Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Geen idee, ik droom ook maar wat :+

Kan me iets herinneren van een Fransman met een kasteeltje en een circuit eromheen, daar reed ie met oude F1 auto's.

Ik vraag me af of dat kan in NL....Als je niets bedrijfsmatig doet mag je toch rondjes rijden in je eigen tuin ?
Niets mis mee hoor, heb diue droom ook wel eens maar heb helaas het probleem dat het nuchtere verstand dan weer met die nare vragen komt ; waar dan ?!

Ik ken zo n verhaal van een Aussie of nieuw zeelander of canadees.. en het is te warm om er over na te denken of naar te zoeken :P
 
Geen idee, ik droom ook maar wat :+

Kan me iets herinneren van een Fransman met een kasteeltje en een circuit eromheen, daar reed ie met oude F1 auto's.

Ik vraag me af of dat kan in NL....Als je niets bedrijfsmatig doet mag je toch rondjes rijden in je eigen tuin ?

Als kind vanaf 9 jaar ,meerdere jaren, eerst met mijn vrij lopertjes en later schakelbrommers, met mijn broer door de boomgaard van mijn vaders en moeders boomgaard gecrossed 👌
Mooie tijd was dat🤗
Alles deden we opvoeren en slopen, remmen waren minder belangrijk als de gashendel🤪
 
Laatst bewerkt:
Zo is Ecuyers begonnen! Nou ja dat van die F1 auto's weet ik niet maar wel gewoon een baantje op een lapje grond. :Y
Folembray ook volgens mij. Jaren geleden eens gereden, landde de eigenaar met zijn helicopter op het middenterrein terwijl we reden. Staat volgens mij ook een woonhuis op het middenterrein.
 
Was een leuke dag met leuke races. 2 supermotard achtige reden mee, die gasten konden een leuk stukje sturen. Uitaccelreren kwamen ze te kort maar dat werd met sturen weer goed gemaakt. Respect voor die mannen/vrouwen!
Ik was gisteren op Assen, 36'C... 'gelukkig' al een keer meegemaakt op Spa, dus voorbereidingen waren iets beter...
Maar vooral; respect voor de baco's (en overige vrijwilligers ;) ) in die omstandigheden met de vereiste uitrusting aan!! 👍
 
Folembray ook volgens mij. Jaren geleden eens gereden, landde de eigenaar met zijn helicopter op het middenterrein terwijl we reden. Staat volgens mij ook een woonhuis op het middenterrein.

Yep
Heeft volgens mij ook een vrouwelijke eigenaar
 
Lekker einde van de dag gisteren, ingepakt en nog even wat gegeten voordat ik de weg op zou gaan, is de accu leeg -O-.
Zonder succes met startkabels geprobeerd, dus bellen voor hulp. Sta je daar in je uppie te kijken naar tegemoetkomende regen en onweer met de ramen nog open.

20220720_191128.jpg


Ik wilde eigenlijk wel het circuit weer op, maar heb maar netjes gewacht op de anwb😇.
 
Lekker einde van de dag gisteren, ingepakt en nog even wat gegeten voordat ik de weg op zou gaan, is de accu leeg -O-.
Zonder succes met startkabels geprobeerd, dus bellen voor hulp. Sta je daar in je uppie te kijken naar tegemoetkomende regen en onweer met de ramen nog open.

Bekijk bijlage 1784987

Ik wilde eigenlijk wel het circuit weer op, maar heb maar netjes gewacht op de anwb😇.
Ha, shit happens. Was je nog een beetje normale tijd thuis uiteindelijk?
 
De hulp was er in een klein uurtje, rond 22:30 thuis.
Na al die jaren betalen en er niks voor terugkrijgen, behalve dat magazine, was ik nu toch wel erg blij met ze :t.
 
Zowel Racepark Meppen als TTT zijn slecht uitgepakt. Beide in oost drenthe/ randje duitsland,. ( is misschien niet de achterhoek maar dat zal het verschil ook niet maken)
TTT is ook geen volwaardige baan maar er zou zeker wat van te maken zijn, Meppen lijkt mij echt top voor motoren.. maar die willen ze daar niet.

Banen kunnen er zijn maar door verkeerd management en klagende gekken word het in NL wel heel moeilijk..

TTT bestaat helemaal niet meer. Is opgekocht geworden door de Shell en volgeplempt met zonnepanelen en er komt een windmolenpark met 14 windmolens
 
De hulp was er in een klein uurtje, rond 22:30 thuis.
Na al die jaren betalen en er niks voor terugkrijgen, behalve dat magazine, was ik nu toch wel erg blij met ze :t.
Dat gevoel had ik ook toen ik jaren geleden 2 keer kort achter elkaar autopech kreeg. Het rechtvaardigde het afgesloten abonnement. Inmiddels al weer jaartje of 6 geen autopech gehad :(.

Overigens. Sluit die friettent op Assen altijd rond uur of 5? Waren van plan er snel een frietje te halen voordat we naar huis gingen, maar de luiken waren al dicht toen we in de laatste sessie het circuit af reden.
 
Lekker einde van de dag gisteren, ingepakt en nog even wat gegeten voordat ik de weg op zou gaan, is de accu leeg -O-.
Zonder succes met startkabels geprobeerd, dus bellen voor hulp. Sta je daar in je uppie te kijken naar tegemoetkomende regen en onweer met de ramen nog open.

Bekijk bijlage 1784987

Ik wilde eigenlijk wel het circuit weer op, maar heb maar netjes gewacht op de anwb😇.
Ik doe bij mijn bus altijd alle binnen verlichting handmatig uit. Ik heb 3 lampen en dat trekt toch aardig stroom. Hoewel die zelf na een x aantal minuten automatisch uitgaan maar klep open en dicht en ze branden weer een paar minuten.
Dat gevoel had ik ook toen ik jaren geleden 2 keer kort achter elkaar autopech kreeg. Het rechtvaardigde het afgesloten abonnement. Inmiddels al weer jaartje of 6 geen autopech gehad :(.

Overigens. Sluit die friettent op Assen altijd rond uur of 5? Waren van plan er snel een frietje te halen voordat we naar huis gingen, maar de luiken waren al dicht toen we in de laatste sessie het circuit af reden.
Geen ANWB lid en in 22 jaar nog nooit nodig gehad dus als ik ze nu ooit eens nodig zou hebben ben ik met een duur nood lidmaatschap nog steeds vele honderden euro's goedkoper uit ;)
 
Dat gevoel had ik ook toen ik jaren geleden 2 keer kort achter elkaar autopech kreeg. Het rechtvaardigde het afgesloten abonnement. Inmiddels al weer jaartje of 6 geen autopech gehad :(.

Overigens. Sluit die friettent op Assen altijd rond uur of 5? Waren van plan er snel een frietje te halen voordat we naar huis gingen, maar de luiken waren al dicht toen we in de laatste sessie het circuit af reden.
Na afloop wel eens wat gegeten daar en Donderdag waren ze nog open toen we wegreden rond half 6. Misschien was je net te laat.....
 
Op Mettet is het goed toeven vandaag.
Wat een leuke baan zeg !
Trackdays.be staat kwa organisatie op nr1 bij mij tot nu toe :t

Alleen kom ik maar niet verder als een 1.31 en een half.
Bochten lijkt best prima te gaan, het rechte stuk is vooral veel wachten met de SZR.
De corkscrew kan ik nog weinig mee.
Als je daarna rechts houdt is de hobbel ook best merkbaar :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan