Het 125/250 topic 22: WIE wordt de nieuwe knippenkoning??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarschijnlijk herken ik niemand meer van zijn motor/pak, de laatste keer dat ik actief was op de baan was in 2010.

Daarna die kruisbandoperatie ondergaan, nu inmiddels wel heel goed hersteld :) Nog Nunspeet meetingen?
 
tegenwoordig zijn we heel goed herkenbaar hoor! ;)
full
 
zuiger een barst in

zal een nieuwe worden :)

nou Wim, helaas heb je gelijk. Net toch maar even open gemaakt en jahoor... aan de inlaat kant helemaal door gescheurd naar beide kanten... :X Lekker weer... :Z

36E36AAE-63DE-492C-8DFE-77339B38E2B9-12154-00000BB5396FD1A3.jpg


A5E0993E-9358-4C36-82BB-621D172BAE01-12154-00000BB51F7916DE.jpg


kent iemand dit logo?

0894164D-6B8B-4350-8D27-6F8573505103-12154-00000BB500BFB635.jpg


fatsoenlijk merk? t zegt mij zo niets...?

en wie zegt dit wat:

2AA9950D-66EB-46D1-A292-CB887F8F360A-12154-00000BB51230FA74.jpg
 
Nondejuuu heb je nou van die monteurshandschoenen aan!? :')
 
Laatst bewerkt:
~
nou Wim, helaas heb je gelijk. Net toch maar even open gemaakt en jahoor... aan de inlaat kant helemaal door gescheurd naar beide kanten... :X Lekker weer... :Z

[afbeelding]

kdacht het alsek het zag, heb het ook al meegemaakt
wel jammer voor je bart (is dat van je nieuwe kawa ?)
wel goed dat er voor de rest geen schade is
 
art is de fabrikant van de originele zuigers indd. volgens mij wel voor meer japanse motors, suzuki ook iig.
 
Laatst bewerkt:
Hallo...

Ben al best lang op zoek naar een 125cc, vind toevallig precies wat ik zoek... een CR125 met kenteken.

Is hij zijn geld waard? Mits ie natuurlijk niet aan blokrevisie toe is en andere rare mankementen heeft oid....

http://link.marktplaats.nl/613043138

Gr,
Kristian
met de prijs zit hij wel in de buurt ja.
zal vast nog wel wat af kunnen.

ziet er goed uit zo op de foto's
zijn ook wel goede motors
 
Ik wil een keer een cameraatje aanschaffen, voor op de helm of chest, dat lijkt me al helemaal super om dar filmpjes mee te maken. Hoef niet het allernieuwste high tech geval, maar een beetje kwaliteit mag wel. Moet ik dan naar zo'n go pro 2 kijken? De drie is net uit of heb ik dat mis? Ben niet echt thuis in dat soort spul.
 
Ik wil een keer een cameraatje aanschaffen, voor op de helm of chest, dat lijkt me al helemaal super om dar filmpjes mee te maken. Hoef niet het allernieuwste high tech geval, maar een beetje kwaliteit mag wel. Moet ik dan naar zo'n go pro 2 kijken? De drie is net uit of heb ik dat mis? Ben niet echt thuis in dat soort spul.
misschien dat dit wat voor je is.
Dcx-d35betacam.jpg
 
Ik wil een keer een cameraatje aanschaffen, voor op de helm of chest, dat lijkt me al helemaal super om dar filmpjes mee te maken. Hoef niet het allernieuwste high tech geval, maar een beetje kwaliteit mag wel. Moet ik dan naar zo'n go pro 2 kijken? De drie is net uit of heb ik dat mis? Ben niet echt thuis in dat soort spul.
Kijk eens op de site van vnix, ligt er ook beetje aan wat je er voor wilt uitgeven.

Www.v-nix.nl
 
Kijk eens op de site van vnix, ligt er ook beetje aan wat je er voor wilt uitgeven.

Www.v-nix.nl

Nou daar staan wel heel veel verschillende op hahaha. Tsjah wat wil ik uitgeven. 300 euro vind ik een beetje te gek voor een cameraatje. Moet een beetje reeel zijn.
 
Ik wil een keer een cameraatje aanschaffen, voor op de helm of chest, dat lijkt me al helemaal super om dar filmpjes mee te maken. Hoef niet het allernieuwste high tech geval, maar een beetje kwaliteit mag wel. Moet ik dan naar zo'n go pro 2 kijken? De drie is net uit of heb ik dat mis? Ben niet echt thuis in dat soort spul.

Gopro 2 inderdaad.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan