Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

Valt mee,
Deze hebben (verhuren) wij op het werk, alhoewel dit soort aanhaalmomenten steeds meer met accu tolletjes gedaan worden:


Eens aan de meetklok gehangen, en puur op eigen gewicht, vanwege de lengte, trekt hij al 160nm. En dan heb je hem alleen maar losgelaten.
 
Op het werk hebben we nog een maatje groter van momentsleutel.
Deze
Wordt gebruikt op 770Nm en soms om dezelfde m24 12.9 bouten los te halen na enkele jaren..
Wordt jaarlijks gecalibreerd natuurlijk, dat vind de persoon die hem moet calibreren niet zo leuk.

Met die sleutel is er al iemand 1 tand verloren, de sleutel schoot eraf omdat hij scheef zat te trekken en met volle kracht tegen z'n voortanden.
Lip gescheurd en 1 tand is eruit gevallen na een tijdje, die zat ook akelig los bij het incidident.
Sleutel hopelijk niet beschadigt?
 
In de tijd dat ik buitenland werk deed zat er een Snap-On dealer naast me. Ik ben met m’n loods verhuisd, maar we hebben nog steeds regelmatig contact. Via hem heb ik ook een bijzondere klant over gehouden. Dit heb ik elders al eens gepostBekijk bijlage 1697428
Als je deze foto op het Mercedes forum post ga je vragen krijgen
Handig trappetje :Y

Zo heb ik een paar jaar terug bij een klant in zijn nieuwe huis een alarmsysteem en domotica aangelegd.

Toen ik daar kwam om de laatste puntjes op de i te zetten voor het inregelen van alles had hij ook een flink achterwiel in zijn achtertuin liggen, deze was niet zo breed als op jouw foto maar nog steeds er breed en kwam van zijn Porsche af want deze was beschadigd in de carwash en vervangen voor een nieuwe.

Hij wilde deze ergens ophangen zodat hij de tuinslang er aan kon hangen en ik vroeg hem of hij zo'n lange tuinslang had dan! :+
 
Deze rijdt er ook regelmatig. De dag dat ik mee mocht was ook op Assen

Hahahaha, het was niet mijn idee. Ik sta op een “trailer wiel”. Alsnog gewoon exotisch, maar deze gaan er onder zodra de auto de vrachtwagen in gaat

On topic: centrale wielmoer op 600Nm zettenBekijk bijlage 1697445
daily_picdump_3891_640_40.jpg
 
Valt mee,
Deze hebben (verhuren) wij op het werk, alhoewel dit soort aanhaalmomenten steeds meer met accu tolletjes gedaan worden:


Eens aan de meetklok gehangen, en puur op eigen gewicht, vanwege de lengte, trekt hij al 160nm. En dan heb je hem alleen maar losgelaten.
Ik ben benieuwd hoe je met een armlengte van bijna 1 m 2000 Nm kan trekken. Dat is een gewicht/massa van 200 kg aan het uiteinde.
 
Ik zoek zelf trouwens een nieuwe voor de andere kant van het spectrum , tot 30 Nm. Bij de vorige is het blokkeer gedeelte defect gegaan. Nu kan hij dus ongemerkt verdraaien. Iemand nog een tip voor betrouwbaar betaalbaar?
 

Ik heb een 3/8ste van sonic nu, van 20 tot 100nm, als ik weer een beetje gespaard heb komt er wel een 1/4 van sonic bij :Y
 
@helaholatuthola ....



Kun je mij s uitleggen hoe je per ongeluk appelsap ...... in een Senseo apparaat gooit ?

Kwam er dan appelsap uit de kraan ofzo ?

Hoe dronken was je :?

Dat is heel simpel: er kwamen vroeger twee dingen uit de UK die goed waren, dat was Top Gear en Iron Maiden. Helaas bestaat Top Gear niet meer, dus blijft alleen Iron Maiden over. Al het andere is ronduit kudt. Zo ook de flesjes water. We zaten op een project in Stanlow, waar we geen stromend water in de keet hadden, dus werd de Senseo gevuld met water uit flesjes. Aangezien alles in de UK kudt is, op toendertijd Top Gear en Iron Maiden na, was de appelsap nogal waterig, en de etiketten van de appelsap en het water leken nogal op elkaar, want kudt.
Zodoende heb ik op een zondagochtend, misschien na een nachtje doorhalen in Chester, per ongeluk een flesje water met een flesje appelsap verwisseld.
Easy!
 
Op die gedachte wel, tussen twee bouten door je momentsleutel terugstellen duidt bij mij op een wellicht gering verkeerd inzicht, wat doe je dan bijvoorbeeld met de vering van je motorfiets...
Ik gebruik hem alleen maar voor bouten, kan me niet herinneren er ooit moeren mee gedaan te hebben. Dus ik stel hem altijd tussen 2 bouten terug.

Maar het is altijd mooi om te zien hoe de aannames voor een heel levensverhaal gemaakt worden aan de hand van slechts een paar woorden *D.

Wellicht werk ik iets anders dan jij en draai ik niet elk boutje apart aan voor ik naar de volgende ga maar werk ik een soort van in serie. Dus 15 bouten voordraaien, op moment zetten en door naar de volgende montage stap. Waarvan ik niet weet of ik die afmaak doordat er wat tussenkomt. Vandaar dat ik hem dan terugstel. En nee, dat is dus niet na elk boutje.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon een week geen seks en dan leg je je kloten op het einde. Zo ingewikkeld hoeft het niet te zijn *D
Weet je dat het zaad vanuit je balzak naar je prostaat gaat en vanaf daar vrijkomt bij een zaadlozing?

Je kloten na een tijd geen sex gehad te hebben op dat ding leggen heeft dus niet veel nut ;)

Even een kleine disclaimer: ja ik kan best gezellig zijn op feestjes maar ik wil jullie vooral behoeden hiervoor, zo’n koud handvat van de momentsleutel onder je zak is nou ook niet zo prettig! :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan