Het BMW Sport Boxer Topic (deeltje 12; DOHC Edition)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik berijd mijn R1200R als een S, denk af en toe dat ie een GS is, daarom lees ik ook mee en ventileer af en toe mijn ongezouten mening.

Heb helaas geen foto van een wegdek schrapende R
 
Laatst bewerkt:
RamonS voelde zich een beetje RemyS...

voel me verwaarloosd ;( ;) ik sta met mijn boxertje niet in de lijst

...ik had je destijds in deeltje 11 gevraagd om gegevens van de brommer, en een foto, met de opmerking erbij,dat ik je dan in de ownerslijst zou zetten...

...toen verder geen reactie op gekregen...

...anders had je er NATUURLIJK gewoon in gestaan... :Y :Y
 
Ik berijd mijn R1200R als een S, denk af en toe dat ie een GS is, daarom lees ik ook mee en ventileer af en toe mijn ongezouten mening.

Heb helaas geen foto van een wegdek schrapende R


Gewoon blijven posten

Hoe meer zielen, hoe interessanter dit topic
 
Hoooo
vergeet ik het belangrijkste...........

Ik ben er weer
full
 
Hey :W ,

ik lees ook weer gezellig mee!
Als vriendin van lichthuis mag dat vast wel...

groetjes, Laura
 
@Roloo
kan je al een tipje van de sluier oplichten voor wat betreftje Schotland plannen?

wij zouden in mei gaan met 3 man, maar gaat helaas niet door. maybe next year. ik vond het niet echt eenvoudig een " parcours " te plannen want er is best wat te zien en oh wat een afstanden. En natuurlijk whisky...
 
Rolf over een toertje maken...:

@Roloo
kan je al een tipje van de sluier oplichten voor wat betreftje Schotland plannen?

...ja hoor ; dit gaat het worden... *O*

bootje Rotterdam-Hull
1 nacht

Hull --> Preston (linkje)
2 nachten
www.whitburnhousehotel.co.uk

Preston --> Jedburgh (linkje)
5 nachten
www.airenlea.co.uk

Jedburgh --> ferry Hull-Rotterdam
1 nacht



...zoals je dus ziet, zitten we net over de 'grens' in Schotland, en van daar uit zullen we zat dagtochtjes maken, maar omdat (inderdaad) dat Schotland nogal van de grote is, zullen we ons beperken tot het zuiden...

...en voor de rest zien we daar wel...
...(en die whiskey scheelt mij trouwens geen lor ; ik drink die bocht toch niet)...

...tja, en verder zijn we altijd een beetje zo van 'neus achterna, en we kijken wel wat op ons pad komt daarzo'...

...we laten ons verrassen door de natuur, de (stuur)wegen, etc.etc. ...


...gisteravond wel een (1e) route gemaakt van Preston (waar we dus de eerste 2 nachten zijn), naar Ledburgh...

(plaatje klik = plaatje groot)

...dat is normaal gesproken een afstand van zo'n 220 kilometer, maar ik heb er een binnendoortocht van gemaakt van zo'n 350 kilometer, dwars door de Yorkshire Dales, en dwars door het Kielder Forest Park (o.a. bekend van de RAC-rally)...

...en dan zoveel mogelijk over B-wegen met 4 cijfers ; de echte kris/kras binnendoorweggetjes dus...


...en omdat Jedburgh (Schotland) niet ver rijden is van het Northumberland National Park, zullen we daar ook vast en zeker naar toe gaan... :Y



midview.jpg

de abdij van Jedburg - dat is (tegenwoordig) een abdij zonder dak -

linkje



...we houden ook wel een beetje van grote steden bezoeken (cultuur snuiven), dus op de terugweg van Jedburgh naar Hull zullen we ongetwijfeld een bakkie doen in Newcastle...

...m.a.w. ; ik ben bang dat we tijd en ogen te kort komen in die 8 dagen dat we op pad zijn...


...wat wel grappig is, is dat Peter (ook bekend onder de nickname 'herrman') van het Engelse Boxertrix forum ons oppikt in Hull (hij woont daar), en ons via een fraaie route naar Preston begeleidt...

...hij kent de (stuur)wegen daar op zijn duimpje, en hij zou een mooie route uitdokteren...

...Peter heb ik trouwens in 2006 ontmoet tijdens een Boxertrix toertocht door het Peak District...


Kielder-Water--Forest-Park-AM-v41.jpg

Kielder Water - heb deze weg om dit meer ook in onze route opgenomen -





...we zijn eigenlijk op het idee gekomen om hier naar toe te gaan, vanwege het reisverslag over Northumberland in de afgelopen editie van het blad MOTOR...

...nou maar hopen dat het weer een beetje mee gaat zitten ; maar ik denk dat je wel kunt bedenken dat wij er erg veel zin aan hebben...




...oh ; en de camera gaat mee...
...2 paraplu's ook... ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook weer hoor. ik heb maar een "halve S" , maar daardoor val ik tenminste een beetje op tussen dat tupperwear:
GroteFoto-IMLVRFBB.jpg


... enne broer lichthuis, onder de akrapovic doet een afbeelding t niet in de openingspost.. bij Roloo had dat volgens mij niet zo lang blijven staan hoor... :P
 
Laatst bewerkt:
...yo Barro ; bij RoLoo was die afbeelding ook niet zichtbaar... ;)

...afbeelding zat in 1 van mijn Photobucket albums, maar die afbeelding heb ik destijds blijkbaar verwijderd ; en nou heb ik die foto wel ergens anders, alleen weet ik niet meer welke foto het was...

...anders had ik 'm wel FF weer terug in Photobucket gezet... :)




...ik dacht dat het een foto was van een diverse Akra modellen, aan een bord, op de BMW stand, tijdens de INTERMOT van 2006 (of 2007, of 2008 - zoiets dus...) :$
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook weer hoor. ik heb maar een "halve S" , maar daardoor val ik tenminste een beetje op tussen dat tupperwear:
[afbeelding]

... enne broer lichthuis, onder de akrapovic doet een afbeelding t niet in de openingspost.. bij Roloo had dat volgens mij niet zo lang blijven staan hoor... :P
Jaja... moet de OP nog nalopen... Ik ben af en toe ook nog wel eens aan het werk enzo...

Enne... mooi oranje is niet lelijk... ;)
 
Ik ben er ook weer hoor. ik heb maar een "halve S" , maar daardoor val ik tenminste een beetje op tussen dat tupperwear:
Nauw... dat ligt niet alleen aan het gebrek aan tupperware..... :+
 
Laatst bewerkt:
Ik vanmorgen lekker op de S naar het werk... beetje frisjes, maar o zo heerlijk. Sta ik op een gegeven moment stil achter een auto voor een rotonde, zie ik in de weerspiegeling in zijn achterklep dat mijn knipperlichtje rechts voor het niet doet! Lekker dan... Uit het werk dus meteen langs de pomp voor vers sap en een oranje peertje. Buddy eraf, gereedschap erbij en de kuip losschroeven...

Oja, wel ff voorzichtig, want het snoertje van het knipperlichtje zit vast aan de rest van de motor...

Of toch niet... :N

Was dat lampje dus heel nie stuk nie |(

Rij gewoon al een maand met een losse stekker... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan