Het algemene Vulcan topic

Hi,

Goede keuze!
Ik heb er nog geen 1 mogen proberen, maar wat ik lees op de FB groep zijn ze allemaal enthousiast. Enige reden dat ze naar een 1500 of 2000 gaan is vermogen.
Belt is bulletproof en zijn heel of stuk... Verschil merk je gauw genoeg. Origineel zijn ze veel te duur. Zouden rond de 200 euro moeten kosten.

Meld je eens aan bij 1 van de (of meerdere) meestal amerikaanse FB groepen.
Daar kan je even vragen naar de specifieke issues bij dat bouwjaar.
Maar voor zover ik weet zijn ze probleemloos.

Succes,
Groet, Arjan
 
Hi Arjan,

Fijn om te horen, want afgelopen zaterdag heb ik er 1 gekocht! Een zwarte Classic Special Edition (white walls en wat pinstriping stickers) uit 2012 met 4200 km op de teller.
 
Daar moet nog "even" op gewacht worden. Momenteel net verhuisd en de garage staat nog vol spullen die nog gebruikt gaan worden bij wat klussen, dus heb nog even geen plaats ervoor. Ik haal de motor (op afroep) in februari op, dan heb ik even de tijd om alle klussen af te ronden.. Tegen die tijd zullen foto's zeker volgen. Maar het is gewoon een volledig standaard VN900 SE uit 2012 (model 2011). Zoals deze dus En de andere kant

En zit te twijfelen of ik valbeugels monteer. Verder (op dit moment) nog even geen wensen.
 
Hallo mensen !

Sommigen van jullie kennen mij misschien nog wel omdat ik ook een VN1500A heb gehad en daarom hier regelmatig gepost heb.
Mijn VN is, nadat iemand er zo nodig tegenaan moest rijden, omgeruild voor een Kawa ZX9R racer.
Aangezien ik toch meer een chopper man ben en van dikke klappen houd en geen geld voor een Harley Fatboy beschikbaar heb ben ik toch weer op zoek naar een VN1500.
Dit was mijn motor toen het nog goed was:
 
Laatst bewerkt:
Zoals jullie zien houdt ik van alles behalve standaard...
Ik had mijn VN ook op veel punten gecustomized.
Nu heb ik een andere VN gevonden maar ik twijfel een beetje.
Deze is namelijk (zelfs voor mijn doen) wel heel extreem aangepakt.
De sticker voorop en de doodshoofden gaan sowieso verdwijnen als het aan mij ligt.

Ik zie hier wel mogelijkheden...wat is jullie mening ?
 

Bijlagen

  • $_85 (1).jpg
    $_85 (1).jpg
    60,2 KB · Weergaven: 22
  • $_85 (2).jpg
    $_85 (2).jpg
    63,5 KB · Weergaven: 19
  • $_85 (3).jpg
    $_85 (3).jpg
    59,5 KB · Weergaven: 22
  • $_85 (4).jpg
    $_85 (4).jpg
    64,5 KB · Weergaven: 21
Zoals jullie zien houdt ik van alles behalve standaard...
Ik had mijn VN ook op veel punten gecustomized.
Nu heb ik een andere VN gevonden maar ik twijfel een beetje.
Deze is namelijk (zelfs voor mijn doen) wel heel extreem aangepakt.
De sticker voorop en de doodshoofden gaan sowieso verdwijnen als het aan mij ligt.

Ik zie hier wel mogelijkheden...wat is jullie mening ?
Er is wat moois van te maken. Die doodshoofden gaan er gelukkig al af. Nu nog een ori achterspatbord er op en geef de motor a.u.b. Een andere kleur.

Persoonlijk vind ik maroon red een mooie kleur.

Ik ben benieuwt hoe ie gaat worden.
 
Zoals jullie zien houdt ik van alles behalve standaard...
Ik had mijn VN ook op veel punten gecustomized.
Nu heb ik een andere VN gevonden maar ik twijfel een beetje.
Deze is namelijk (zelfs voor mijn doen) wel heel extreem aangepakt.
De sticker voorop en de doodshoofden gaan sowieso verdwijnen als het aan mij ligt.

Ik zie hier wel mogelijkheden...wat is jullie mening ?
Neem even contact met mij op weet er 1 voor je.
 
Er is wat moois van te maken. Die doodshoofden gaan er gelukkig al af. Nu nog een ori achterspatbord er op en geef de motor a.u.b. Een andere kleur.

Persoonlijk vind ik maroon red een mooie kleur.

Ik ben benieuwt hoe ie gaat worden.
Ik vind het achterspatbord eigenlijk wel mooi maar ik weet niet of ik zo blij ben dat er geen vering onder zit, er is een "hard tail" van gemaakt.
Dus ijzeren staven in plaats van veren.
Er zit wel vering onder het zadel.
Het voordeel hiervan is wel dat het spatbord mooi dicht op het achterwiel kan zitten omdat er geen veerweg is.
Maroon red als ik op mijn vorige motor had bedoel je ?
Voor zou ik liever een korter spatbord willen hebben maar die zit er ook bij.
Dit zat er eerder op:
 

Bijlagen

  • $_85 (5).jpg
    $_85 (5).jpg
    89,4 KB · Weergaven: 13
Ik vind het achterspatbord eigenlijk wel mooi maar ik weet niet of ik zo blij ben dat er geen vering onder zit, er is een "hard tail" van gemaakt.
Dus ijzeren staven in plaats van veren.
Er zit wel vering onder het zadel.
Het voordeel hiervan is wel dat het spatbord mooi dicht op het achterwiel kan zitten omdat er geen veerweg is.
Maroon red als ik op mijn vorige motor had bedoel je ?
Voor zou ik liever een korter spatbord willen hebben maar die zit er ook bij.
Dit zat er eerder op:
Een hard tail kost je je rug
 
goedemorgen, ik trok gisteren toevallig de velgen onder dekentje vandaan... kan ze weer opnieuw schoonmaken zag ik al.
ze worden helemaal zwart omdat het chroomwerk slecht is.

moet nog steeds een bout voor de achter-remschijf bevestiging zien te bemachtigen.
langzaamaanproject...
 
Gaat em niet worden, de huidige eigenaar kreeg toch spijt van zijn beslissing en heeft afgehaakt ! 😡
Ga gewoon verder zoeken...
Volgens mij mis je er niks aan. Waarom geen recentere 1500 die ook daadwerkelijk een enkele pins krukas heeft? Een po-ta-to sound is toch iets prachtigs.

 
Ik heb op dit moment niet veel budget om er veel geld bij te doen dus daarom is mijn keuze beperkt...
Ik heb er geen haast bij en blijf gewoon zoeken !
Wel een gaaf geluid zeg !!!:9~
 
Ok, het is heel wat anders geworden omdat ik voor mijn budget geen geschikte chopper kon vinden en omdat ik eerst mijn Kawa ZX9R kwijt moest heb ik een deal met iemand gesloten die de Kawa tegen zijn Triumph wou ruilen !
Dat hebben wij gisteren dus gedaan en het is deze geworden, een tot street triple omgebouwde Daytona:
Er staat wel T595 op maar het is een 955 cc motor, was ooit een onhandige beslissing van Triumph want later hebben ze het T955 genoemd.
 

Bijlagen

  • $_86 (7).jpg
    $_86 (7).jpg
    157,7 KB · Weergaven: 9
  • $_86 (8).jpg
    $_86 (8).jpg
    146,5 KB · Weergaven: 9
Na jaren op een goldwing (GL1500) de overstap gemaakt naar een VN1600 uit 2004, inmiddels een cheap ass schermpie en wat ander spul er op geschroefd.
Powerrrrrrrr genoeg die pruttelbak :)
155226192_279371233603352_3914042938597572642_o.jpg
185230921_325318259008649_1827575399231925530_n.jpg
 

Bijlagen

  • pruttelpruttel.mp3
    121,6 KB
Terug
Bovenaan Onderaan