Ik gaf gewoon net iets te vroeg en te veel gas in de bocht.
Na de eerste sessie waren de slijtnokken onder de voetsteunen bij de BMW servicebus vervangen voor een normaal model i.p.v. iets langer.
Wilde al iedere keer harder door de Vodafone bocht dan ik kon omdat de straal te ruim werd en ik alles aan de grond reed.
Heb er exact één volle ronde mee gereden, en een paar bochten de tweede sessie.
(En ga er ook nog wat meer naast hangen in de toekomst..)
Eigenlijk rij ik met de S1000RR alleen naar Zandvoort, en volgend jaar een keer naar Assen.
Voor op de openbare weg is er een GS en HP2.
Na de Rosso 2 komt dus de Supercorsa?
Na de Rosso Corsa2. De Rosso2 is de oude versie van Rosso3, een sportieve toerband.
Mijn advies, jullie mogen er ook om lachen want ik rij zelf niet op circuits:
-Gebruik minstens Supercorsa SP, dat is overigens ook nog gewoon een straatband.
-Alleen naar binnen hangen (de bocht in) verhoogt trouwens de mogelijke bochtensnelheid; als je teveel naar beneden hangt is deze zelfs kleiner dan bij niet-hangen.
-Zelf zou ik overigens helemaal geen slijtnokken gebruiken. Als je laars aan de grond komt moet je je voet anders op het pedaal zetten. Het is ook handiger om je elleboog te gebruiken dan je voet bij het aftasten van de maximale hellingshoek, hierbij neem je dan tevens automatisch de 'bocht in' houding aan.
Respect voor je enthousiasme en moed.