Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

Boven de rivieren is het patat, onder de rivieren is het friet. Alhoewel daar is ook het laatste woord over gesproken

Ik ben een paar jaar geleden van boven naar onder de rivieren gegaan.

Die patat / friet discussie kom ik niet uit, maar als ik hier in t zuiden patat bestel dan kijken ze me aan alsof ik van boven de rivieren kom.
Schijnbaar hebben ze een hekel aan mensen van boven de rivieren want ik krijg dan alleen m'n kroket, die ik bij de patat bestelde.
Patat vind je op het bouwland, zeggen ze dan. Maar daar kan ik er dan weer geen kroket bij bestellen.
Onder de rivieren hou ik het voortaan dus maar op een kroket.
Geen idee waarom ze hier zo gek zijn op kroketten.


Dit was de tekst die ik wilde schrijven, maar toen zag ik dat dit het gereedschaptopic was en bedacht ik me dat dit hier wel heel erg off-topic was.
Maare ja, ik had t al getypt, alles weggooien vind ik dan ook weer zonde.
Ik denk dat ik m dus toch maar plaats.
Tomato/tomato, friet, patat en een kroketje graag *D
 
Ik ben een paar jaar geleden van boven naar onder de rivieren gegaan.

Die patat / friet discussie kom ik niet uit, maar als ik hier in t zuiden patat bestel dan kijken ze me aan alsof ik van boven de rivieren kom.
Schijnbaar hebben ze een hekel aan mensen van boven de rivieren want ik krijg dan alleen m'n kroket, die ik bij de patat bestelde.
Patat vind je op het bouwland, zeggen ze dan. Maar daar kan ik er dan weer geen kroket bij bestellen.

Onder de rivieren hou ik het voortaan dus maar op een kroket.
Geen idee waarom ze hier zo gek zijn op kroketten.


Dit was de tekst die ik wilde schrijven, maar toen zag ik dat dit het gereedschaptopic was en bedacht ik me dat dit hier wel heel erg off-topic was.
Maare ja, ik had t al getypt, alles weggooien vind ik dan ook weer zonde.
Ik denk dat ik m dus toch maar plaats.
Tomato/tomato, friet, patat en een kroketje graag *D
Probeer het de volgende keer eens zonder uniform aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer het de volgende keer een zonder uniform aan.

2 x geprobeerd.

Men was nogal geïntimideerd door mijn enorme geslachtsdeel ofzo, denk ik...ik werd nl heel snel weer naar buiten geschopt.



En de keren dat het dan wel lukt, krijg m'n vriendin veel meer pat...frie...gefrituurde aardappelstaafjes dan ik :?
 
Ik ben een paar jaar geleden van boven naar onder de rivieren gegaan.

Die patat / friet discussie kom ik niet uit, maar als ik hier in t zuiden patat bestel dan kijken ze me aan alsof ik van boven de rivieren kom.
Schijnbaar hebben ze een hekel aan mensen van boven de rivieren want ik krijg dan alleen m'n kroket, die ik bij de patat bestelde.
Patat vind je op het bouwland, zeggen ze dan. Maar daar kan ik er dan weer geen kroket bij bestellen.
Onder de rivieren hou ik het voortaan dus maar op een kroket.
Geen idee waarom ze hier zo gek zijn op kroketten.


Dit was de tekst die ik wilde schrijven, maar toen zag ik dat dit het gereedschaptopic was en bedacht ik me dat dit hier wel heel erg off-topic was.
Maare ja, ik had t al getypt, alles weggooien vind ik dan ook weer zonde.
Ik denk dat ik m dus toch maar plaats.
Tomato/tomato, friet, patat en een kroketje graag *D

:( Ontopic!!!
 
Ik ben een paar jaar geleden van boven naar onder de rivieren gegaan.

Die patat / friet discussie kom ik niet uit, maar als ik hier in t zuiden patat bestel dan kijken ze me aan alsof ik van boven de rivieren kom.
Schijnbaar hebben ze een hekel aan mensen van boven de rivieren want ik krijg dan alleen m'n kroket, die ik bij de patat bestelde.
Patat vind je op het bouwland, zeggen ze dan. Maar daar kan ik er dan weer geen kroket bij bestellen.
Onder de rivieren hou ik het voortaan dus maar op een kroket.
Geen idee waarom ze hier zo gek zijn op kroketten.


Dit was de tekst die ik wilde schrijven, maar toen zag ik dat dit het gereedschaptopic was en bedacht ik me dat dit hier wel heel erg off-topic was.
Maare ja, ik had t al getypt, alles weggooien vind ik dan ook weer zonde.
Ik denk dat ik m dus toch maar plaats.
Tomato/tomato, friet, patat en een kroketje graag *D
Jij bent dan ook nog zuidelijker gegaan dan louter onder de rivieren. Zodra je de grens over bent naar daar waar alles grauw is is het weer heel anders.

Daar hebben ze overigens wel mooie gereedschapswinkels :9~

edit; ik haal mensen door elkaar
 
Laatst bewerkt:
Nu er weer op afspraak geshopt mag worden was ik in de Gamma.
Daar even naar de koopjes hoek gelopen en tot mijn grote vreugde lagen er daadwerkelijke koopjes.

Een mouse nu voor 15e
Bekijk bijlage 1613366
En een Powerfile voor 24e!
Wat nog mooier is, is dat B&D nu een 1+1 actie heeft dus heb ik ook nog een decoupeerzaag online kunnen uitzoeken.

Het is natuurlijk niet echt top spul allemaal, maar toch voor 40 piek 3 (voor mij) prima apparaten voor de klusjes in en om huis *O*
Oke op die powerfile ben ik wel jaloers voor dat geld. Wij gebruiken precies dat model op het werk en die ligt echt heerlijk in de hand. (zeker vergeleken met de makita powerfile die we ook hebben) Ze worden ook al sinds jaar en dag mishandeld en gaan eigenlijk nooit kapot. Het enige wat wel slijt is het rubbertje wat op de voorste messing rol zit. Op een gegeven moment is die versleten en dan loopt je schuurbandje er constant af. We hebben ondertussen die armen los op voorraad liggen en die heb je binnen 2 minuten gewisseld voor een verse.
Zouden ze dat bij elke gamma hebben? anders moet ik ook ff in het dorp gaan shoppen haha
 
Oke op die powerfile ben ik wel jaloers voor dat geld. Wij gebruiken precies dat model op het werk en die ligt echt heerlijk in de hand. (zeker vergeleken met de makita powerfile die we ook hebben) Ze worden ook al sinds jaar en dag mishandeld en gaan eigenlijk nooit kapot. Het enige wat wel slijt is het rubbertje wat op de voorste messing rol zit. Op een gegeven moment is die versleten en dan loopt je schuurbandje er constant af. We hebben ondertussen die armen los op voorraad liggen en die heb je binnen 2 minuten gewisseld voor een verse.
Zouden ze dat bij elke gamma hebben? anders moet ik ook ff in het dorp gaan shoppen haha
Ik heb ook even op de site gekeken maar ik neem aan dat die aanbiedingen alleen in de winkel liggen?
 
Ik heb ook even op de site gekeken maar ik neem aan dat die aanbiedingen alleen in de winkel liggen?
Zulke aanbiedingen zijn vaak opruiming en alleen lokaal.

Zo heb ik nog ergens mijn “beste bonnetje ooit”... 750 euro KORTING op de bon.
80 ofzo afgerekend.

Gamma die ging verbouwen en een hele tafel vol spul met stickers erop. Paar potten verf van 80 voor 5. Andere dingen voor 2.
Ook meteen het assortiment aangevuld met een mooie Bosch Professional schuurmachine voor nagenoeg niks...
Ik snap de logica niet dat dat niet gewoon weer het schap in ging, maar mij hoor je niet klagen.
 
Zulke aanbiedingen zijn vaak opruiming en alleen lokaal.

Zo heb ik nog ergens mijn “beste bonnetje ooit”... 750 euro KORTING op de bon.
80 ofzo afgerekend.

Gamma die ging verbouwen en een hele tafel vol spul met stickers erop. Paar potten verf van 80 voor 5. Andere dingen voor 2.
Ook meteen het assortiment aangevuld met een mooie Bosch Professional schuurmachine voor nagenoeg niks...
Ik snap de logica niet dat dat niet gewoon weer het schap in ging, maar mij hoor je niet klagen.
Opzich een vrij simpele rekensom. Als je het terug in de winkel wilt leggen wanneer de gehele toko verbouwd wordt, haal je het uit het vak (personeelskosten) je moet het extern opslaan (opslagkosten en transportkosten) vetvolgens moet het weer terug de winkel in naar de vakken (personeelskosten) als die rekensom suurder is dan de kostprijs kan je het beter van bijna niks weggeven in de hoop dat klanten zoals jij ook nog iets kostbaarders uit het gewone assortiment meenemen. Daarbij kan je dit soort artikelen vaak als een aparte code afachrijven wat een gunstiger belastingtarief opleverd, gelijk aan diefstal en breuk.
 
Toen ik 20 jaar geleden nog bij Gamma werkte was dat inderdaad heel normaal. Oude artikelen die uit het assortiment gingen (vervangende artikelen waren al op voorraad en ingedeeld in het schappenplan). Verf die in verkeerde kleuren gemengd waren. Of artikelen waar de houdbaarheidsdatum op z'n eind liep. Ging allemaal de koopjeshoek in.

Had ik echt wel een paar dagen per week werk aan. Ik was leidinggevende op de houtafdeling en eindverantwoordelijk voor de indeling van de winkel. Mijn kantoor leek wel op het kantoor van een uitvoerder op een bouwplaats (overal plattegronden en schappenplannen aan de muur en nieuwigheden qua stellingmateriaal).
 
back to basic met touw en zat met een klinker om de kabels in positie te houden
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    257,4 KB · Weergaven: 10
  • image.jpg
    image.jpg
    223,7 KB · Weergaven: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    208,4 KB · Weergaven: 10
Net bij de huisleverancier (nu het nog kan als particulier) een setje e-torx doppen besteld.

Heb ze nu nog niet nodig maar ik zag dat op mijn nieuwe auto onder andere de remklauwen met zulke bouten vast zitten dus is het wel handig om deze alvast aan te schaffen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan