Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Kijk, dus dat was jij! Ik heb nog even met je staan praten na de crash. (je weet wel, eerst de motor en dan pas vragen of jij OK bent... :-) )
 
Als je dan toch moet vallen op het circuit, doe het dan in de buurt van de fotografe.

2010:


2019:



 
Waarderingen: vino
Als je de ruimte en wat centjes over hebt,een circuit fiets kopen
 
Als je de ruimte en wat centjes over hebt,een circuit fiets kopen
Als ik méér dan een enkele circuitdag per jaar deed, of harder rondging dan m'n magere 2:11, zou ik dat wel overwegen. Maar da's niet het geval, dus mijn straatfiets is gewoon ook m'n circuitfiets.
 
Als ik méér dan een enkele circuitdag per jaar deed, of harder rondging dan m'n magere 2:11, zou ik dat wel overwegen. Maar da's niet het geval, dus mijn straatfiets is gewoon ook m'n circuitfiets.

En beschadigd

Ik noem mijn motor niet voor niets : circuitslet,mijn broer ook.
Daarom heten we : Team Circuitslet
 
En beschadigd

Ik noem mijn motor niet voor niets : circuitslet,mijn broer ook.
Daarom heten we : Team Circuitslet
Beschadigd, maar dat was ze toch al, en dat zou een circuitfiets na deze schuiver ook geweest zijn. Ik ben het met je eens: elke motor mag best een slet zijn, en ik heb dan liever zo'n hoer die voor alles in is, dan één die alleen maar aan de arm staat te pronken en verder niks. Zonder gekheid, de motor is voor mij altijd het middel geweest, niet het doel op zich. Mag best gebruikssporen vertonen; dat zijn de verhalen die we samen hebben meegemaakt. De boodschappenlijst met (tweedehands) onderdelen staat al klaar, binnenkort gaan we gewoon weer verder. Een piekfijne motor zonder krasjes, plekjes, vet- of olievlekjes, vliegjes op de kuip? Leuk voor in de garage maar daar zijn ze wat mij betreft niet voor gemaakt.
 

Prima insteek

ik doel meer op het niet meer functioneren van de fiets.
ik rij dusdanig veel dat ik geen week zonder een brommer wil.
Rijdt ik mijn circuitmotor in de kreukels ,heb ik nog andere om mee te kunnen rijden
en ja,die hebben ook gebruikssporen en nee,die worden maar eens per jaar gepoetst,en intensief gebruikt.
Met ca 10 circuitdagen per jaar en ervaringen kies ik voor een circuitfiets erbij
 
Laatst bewerkt:
ik doel meer op het niet meer functioneren van de fiets. (...) Met ca 10 circuitdagen per jaar en ervaringen kies ik voor een circuitfiets erbij
Ah zo, nou, hoewel de GSXR me 3 tot 5 keer in de week naar m'n werk moet brengen, hoeft dat voorlopig niet: voordeel van in onderwijs werken. Eind augustus hoeft ze pas weer de straat op.

Met tien per jaar zou ik ook wel een circuitmotor overwegen.
 
Wij zijn recent met circuitschool naar Brno geweest (wat een mooi circuit is, zeker aanrader om een keer aan te doen, maar het is geen Mugello), maar circuitschool doet dus echt helemaal niets met je inschrijving behalve je naam en betaling doorsturen naar de echte organisator (Valentinos). Je krijgt geen tijdplan, geen informatie over het event en de organisator krijgt ook helemaal niets behalve je naam en dat je betaald hebt. Wij kwamen er vrij kort voor het event achter dat het om een racekamp ging waar circuitschool niets van had vermeld, maar het was dus gericht op mensen die ongeveer 2:00 of sneller op Assen rijden, met tragere tijden had je er eigenlijk niets te zoeken en was er ook niemand die naar je omkeek en kwam je in de traagste groep terecht waar de verschillen enorm waren.

Dus mocht iemand voor komend jaar iets willen boeken via circuitschool wat via een partner gaat, het is makkelijker om direct naar die partner te gaan en daar te boeken, dan weet je in ieder geval waar je voor betaalt en krijg je wel bevestigingsmailtjes enz.
 

Dat is niet zo mooi, ik ben vaak met hun gaan rijden maar dat was altijd op een dag door hun zelf georganiseerd. Dan was het altijd goed geregeld veel rijtijd voor je geld op assen
 
Dat is niet zo mooi, ik ben vaak met hun gaan rijden maar dat was altijd op een dag door hun zelf georganiseerd. Dan was het altijd goed geregeld veel rijtijd voor je geld op assen
Op Assen heb ik inderdaad ook vaker met ze gereden en nooit klachten gehad, prima georganiseerd. Dit gaat puur over de dagen van valentinos die ze doorverkopen.
 
Lekker makkelijk cashen...

Ik ben zelf 2x met Schraglage geweest (al is dat tegenwoordig volgens mij ook Valentinos) maar daar had je ook meerdere groepen en kon je een instructeur boeken voor 3 tientjes per sessie.
 
De circuitdag voor Racecracks op 26 augustus te Assen zit vol. In groep 1 was vorige week nog plek, nu niet meer. Daarom sta ik op de wachtlijst. Mocht iemand nog verhinderd zijn die dag, dan neem ik zijn of haar plaats graag in.
 
Mijn trackday seizoen zit er helaas al weer op.

Dit jaar vader geworden van een prachtige dochter dus heb een stapje terug moeten doen qua aantal. Vorig jaar totaal 9 dagen gereden, dit seizoen maar 2 dagen. Wel PR's gereden op Assen en Zandvoort, ontzettend genoten én alles heel gehouden... dat verzacht de 'pijn' enigszins.

Hopelijk kan ik volgend jaar het aantal trackdays in ieder geval verdubbelen

Foto voor de aandacht :

 
Laatst bewerkt:
Triest nieuws vanaf het tt circuit vandaag, hopelijk niemand van hier maar alsnog erg !
Morgen zelf een dagje sturen, hopen op goed weer en natuurlijk heelhuids weer thuis komen
 
Ik heb het even gemist maar jouw reactie voorspelt niet veel goeds

EDIT: Ik lees het net...
 

Ik ben er morgen helaas niet bij, toen ik me wilde inschrijven was deze dag inmiddels vol en wilde niet gokken op de wachtlijst.

Ik heb vorige week nog een dagje gedaan en heb in september nog een dag staan met CRT

Veel plezier morgen en hou de goede kant boven (dat geldt voor iedereen natuurlijk!!!)