En clignoteurs ipv......
Wat hersteld kan worden, wordt natuurlijk hersteld.Zijn ze ook echt niet meer te repareren? Koolborstes en snoeren zijn te vervangen...
wel interesse in zo'n hele grote haakse slijper
Zijn ze ook echt niet meer te repareren? Koolborstes en snoeren zijn te vervangen...
wel interesse in zo'n hele grote haakse slijper
Anti lock Hardware Motorcycle Electric Accessory ABS Motorbike ATV Brake Disc Hardware Car Styling Motocicleta Accessories in Anti-lock Hardware Motorcycle Electric Accessory ABS Motorbike ATV Brake Disc Hardware Car-Styling Motocicleta Accessories van Remschijven op AliExpress.com | Alibaba Groep
Wat is dit nu weer.... een soort ABS....Maar hoe dan ? Wat doet dit ding ?
Fantasie genoeg maar kan me hier niet veel bij voorstellen. Ziet er niet uit ook trouwens
A substantial item to increase tire life because the wheels easily drag tires.
Ik ben overtuigd Mike!!!
Lijkt me inderdaad gewoon een remdrukbregrenzer? Je kan ook een kurk tussen je stuur en je remhevel zetten, zelfde (stupide) effect.
Op MP staan diverse aanbieders welke dit voor 15 euro ofzo doen..iemand toevallig een fatsoenlijk ultrasoonbadje staan waar je niks meer mee doet? of iemand een linkje van bepaald merk?
Hoef maar zelden keer iets te reinigen, in dit geval wil ik een scooter carburateur schoonmaken.
Vloeken deed ik niet, maar 140 Euro boete voor 1 los draadje in de aanhangerstekker vond ik wel wat veel. En dan heb ik de 9 Euro administratiekosten nog niet eens meegeteld......Je ziet ze zo vaak staan , aanhangers.. liefst afgeladen.. of sleurhutten met
een kapotte band.
Hele dag, of vakantie meteen naar de klote..
Wat je nou doet he, is af en toe niet alleen kijken of er genoeg lucht in zit,
maar ook.. vaker als 1x in de 10 jaar.. kijken hoe de staat is van het bandje.
( in mijn geval "hobbelde" de kar nogal als ie leeg was )... niet gek..
Toch wel lekker, je eigen bandenwissel "beunstyle" hebben
Screenshot
Screenshot
En maar vloeken als die blauwe je eens aan de kant zetten voor een technische controle ;p
Ik heb m ook gehad.Vloeken deed ik niet, maar 140 Euro boete voor 1 los draadje in de aanhangerstekker vond ik wel wat veel. En dan heb ik de 9 Euro administratiekosten nog niet eens meegeteld......
Toen ik ons karretje kocht was hij opgeknapt door de eigenaar.... Hout en verlichting waren goed maar als er in 2014 nog banden op zitten met "made in West germany "...... De droogte scheuren waren dieper dan het profiel.....
Zijn de lagers daar wel voor gemaakt?Het kan nog sterker, het karretje dat ik afgelopen zomer kocht, had nog banden: made in the DDR.
Ondanks het ontbreken van droogte scheurtjes toch maar nieuwe geregeld, ze waren denk ik niet gemaakt voor een peage met vmax van 130.
Het ging bij mij (ook in een opleidingsfuik) niet om het kettingkje, maar om de aardedraad van het rechter aanhangerlicht. Dan doet daar niets het dus....Ik heb m ook gehad.
Aanhangertje onder 750 kg. Zat kettinkje aan, hoeft niet.
Maar als ie er aan zit, moet het per se op de juiste manier aangesloten worden.
Dus was ik de sjaak. Omdat er iets op zat wat niet nodig was.
Meneer kon het me niet uitleggen. En toch schrijven. Opleidingsfuik.
Hij had ook geen enkele mening toen ik vroeg wat hij er zelf van vond. Dat is de toekomst van politie: geen enkele mening.
Gewoon dokken, anders verdubbeld het
Boete bij mij was 100 ex. Misschien weer duurder geworden?
Zijn de lagers daar wel voor gemaakt?
Het ging bij mij (ook in een opleidingsfuik) niet om het kettingkje, maar om de aardedraad van het rechter aanhangerlicht. Dan doet daar niets het dus....
En ook al was de verlichting van de auto goed zichtbaar, ze schreven toch voor het feit dat "de verlichting van de aanhanger niet overeen kwam met het getrokken voertuig".