Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport Topic VI: The Power Is Here

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag glk gespot op de MFMM :W . Was weer ouderwets gezellig ;) .

@s.t. en testikels :+ : ik heb besloten om de Remus voorlopig nog niet weg te doen. Ik was net zelf (weer) onder de indruk van het geluid zonder dB-killer :9~ (ja, was in een goede bui }) ).

Jammer maar helaas. Dan moet ik nog even door speuren.
 
Texan:

Bedankt voor de bak koffie en het gezellige praatje
*O*

Ik post hier wat foto's die ik spot :)

GroteFoto-SUTF4IXX.jpg


2010%2005%2009%20MFMM%20%282314%29.JPG


En nog meer glk en Texan: MFMM 2010 deel 1 (foto 447, 448 en 876)
 
Laatst bewerkt:
Sorry voor de K vervuiling (maar goed, ik sta toch naast de afval bak)

Wel grappig om me eige te zien rijden
Dat plaatje had ik op de GS nog niet gezien.

Het is inderdaad een speciaal gespoten en aangekleed exemplaar. (net als de S overigens)
Ik heb er veel positief kommentaar op gekregen. Zelfs van mijn vrouw. Die riep, toen ze hem voor de eerste keer zag zelfs "die moet je kopen"

Sindsdien nog eea aangepast.
full
 
...aha ; ik ben het zowat, en de Tex-baas is het...


...m.a.w. ; ik heb nog een ontsnappingskans...
...Tex is echter al De Sjaak...


... ;) ...

















...Lang-Leve de Boxer... :+
I was beleefd. Voor de duidelijkheid: ontsnappingskans? Forgettaboutit. :+
 
voor de geïnteresseerde ik heb de originele BMW Windscherm Sport, getint + montage set over. (heeft alleen bij aflevering van de K er op gezeten en is dus onbeschadigd)

Scherm is voor de K1300R. (weet niet of ie op de 1200 ook past)

Deze kon ik namelijk niet gebruiken in combinatie met de handkappen, dus ik ben toch voor de originele ruit gegaan en heb de "comfort-ruit" dus over.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allen,

Ik kom hier ook maar eens kijken als trotse bezitter van een K1300R. Vorig jaar mei gekocht na jaren op (BMW)toerfietsen te hebben gereden (laatste K1200GT).
In het begin wel wat bang voor naakt .. brrr ... maar wat een onwijze fiets zeg, en wat een fun, ik heb een etalageruit voor m'n snuffert nog geen moment gemist.

Onlangs ook de oliekoeler beschermer ontvangen van wunderlich, inderdaad, dom om zo'n ding in zilver te leveren, maar ja, wat ontvetter en een spuitbus silkzwart verder is het goed te doen.

full


Ronkende groet,
Robert.
 
Laatst bewerkt:
Ik had een stukje gelezen in de kickstart dat er een slip-on carbon demper van Akra komt. Zodra deze leverbaar is ga ik daarop over en gaat mijn Titanium Remus Hexacone in de verkoop.

Momenteel heb ik wel de originele K1300 demper liggen.

te koop ??
Graag een PB tje
 
Als nieuweling heb ik meteen een vraag over de tekst op pagina 1.

"De nokkenaskettingspanner werkt op oliedruk en is niet super ontworpen waardoor de motor na het starten vreselijk rammelt. Dit is te verhelpen met een nieuwe spanner met olie reservoir zodat de spanner gelijk op druk is en geen rammel meer geeft."

Heeft iedereen dit laten aanpassen ? Ik heb een 2005 K1200S en start dus met een rammel :(
 
Hee afterburn, kan ik er ook nog bij, k1200s gti.
Ben trouwens afgelopen weekend naar het Harzgebied geweest :] .
Lekker wezen toeren met een collega en onze vrouwen :X
Zie fotootje.
full
 
Iemand nog geïnteresseerd in een anekdote over afvallende sport koffers, bij 140 km per uur ? :X
( tot 2 keer toe verkeerd gemonteerd bij de dealer(t) |( .
 
Hallo allen,

Ik kom hier ook maar eens kijken als trotse bezitter van een K1300R. Vorig jaar mei gekocht na jaren op (BMW)toerfietsen te hebben gereden (laatste K1200GT).
In het begin wel wat bang voor naakt .. brrr ... maar wat een onwijze fiets zeg, en wat een fun, ik heb een etalageruit voor m'n snuffert nog geen moment gemist.

Ronkende groet,
Robert.

Hallo Brnzv ben je een wilde jongen geworden, nou je dat was je al, maar nu op zo'n sportieve fiets.
Kan er nu nog iemand meerijden, of heb je deze motor gekocht zodat de passagier(e) zich goed vast moet houden?
Nog meer fijne kilometers met deze beul.
 
Laatst bewerkt:
Als nieuweling heb ik meteen een vraag over de tekst op pagina 1.

"De nokkenaskettingspanner werkt op oliedruk en is niet super ontworpen waardoor de motor na het starten vreselijk rammelt. Dit is te verhelpen met een nieuwe spanner met olie reservoir zodat de spanner gelijk op druk is en geen rammel meer geeft."

Heeft iedereen dit laten aanpassen ? Ik heb een 2005 K1200S en start dus met een rammel :(
dit is nog steeds niet zo: de aangepaste NAKS heeft een terugslagklep

en mn eerdere opmerking nu dan in een concrete vraag:
kan ik uit de OP?
 
Hallo allen,

Ik kom hier ook maar eens kijken als trotse bezitter van een K1300R. Vorig jaar mei gekocht na jaren op (BMW)toerfietsen te hebben gereden (laatste K1200GT).
In het begin wel wat bang voor naakt .. brrr ... maar wat een onwijze fiets zeg, en wat een fun, ik heb een etalageruit voor m'n snuffert nog geen moment gemist.

Onlangs ook de oliekoeler beschermer ontvangen van wunderlich, inderdaad, dom om zo'n ding in zilver te leveren, maar ja, wat ontvetter en een spuitbus silkzwart verder is het goed te doen.

[afbeelding]

Ronkende groet,
Robert.

De oliekoelerbeschermer wordt bij mij pas volgende week gemonteerd dan is alles binnen en klaar voor montage. (had het één en ander nog besteld)

Heb er toevallig een foto van, ben namelijk benieuwd hoe het staat 8-)

Mooi pijp ook, zal wel dikke klappen geven :9~
 
Iemand nog geïnteresseerd in een anekdote over afvallende sport koffers, bij 140 km per uur ? :X
( tot 2 keer toe verkeerd gemonteerd bij de dealer(t) |( .

Zat er niet een sticker in de koffer dat je niet harder mag dan 130km/h. :?
Zit nu alleen te twijflen of die sticker op de K of GS zat.

De sticker zit in ieder geval op de sport-koffers van de F800R. :Y

te koop ??
Graag een PB tje

Bericht gestuurd.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Brnzv ben je een wilde jongen geworden, nou je dat was je al, maar nu op zo'n sportieve fiets.
Kan er nu nog iemand meerijden, of heb je deze motor gekocht zodat de passagier(e) zich goed vast moet houden?
Nog meer fijne kilometers met deze beul.


Ja Teus, wild was ik al maar op deze fiets gaat dat allemaal een stukkie lekkerder.
Er kan wel iemand mee, maar er gaat niemand mee, dit is mijn speeltje, vrouwen mogen er naar luisteren (idd mooi klappen uit de Akra al helemaal met de SS) en er naar kijken, net als naar mij :P. Maar that's all.

@Husqy Keess : Ga morgen ff dagje cruisen in de Eifel maar bij terugkomst zal ik een foto nemen en plaatsen.
 
Ja Teus, wild was ik al maar op deze fiets gaat dat allemaal een stukkie lekkerder.
Er kan wel iemand mee, maar er gaat niemand mee, dit is mijn speeltje, vrouwen mogen er naar luisteren (idd mooi klappen uit de Akra al helemaal met de SS) en er naar kijken, net als naar mij :P. Maar that's all.

@Husqy Keess : Ga morgen ff dagje cruisen in de Eifel maar bij terugkomst zal ik een foto nemen en plaatsen.

Top. :} Ik ben wel teleurgesteld in Wunderlich. Model, kleur en gaaswerk komt niet overeen met de afbeelding op de site.

(gaaswerk is namelijk ook heel anders dan de radiator beschermer van de 1300)

Radiator is dicht gaas en de Oliekoeler ik dun open gaas (kippengaas) Vervolgens nog eens 5 maanden moeten wachten op uitlevering. (als alles gemonteerd zit zal ik wel even een paar foto's maken dan zie je het verschil)

Het is echt jammer van Wunderlich, ze hebben leuke producten, alleen schort het heel erg in de communicatie en levering.

Maar ik mag niet klagen hij is uiteindelijk geleverd en volgens de BMW inmiddels ook al zijdeglans zwart gespoten.
Nu nog even wachten tot hij gemonteerd gaat worden. Alles zou inmiddels binnen moeten zijn.

Voorspadboord Carbon
Hugger Crbon
Nieuwe achterpanelen ivm garantie claim
Oliekoeler beschermer inmiddels zwart van kleur

Ik zie nu ook pas op je foto dat je een belly-pan hebt en hij lijkt niet van carbon te zijn. (of is ie over gespoten) Klopt dit? :?
Ben er erg benieuwd naar waar hij dan vandaan komt, ik ben namelijk nog opzoek naar een niet carbon versie.

Mooi tasje trouwens. Aan die oplossing had ik nog niet eens gedacht voor bagage. Origineel BMW?

Prettige reis naar/door de Eifel. :] Zit zelf bij de ring als het meezit qua weer. :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan