Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon



In dit artikel staan zoveel onwaarheden dat deze auteur als bron maar snel vergeten moet worden. Deze beste meneer heeft een te levendige fantasie.

Voor alle andere olievragen is een ander topic....anders krijg ik de mods in mijn nek hijgen 😜
 
In al mijn enthousiasme en onnodig onderwerp geopend. Bij deze dus mijn vraag op de juiste plek, en Willem heeft al bij voorbaat geantwoord!

Ik ben op zoek naar wat basisgereedschap om aan een Harley te sleutelen. Dit zijn dus Amerikaanse maten. Ik ging er vanuit dat een inch een inch is, maar blijkbaar is er nog verschil tussen de Engelse maatvoering en de Amerikaanse. Waar moet ik op letten en wat zijn merken of setjes die degelijk genoeg maar toch nog betaalbaar zijn?
 
morning_gifdump_111_23.gif
Op de LTS in Assen had meneer Steenhuis in het machinebankwerk lokaal fotolijsten aan de muur hangen (ik meen 3 stuks) met daarin de scalp van langharige jongens. Puur en alleen om de leerlingen met de neus op de feiten te drukken.

Zelf had ik een keer in de winter een lange sjaal los om de hals. Terwijl ik vooroverboog om de pomp van de vacuümtank uit te zetten, greep de aftakas mijn sjaal en wikkelde helemaal op. Dit ging zo snel dat ik voor een moment niet eens wist wat er gebeurde. Zo van wat was dat??
Gelukkig had ik de sjaal niet een extra keer om de hals geslagen, want dan zou ik dit nu niet meer typen.
 
In al mijn enthousiasme en onnodig onderwerp geopend. Bij deze dus mijn vraag op de juiste plek, en Willem heeft al bij voorbaat geantwoord!

Ik ben op zoek naar wat basisgereedschap om aan een Harley te sleutelen. Dit zijn dus Amerikaanse maten. Ik ging er vanuit dat een inch een inch is, maar blijkbaar is er nog verschil tussen de Engelse maatvoering en de Amerikaanse. Waar moet ik op letten en wat zijn merken of setjes die degelijk genoeg maar toch nog betaalbaar zijn?

Al een jaar of 5 de meest verkochte set.
 
In al mijn enthousiasme en onnodig onderwerp geopend. Bij deze dus mijn vraag op de juiste plek, en Willem heeft al bij voorbaat geantwoord!

Ik ben op zoek naar wat basisgereedschap om aan een Harley te sleutelen. Dit zijn dus Amerikaanse maten. Ik ging er vanuit dat een inch een inch is, maar blijkbaar is er nog verschil tussen de Engelse maatvoering en de Amerikaanse. Waar moet ik op letten en wat zijn merken of setjes die degelijk genoeg maar toch nog betaalbaar zijn?
Inch is inch.
Engelse maten is anders.

Bgs heeft een mooie set.

 
Terug
Bovenaan Onderaan