Het brute Bandit topic deel 30!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Present!

Voor mijn school-opdracht worden het trouwens toch de nieuwe hendels! Binnenkort meer daarover! Heb nog wel wat leuke ideeen!
 
Iemand een idee wat het tikken van de motor bij het geven van gas kan betekenen?

Dat die aanstaat? :+

Maar misschien kleppen, misschien niks (bandit heeft nogal wat mechanische geluiden), loszittend deeltje... Kan best wat zijn, moet je even luisteren waar het vandaan komt ;)
 
Dat die aanstaat? :+

Maar misschien kleppen, misschien niks (bandit heeft nogal wat mechanische geluiden), loszittend deeltje... Kan best wat zijn, moet je even luisteren waar het vandaan komt ;)
Dat is best lastig, want ik hoor het vaak alleen bij echt optrekken :p
 
niet te vroeg juichen he. zitten genoeg pannenkoeken op marktplaats. Maar een beetje Bandit 600 is toch wel wat meer dan 1000,- waard?
Dat weet ik ;-) een bod wil nog niet zeggen dat iemand hetzelfde bedrag ook echt wil betalen.
Maar goed, het gaat in ieder geval de goede kant op.
 
Zo, weer ff bij-gelezen. Ik lees dat we nog een plicht erbij hebben gekregen;
Dus Dutchie hierbij... PRESENT! *O*

@Paul: Top, hoop dat je hem snel verkoopt! Wel 10% op de aanschafprijs ;)

@Wenko: Ik zou voor benzine of gas gaan. Gas bij een oldtimer, liefst amerikaan. Zo eentje met een big block, die 2:1 rijdt. Dan trek je die wegenbelasting weer recht ;)

@Dutch: Zit die nieuwe pijp er al onder? Heb je een geluidssample van die (mooie) herrie???

@Empyrium: Meen je niet! Ik wist niet eens dat MF daar een server voor had. Stuur ff een FR, mijn gamertag is gewoon Jippykajee. (Andere die ook zo'n zwart kastje hebben, voel je vrij)
 
Laatst bewerkt:
@ Budel: (vorige topic 'knalluh') Ja dat was een open deur. Dit jaar weer ff wat meer knalluh. Met die sneeuw mis ik het nu wel!

@Unrule: Weet jij of de bougiekabels bij de 600 MK1 vast zitten op de bobine? (Ik zag jouw namelijk ook actief op een 'bougioe'-topic)
 
Laatst bewerkt:
Was 2 jaar terug al twijfelen tussen zoeen en een alfa... alfa won. Had ik nie moeten doen, maar ja die zijn ook mooi :+

En terecht, prachtige auto en rijdt geweldig, zelfs offroad (Luxemburg, vlakbij Wiltz) :+ .
CIMG1827.JPG


Ja, maar welke heaumeau gaat er nou in een spark rijden _O-
+1
 
@ Budel: (vorige topic 'knalluh') Ja dat was een open deur. Dit jaar weer ff wat meer knalluh. Met die sneeuw mis ik het nu wel!

@Unrule: Weet jij of de bougiekabels bij de 600 MK1 vast zitten op de bobine? (Ik zag jouw namelijk ook actief op een 'bougioe'-topic)
Zit een clipje op, clipje los = kabels vallen er uit. Geen slim systeem bij de doppen, da's gewoon even flink aan sjorren :+ Ga de mijne ook nog vervangen zodra de garage opgeruimd is... dwz ma's auto weer gewoon op straat staat B|
 
Zit een clipje op, clipje los = kabels vallen er uit. Geen slim systeem bij de doppen, da's gewoon even flink aan sjorren :+ Ga de mijne ook nog vervangen zodra de garage opgeruimd is... dwz ma's auto weer gewoon op straat staat B|
Was aan het kijken voor de NGK CR1 8035 Racing Wire en dan de rechte plug(links).

iwskyh.jpg


Heb jij ervaring met kabels?
 
Laatst bewerkt:
Zou ik persoonlijk niet doen omdat de sluitrubbers dan niet meer goed zitten, krijg je van die vage problemen in de regen van. Staat in het droge wel vet hoor, maar op een naked krijgen die dingen de volle laag in het nat en ik weet uit ervaring dat slecht sluitende doppen dan gezeik gaan geven. Vervang persoonlijk alleen de kabels...
 
Zou ik persoonlijk niet doen omdat de sluitrubbers dan niet meer goed zitten, krijg je van die vage problemen in de regen van. Staat in het droge wel vet hoor, maar op een naked krijgen die dingen de volle laag in het nat en ik weet uit ervaring dat slecht sluitende doppen dan gezeik gaan geven. Vervang persoonlijk alleen de kabels...
Welke kabels haal je dan? Al naar gekeken?
 
Weet iemand of het gereedschapset van een GSF400 ('92) gelijk is aan die van een GSF600 MK1?
 
Laatst bewerkt:
Ligt er aan welke auto je neemt.. Als je een spark neemt dan val je wel in een goedkope klasse :Y


Moet de kleine er ook in passen?
Let wel op, de kleine heeft meer tassen en da soort rommel nodig voor 1 dag, dan je vriendin met 3 weken vakantie :+


Oja, spreek trouwens uit ervaring, daarom dat ik ook een Renault Espace III had :P

Nee, hoeft geen kleine of vriendin in te passen, ook geen kleine vriendin :+

Als je goedkoop autotje wilt rijden is zo een spark opzich ideaal, maar veel oldtimers zijn ook wel vet.
 

smaken verschil :P

Ouwe kutbakken zijn veel leuker, kun je zelf gewoon aan werken en het voelt veel levendiger. Die gladgestreken meuk met space-age computers moet ik niet.

Zelf aan werken en levendig gevoel ben ik absoluut voorstander voor. Van mij hoeft het kwa auto's ook niet de luxte van de luxte te zijn ofzo. De electronica bouw ik zelf wel in in de vorm van schermpje enzo.

Bij mij gaat er nog eens zo een komen:

[afbeelding]

325i, beste BMW ooit :Y En dan eigenlijk het liefste een station, sedans zijn ongeveer even praktisch als een motor :+

Ik koop een auto niet voor de opberg ruimte, maar gewoon om met meerdere mensen van a naar b te kunnen, droog te zitten en omdat het ook gewoon leuk is. Zo een bmw is wel erg vet inderdaad, ben ik ook absoluut voorstander van!

Alleen zo een graf citroën :r :r

Ja, maar welke heaumeau gaat er nou in een spark rijden _O-

Ikke niet, maar ging vooral om dat het goedkoop is :+

Ik koop een auto niet voor de goedkoop maar om er lol mee te hebben. Zou ook geen moeite hebben met een dikke v8 oid. van mij mag het wel wat kosten :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan