Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

Uit het aanhangertopic.


Goed gezien.
Op een steekwagen met vat zodat je de remmen kan schoonmaken als hij op de brug staat.
Zat laatst te googlen maar die dingen zijn best prijzig.
Bekijk bijlage 1676903Bekijk bijlage 1676905
Zo'n ding moet ik ook nog steeds eens kopen. Maar wel iets kleiner en gewoon op een vast plekje. Ook zo'n ding dat als je hem eenmaal hebt je zegt "hoe heb ik ooit zonder gekund!?"
 
Top apparaten, en de laatste die echt helemaal Duits zijn. Vrijwel nooit gezeur met de pomp ook. Enige dat niet zo fijn werkt is als een achterlijke stagiaire er steeds accuzuur in dondert...
Ook leuk: een stagiar die "remolie" in de afgewerkte oliebak gooit.
En dat je daar dan pas na 6 maanden achterkomt dat hij dat al die tijd gedaan heeft.....
 
Ik heb sinds een tijdje een milwaukee , erg goed ding en natuurlijk op accu , met dat easy click systeem van drempel erg handig , accu’s had ik al
 
Woonde ooit in een flat, en me auto was rondom bekrast.. omdat ik altijd volgens iemand op zijn plek parkeerde. (Kan niet, hebben geen vaste plek. Maar dit was dichts bij zijn voordeur dus zijn plek)
Had dashcam beelden van hoe hij rond me auto loopt, maar omdat je niet duidelijk kon zien dat hij het deed, werd ik niet in gelijke gesteld.

Laatste dag dat ik daar woonde, zijn nieuwe auto en hobby auto besproeid met remvloeistof

Toch soort van voldoening..
 
Is gewoon een soort verfafbijt, ben je snel met het eraf halen is er niet zoveel aan de hand. Zit het er uren op, ben je de lul. Mooie bijkomstigheid, spuiten erna is bijna niet te doen.. ook na stralen blijft het reageren op verf
 
en nu nog even proberen om het woordje mijn te gebruiken ipv dat vreselijk domme me