Iemand pas nog op Mettet geweest? Ben benieuwd hoe streng het geluid is, lees net dat het statisch 94db is bij Mertens riding school. Lijkt mij een beetje onmogelijk te halen. Pas op Assen was het 98 statisch en dat was met db-killer en een berg geluidswerende isolatie rond de airbox.
(101 dynamisch was geen probleem op Assen)
Geen zorgen. Zit een kerel op een krukje met een db meter die af en toe kijkt.
Geloof 2 jaar terug zelfs met een race geen excessen.
Goed links houden en evt indien nodig eerder (zonder QS) opschakelen.
Iemand pas nog op Mettet geweest? Ben benieuwd hoe streng het geluid is, lees net dat het statisch 94db is bij Mertens riding school. Lijkt mij een beetje onmogelijk te halen. Pas op Assen was het 98 statisch en dat was met db-killer en een berg geluidswerende isolatie rond de airbox.
(101 dynamisch was geen probleem op Assen)
Iemand pas nog op Mettet geweest? Ben benieuwd hoe streng het geluid is, lees net dat het statisch 94db is bij Mertens riding school. Lijkt mij een beetje onmogelijk te halen. Pas op Assen was het 98 statisch en dat was met db-killer en een berg geluidswerende isolatie rond de airbox.
(101 dynamisch was geen probleem op Assen)
Waarom rijd je niet gewoon standaard met db-killer? Niemand wil toch gedoe met geluid.Ben zelf paar weken geleden nog geweest, geen problemen gehad. Rij op een Zx6r '03 met Yoshimura zonder db killer en K&N filter, was met Eybis.
Werd niet gekeken naar of je een killer had, wel werd je na de sessie door een mannetje aangesproken alsje teveel herrie maakte. Vaak sessie erna gewoon weer rijden.
Jij laat ook geen gelegenheid onbenut om je Moto Morini er weer bij te halen hè?Ducati's met droge platen koppelingen maken ook weer een ander geluid,airboxen produceren dikwijls meer herrie.
Dusch.
Verder heb ik ,ook,deze in exact dezelfde configuratie,dus ik weet hoe een tweecilinder klinkt
Waarom rijd je niet gewoon standaard met db-killer? Niemand wil toch gedoe met geluid.
Sowieso werkt het met geluid cumulatief, in elk geval op Assen. Hoe stiller je met elkaar bent, des te langer kun je rijden.
Jij laat ook geen gelegenheid onbenut om je Moto Morini er weer bij te halen hè?
Heb je de kwaak niet meer?
Zijn ook wel organisaties ( met "keuring" ) die je dan gewoon niet toelaten, staat volgens mij ook in de meeste reglementen
Ik had het met de zx9r ook, zonder db killer kon het wel maar om het gezeur bij keuringen e.d. te voorkomen ben ik met killer gaan rijden.
Btw geen voorbereiding en geen killer vind ik een slap excuus, gaatje is zo gemaakt en killer zo geregeld. Nogmaals ; er staat duidelijk in de regelgeving dat je of originele pijp of db killer moet monteren.. ik hoor graag bij welke organisatie dat niet zo is ( en die wel op assen organiseren )
Geen keuring? Of dat het niet in de reglementen staat ?
Laatst nog met crt geboekt ; geen keuring maar het staat wel in de reglementen
eyebis (spa) werd steeds gecontroleerd of je db killer inhad. 1x vergeten...werd meteen aan de kant gezet en eerst meting gedaan alvoor ik verder mocht . was gelukkig wel een 104 db dagje.
Allemaal onzin die open pijpen,is meer voor de show,voor als je geen deuk in een pakje boter kunt rijden