En clignoteurs ipv......
Inderdaad HylomarDeze ervaringen heb ik niet met Hylomar, maar ik hoor al 10 jaar aan hoe slecht een product is waar ik zelf al 10 jaar naar tevredenheid motorblokjes mee in elkaar zet. De gebruiker heeft blijkbaar grote invloed op de toepassing van het product gheheh
En die lokale vakhandel is toevallig Arnold's Motorshop Hoogezand ?Die gebruik ik ook op aanrader van de lokale vakhandel.
Klopt, er zit zo'n tuutje aan zodat je juist een "draadje" pakking op je pasvlak legt, die plat wordt gedrukt bij montage.Inderdaad Hylomarmaar had daarvoor ook een blauwe van een ander merk.
Als je heel veel wilt gebruiken is er geen probleem, maar als je het wat dunner uit wilt smeren wordt het drama.
Ja dat is mooi en aardig voor normale, brede stukken zonder rare vormpjes, maar veel oppervlakten van mijn carterhelften zijn bijv. dunner dan het tuutje, of lopen in rare vormen. Heb liever geen stukjes vloeibare pakking in mn carter.Klopt, er zit zo'n tuutje aan zodat je juist een "draadje" pakking op je pasvlak legt, die plat wordt gedrukt bij montage.
Hylomar is in ieder geval "oliebestendig". Die van Innotec is "in hoge mate bestand tegen chemicaliën. "Al die vloeibare pakkingen op siliconenbasis zijn heel leuk maar hebben 1 groot nadeel. Ze kunnen niet tegen olie. Hierdoor laat de overtollige kit naast de pasvlakken los en gaat zweven in de olie. Hierdoor kan de olieaanzuig zeef dicht slaan of een oliekanaal.
Met desastreuze gevolgen.
Beter is het om een speciale vloeibare pakking te gebruiken die uithard door druk of door een gebrek aan zuurstof.
Die heb je van diverse merken.
Grote voordeel hiervan is dat de overtollige pakking niet hard wordt en oplost in de olie en er niets verstopt kan raken.
Curil T voor gladde pasvlakkenHeeft er iemand nog tips voor een goeie vloeibare pakking?
Ik heb er nu 3 geprobeerd maar allemaal zijn ontzettend irritant aan te brengen; nauwelijsk uitsmeerbaar, vormen korrels/stukjes etc.
Heeft er iemand nog tips voor een goeie vloeibare pakking?
Ik heb er nu 3 geprobeerd maar allemaal zijn ontzettend irritant aan te brengen; nauwelijsk uitsmeerbaar, vormen korrels/stukjes etc.
LOCTITE® 5926™ cures on exposure to moisture in the air to form a tough, flexible, silicone rubber gasket. This product resists aging, weathering and thermal cycling without hardening, shrinking or cracking. Typical applications include valve covers, timing gear covers, differential covers, oil pans, transmission pans, water pumps, and thermostat housings. This product is typically used in applications with an operating rangeof -54 °Cto204°C.
Bekijk bijlage 1395258
Randje aanbrengen, delen op elkaar monteren, met nog een paar mm speling. Koffie gaan drinken, zodat het spul kan aandrogen. Daarna aandraaien. Nog nooit problemen mee gehad.
Ben me aan oriënteren op een accu slagmoersleutel voor in de werkplaats. Heb veel accu spul van Bosch, zag hierin de ec250.
Zou 250nm moeten doen.
Wordt voornamelijk gebruikt voor losdraaien asmoeren etc. Wie gebruikt al zo iets in een motorfiets werkplaats?
@Mechanism , het heeft een paar jaar geduurd maar ik heb een bitje kapot gekregen uit deze set:
Autogereedschap.com
Wij zijn aan het verhuizen naar onze nieuwe locatie. Dat houdt in: Dat wij de komende weken minder goed en minder snel bereikbaar zijn.www.autogereedschap.com
Denk dat ik die een jaar of 5 geleden bij je heb gekocht, dingen hebben veel voor hun kiezen gehad en zonder enige moeite dingen bouten in hard hout gedraaid etc etc.
Een slagschroefmachine was uiteindelijk net even teveel gevraagd. Niet gek ook denk ik, gok dat ze daar niet voor gemaakt zijn.