Het Buelltopic van MF

Status
Niet open voor verdere reacties.
09CR-6362-001.jpg


1tje van de 1ste sessie. Was zeker de moeite.
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor. Maar alles op eigen risico

Lint => Helmond is 106km

is best te doen dus
Als jij er niet mee inzit wil ik hiervoor gerust eens een daggetje naar nederland gaan (als je wilt betaal ik je wel hiervoor)

als ik de bedragen op twinmotorcycles zie kost dit nogal erg veel om te laten doen -O-

moet ik wel eerst een assistance verzekering nemen, ik denk niet dat men vader het leuk zou vinden als ik in panne sta op 106km van thuis :+
 
Laatst bewerkt:
Maar wat Twin doet is met 2 lambda sensoren en een testbank waarbij alle waardes exact bekend zijn. Ze zijn hier dan ook al gauw een uurtje of 4/5 mee kwijt.

Ik wil evetueel andere mappe inladen maar ga niet complete custom mappen maken want dat is veel te arbeidsintensief.
 
Maar wat Twin doet is met 2 lambda sensoren en een testbank waarbij alle waardes exact bekend zijn. Ze zijn hier dan ook al gauw een uurtje of 4/5 mee kwijt.

Ik wil evetueel andere mappe inladen maar ga niet complete custom mappen maken want dat is veel te arbeidsintensief.

ja is goed, ik heb toch gewoon de race-kit met de race-uitlaat
nog wel paar andere dingen gebeurt (meer lucht)

staat nu een custom-mapping op van vorige eigenaar maar hij rijd te schokkerig
 
Mijn X1 lekt wat olie bij de kop ontluchting van de achterste cilinder. Kan dat kwaad? Olie verbruik is normaal en de motor loopt verder goed

full
 
Mijn X1 lekt wat olie bij de kop ontluchting van de achterste cilinder. Kan dat kwaad? Olie verbruik is normaal en de motor loopt verder goed

[afbeelding]
volgens mij kan het geen kwaad als de motor nog goed loopt maar denk dat de verbruik niet normaal is want je motor loopt uiteindelijk toch leeg, ik zou wel laat na kijken
 
Mijn X1 lekt wat olie bij de kop ontluchting van de achterste cilinder. Kan dat kwaad? Olie verbruik is normaal en de motor loopt verder goed

[afbeelding]

Is de carterontluchting. Hier gooien de oude modelen altijd wat sludge naar buiten. Doet die van mij ook. Daarvoor zitten die slangen ook aan je cylinderkoppen. Zolang 't niet erger wordt (dwz olieverbruikt serieus toeneemt) is er niks aan de hand.
Anders zou je de carterontuchting van een XB kunnen monteren (houd in nieuwe kleppendeksels.....). Dan is je probleem ook opgelost.
 
Ok, olie verbruik dan maar goed in de gaten houden. Wat ik wel vreemd vind is dat de olie langs de afdichtingen van de slang lijkt te komen.

De carter ontluchting van een XB is wel een goede oplossing, maar ik wil eerst eens kijken of het blok wel gezond is/blijft. Ik rij er pas 2 weken mee rond (met heel veel plezier overigens).
 
Ok, olie verbruik dan maar goed in de gaten houden. Wat ik wel vreemd vind is dat de olie langs de afdichtingen van de slang lijkt te komen.

De carter ontluchting van een XB is wel een goede oplossing, maar ik wil eerst eens kijken of het blok wel gezond is/blijft. Ik rij er pas 2 weken mee rond (met heel veel plezier overigens).

Het kan ook zijn dat de afdichtingen van de slangen zijn uitgedroogd en dus lekken.
Let wel de carterontuchting van een XB houd in nieuwe cilinderdeksel, of je moet je huidige verbouwen.

Kijk anders maar een op 't buellforum. Als je in de zoekfunktie carterontluchting als zoekterm intoest kom je wel 't een en ander tegen.
 
kheb net remblokken voor vooraan besteld bij een winkel waar ik men band voor 20€ ga laten plaatsen (losse velg is 10€ minder, maar voor 10€ is het weinig geld voor veel werk)
SBK lorraine 5+
53€

is dit een goede prijs?
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij een redelijke prijs? Mijn remblokken aan de voorzijde waren rond de 65 EUR... (Geen idee welk merk) . Inclusief montage was ik dacht ik zo'n 80 EUR kwijt.
 
helaas dan niet in NL..
anders had ik ook wel gekomen,.

Vorige week eindelijk eens de jardine onder mijn buell geplaats..
Heerlijk geluidje nu :d
Rijd nog begrenst.
Verder hoef ik der der dus niet aan te doen kwa afstellen.
Altans over 3 weken is begrensing er ook uit :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan