Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

daily_gifdump_3531_36.gif
 
Ik heb een vraag waar een sleutelaar mij misschien wel aan kan helpen.
Ben opzoek naar het volgende..
Ben benieuwd of iemand hier net als ikzelf zijn/haar motorheftafel heeft ingebouwd en daardoor zijn oprijplaat niet meer nodig heeft.

Ik ben dus opzoek naar een extra rijplaat om zo een aanhanger ergens over een drempel te kunnen drukken met de hand (1000kg, kan er met auto de draai niet maken) .

(Zal datona.nl ook mailen uiteraard )
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210511-234033_Chrome.jpg
    Screenshot_20210511-234033_Chrome.jpg
    119 KB · Weergaven: 48
  • 20210511_213918.jpg
    20210511_213918.jpg
    241,1 KB · Weergaven: 49
  • 20210511_213900.jpg
    20210511_213900.jpg
    185,2 KB · Weergaven: 49
Ik heb een vraag waar een sleutelaar mij misschien wel aan kan helpen.
Ben opzoek naar het volgende..
Ben benieuwd of iemand hier net als ikzelf zijn/haar motorheftafel heeft ingebouwd en daardoor zijn oprijplaat niet meer nodig heeft.

Ik ben dus opzoek naar een extra rijplaat om zo een aanhanger ergens over een drempel te kunnen drukken met de hand (1000kg, kan er met auto de draai niet maken) .

(Zal datona.nl ook mailen uiteraard )

Metaal bewerkingsbedrijf maakt in elke plaat zo een mooie vouw.
 
Metaal bewerkingsbedrijf maakt in elke plaat zo een mooie vouw.
Dat valt misschien nog wel mee.... in de basis heb je natuurlijk gelijk. Maar stalen tranenplaat kost een godsvermogen, en bij ons gaat het niet zomaar onder de kantbank omdat er een aardige kans is dat je de matrijzen beschadigd. Maar het hoeft volgens mij ook helemaal geen tranenplaat te zijn. En een stukkie staal vouwen kost inderdaad weer 3x niks en kan op heel veel plekken :t
 
Ik heb een vraag waar een sleutelaar mij misschien wel aan kan helpen.
Ben opzoek naar het volgende..
Ben benieuwd of iemand hier net als ikzelf zijn/haar motorheftafel heeft ingebouwd en daardoor zijn oprijplaat niet meer nodig heeft.

Ik ben dus opzoek naar een extra rijplaat om zo een aanhanger ergens over een drempel te kunnen drukken met de hand (1000kg, kan er met auto de draai niet maken) .

(Zal datona.nl ook mailen uiteraard )
Datona heeft toch ook van die speciale drempelplaten...


Of voldoen deze niet?
 
dan zou ik voor een Karcher Diesel gaan, gaan wel op krachtstroom, maar die zijn goed te doseren met reinigingstoevoegingen, druk en temperatuur, maar kosten ook wat...
Wil je mobiel zijn , dan een zelfaanzuigende met watervoorraadtank..
Stationaire hadden wij een waterketel op gas waar we een losse pomp boven hadden hangen en een ringleiding, en mijn ervaring is dat je zelden druk veranderd..
Oh en welke je ook koopt, zorg dat ze vorstvrij weggezet kunnen worden
 
Heb een waaruit nu maar wil buiten een wasplaats gaan maken.
Ben ook wel benieuwd hoeveel makkelijker zo'n ding werkt (in tijd en gemak) voor het schoonmaken

Ik werk er te weinig mee om daar een goed oordeel over te geven.

Ik denk dat je met de juiste reinigingsmiddelen de meeste tijd winst haalt.
Moet je nog investeren in een goede hoge druk reiniger zou ik het prijsverschil onderzoeken en overwegen.
Heb je al een goede hoge druk zou ik niet zomaar de overstap maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan