km enkel.
Volgorde van het rijtje: kwak en500, fazer 600, cbr600rr, bmw 1200 gs, Versys, intruder 1500, crosstourer, intruder 800, mt07, pan European.
Momenteel een mt07 en pan European.
Mijn conclusie is een lichte motor is plezieriger om mee te rijden in druk verkeer op secundaire wegen. (Kan gemakkelijker overal tussen, ook economischer naar verbruik, remmenslijtage enz..) Vandaar dat ik zeer tevreden ben met de mt 07 die ik nu heb. Daarom denk ik ook dat de tracer die je op het oog hebt een zeer goede keuze zou zijn.
De pan heb ik enkel voor dagtochten of op reis met twee, of woon werk als het te koud wordt op de mt07.
 
Terug
Bovenaan Onderaan