Het BMW K1200/1300 S/R/R Sport topic VII: The power to wow!

Ik heb, toen ik een kofferset nodig had, deze online besteld bij Bohling, Duitsland.
Je kunt ook met standaard sloten kopen, maar voor die 13 euro meer zorg je ervoor dat de sloten hetzelfde zijn als van je motor.
Denk om evt het bestellen van een drager-set.
Dat is natuurlijk niet voor de prijs van een 2e handsje, maar mocht je bijvoorbeeld haast hebben: Ik had de handel binnen 4 dagen in huis.
 
Ik heb, toen ik een kofferset nodig had, deze online besteld bij Bohling, Duitsland.
Je kunt ook met standaard sloten kopen, maar voor die 13 euro meer zorg je ervoor dat de sloten hetzelfde zijn als van je motor.
Denk om evt het bestellen van een drager-set.
Dat is natuurlijk niet voor de prijs van een 2e handsje, maar mocht je bijvoorbeeld haast hebben: Ik had de handel binnen 4 dagen in huis.
Ja die 1e eur voor die sloten zou ik idd altijd aanschaffen. Een gebruikte set, daar gaat de voorkeur naar uit. Had er al 1 gekocht bij iemand in Belgie, maar dat is mis gegaan daar met de post. Die zijn foetsie.
 
Hallo,

Ik ben sinds gisteren in het bezit van een K1300s uit 2009. Hier voor heb ik een 3-cylinder Triumph ST 1050 gehad. Gisteravond 100km er mee gereden, in alle opzichten een hele grote vooruitgang vergeleken met de Triumph. De handling, het vermogen, de remmen, echt geweldig.
 
Welkom! Ik heb veel proefgereden op verschillende Triumphs voordat ik m'n K12r kocht. Fijne fietsen maar de afwerking van de BMW's is gewoon een niveau hoger.
 
Blijkbaar had de K1300s bij levering de optie voor een verlaagd zadel. Ik heb het idee dat ik die dus heb. Hoe kan ik dit nagaan?
 
Het verlaagde zadel heeft aan de zijkant maar 1 "ribbel". Het standaard zadel heeft er twee boven elkaar zitten.
Ik heb overigens nog een verlaagd exemplaar te koop. Iemand interesse?
 
Ik heb dus inderdaad een verlaagd zadel. Nu heb ik voor de k1200s een zadel gevonden. Past dit op de k1300s?
 
Oberon
de clutch slave van oberon gemonteerd.
Ben er erg tevreden over, koppelen gaat veel lichter en is ook prettiger te doseren.
hele verbetering,
ff jammer dat ik geen rekening met de brexit heb gehouden.|(
mocht nog ff 37,40 Euries extra afrekenen bij Fedex "invoerrechten" 8)7
 
Laatst bewerkt:
Ik ben afgelopen weekend wezen kamperen met de K12.
Ik heb nog steeds geen originele sportkoffers dus ik behelp mij met zijtassen maar met de ESA op de hoogste stand ging het allemaal prima.
Heerlijk Limburg onveilig gemaakt. Achterband is alweer helemaal versleten.

1617552943332.png


1617552971774.png


Het was rustig op de camping:

1617553012136.png
 
Jij bent goed bezig! Ziet er heerlijk uit!
De sportkoffers hebben niet al te veel inhoud hoor, zou me niet verbazen als er meer in die zijtassen van je gaat.
 
Goedemiddag,

Voor de liefhebber heb ik een nette Laser Hotcam mét E-keur en verwijderbare DB-killer liggen. Heeft op een K1200R gezeten. Past sowieso op een K1200S, ik dacht ook op een K1300S en R.
Heel klein deukje aan de bovenzijde, verder geheel schadevrij.
Bij interesse graag een PB-tje.

Wubbes
 
Een Michelin pilot power 3.
Oud model maar lang door geproduceerd blijkbaar, dotcode uit 2019. €25 bij een bevriende motorzaak. Daar wil best wel wat voor proberen.
 
En de slick die er naast staat is een Conti RaceAttack die na 2500 km de strijd tegen het vermogen van de K12R verloren heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan