Het circuit op met .... Algemeen Circuitdagtopic

Op Mettet is het goed toeven vandaag.
Wat een leuke baan zeg !
Trackdays.be staat kwa organisatie op nr1 bij mij tot nu toe :t

Alleen kom ik maar niet verder als een 1.31 en een half.
Bochten lijkt best prima te gaan, het rechte stuk is vooral veel wachten met de SZR.
De corkscrew kan ik nog weinig mee.
Als je daarna rechts houdt is de hobbel ook best merkbaar :+
Corkscrew zoveel mogelijk links, zelfs over de curbstones, in laten lopen.je hebt onderin veel druk op je voorkant ,flink afhangen naar rechts.
Idd wat links blijven door hobbel..
Eigenlijk hetzelfde rijden als een links/rechts chicane....
 
Corkscrew zoveel mogelijk links, zelfs over de curbstones, in laten lopen.je hebt onderin veel druk op je voorkant ,flink afhangen naar rechts.
Idd wat links blijven door hobbel..
Eigenlijk hetzelfde rijden als een links/rechts chicane....
Er staan tegenwoordig plastic paaltjes aan de binnenkant van de corkscrew.
 
Sinds wanneer? ,ben er ruim en maand geleden nog geweest
binnenkant naar rechts draaiend?
Ik was er een week geleden. Bij de linkse bocht van de corkscrew tegen de curbstone, waar veel mensen het gras/curbstone meenemen.
 
Ik was er een week geleden. Bij de linkse bocht van de corkscrew tegen de curbstone, waar veel mensen het gras/curbstone meenemen.

Waarom,kan toch geen kwaad.
Of begint men bij de amateurs recreatie rijders ook al met track limits🤔

Volgens mij kun je nog geheel over de curbs?
 
Je kon er vandaag dik over de curbstones, ik heb geen actieve herinnering aan paaltjes.

Toch nog nipt onder de 1.30 gekomen, best tevreden met krap 50pk
 
Nou, da's ook niks, het wordt 's middags kouder dan in de ochtend.

Screenshot_20220723-155717_Samsung Internet.jpg
 
was dinsdag gekker 😬😬
Ik heb beide dagen gereden. Ik had een speciekuip bij welke ik vulde met water. Daar ben ik met mijn blote voeten in gaan zitten en na iedere sessie mijn pak uit wat ik anders niet doe. Ook een ventilator bij. Stond buiten met de caravan en een mx24 tentje. Op dinsdag had ik wel een pitbox samen met anderen. Het viel mij zo nog niet tegen.
 
Ik heb beide dagen gereden. Ik had een speciekuip bij welke ik vulde met water. Daar ben ik met mijn blote voeten in gaan zitten en na iedere sessie mijn pak uit wat ik anders niet doe. Ook een ventilator bij. Stond buiten met de caravan en een mx24 tentje. Op dinsdag had ik wel een pitbox samen met anderen. Het viel mij zo nog niet tegen.
ik heb ook beide dagen gereden, dinsdag op het juniortrack en woensdag op de grote baan beide op de paddock. heb mijn pak aan gehouden goed voor het afvalschema en dat aan/uit kost teveel energie met een race overall, warm is het toch al
 
Ik vind een klef pak weer aantrekken veel vervelender. Ik wil nog (ik ga vanavond gewoon) nog een pakdroger bestellen. Op de normale dagen moet je snel genoeg weer opstappen dat het niet lonend is om het pak aan en uit te doen. Maar de dagen op Hengelo en Nurnburgring laatst heb je maar 2 sessies, dan gaat hij wel uit en is een droger wel handig.
 
Ik vind een klef pak weer aantrekken veel vervelender. Ik wil nog (ik ga vanavond gewoon) nog een pakdroger bestellen. Op de normale dagen moet je snel genoeg weer opstappen dat het niet lonend is om het pak aan en uit te doen. Maar de dagen op Hengelo en Nurnburgring laatst heb je maar 2 sessies, dan gaat hij wel uit en is een droger wel handig.
ik heb ook een pakdroger, nog nooit gebruikt 🙉🤣🤣
 
ik heb ook een pakdroger, nog nooit gebruikt 🙉🤣🤣
Ja jij hebt zo'n stand van paddockstuff waar hij aan/in zit toch? Ik ga gewoon een losse hanger kopen. Wat ik zeg, puur als hij voor langere tijd uitgaat. Voor een uurtje ertussen is het me de moeite niet.
Ik vond het erg fijn om die koe uit te trekken. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb ook een overall.
Ja verschilt idd, het gedoe zegt me niet, maar voor een paar uur is het voor gemak weer een ja.
 
Ja jij hebt zo'n stand van paddockstuff waar hij aan/in zit toch? Ik ga gewoon een losse hanger kopen. Wat ik zeg, puur als hij voor langere tijd uitgaat. Voor een uurtje ertussen is het me de moeite niet.

Ja verschilt idd, het gedoe zegt me niet, maar voor een paar uur is het voor gemak weer een ja.
in de stand van paddockstuff zit een helmdroger, pakdroger die ik heb is ook een hanger
 
:tPrima tentje trouwens zo'n Racefoxx.
Het leveren ging wat vreemd, communicatie met het bedrijf verdient een pluim.
Goeie tip
 

Bijlagen

  • IMG_20220722_171114.jpg
    IMG_20220722_171114.jpg
    311,7 KB · Weergaven: 44
Ik vind een klef pak weer aantrekken veel vervelender. Ik wil nog (ik ga vanavond gewoon) nog een pakdroger bestellen. Op de normale dagen moet je snel genoeg weer opstappen dat het niet lonend is om het pak aan en uit te doen. Maar de dagen op Hengelo en Nurnburgring laatst heb je maar 2 sessies, dan gaat hij wel uit en is een droger wel handig.
Gebruik je ook een onderpak? Dat scheeld enorm in hoe makkelijk je je pak aan en uit trekt. En het houd je koeler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan