Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

Misschien proberen de injectoren wat te draaien om hun lengte as. Wellicht komt het dan wat makkelijker los. Ze zitten vanaf beide zeiden ingesloten met O-ringen, dus als je het met een beetje beleid doet zal je niks slopen.
 
Over het algemeen staat er bij poort injectiesystemen zo'n 3 bar druk op het brandstofsysteem. De passing is dus best strak. Als de clips en boutjes bij elke injector eruit zijn, zal je dus toch wat harder moeten trekken waarschijnlijk.
 
Weet iemand waar deze op moet of naar toe gaat? Lag nu los.
 

Bijlagen

  • C8437859-0D69-42D0-8503-EE735D127207.jpeg
    C8437859-0D69-42D0-8503-EE735D127207.jpeg
    155,3 KB · Weergaven: 36
#Frankem
Ik zie nu dat er een klem aan het uiteinde hoort te zitten. Dan moet hij waarschijnlijk over het tuitje rechts onderaan de luchtkast geschoven worden. Vlak naast die grotere aansluiting van de carterventilatie.
 
Slang nr.8 op het plaatje, waar gaat deze naar toe?
 

Bijlagen

  • 2DA61DED-F9CE-4502-B8FC-2618FDEAD04E.gif
    2DA61DED-F9CE-4502-B8FC-2618FDEAD04E.gif
    47,4 KB · Weergaven: 22
Terug
Bovenaan Onderaan