Cool !Jawel ,toeschouwen,effe het paddock inwandelen is bij mijn weten niet verboden
Ga proberen daar te zijn de 18de !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Cool !Jawel ,toeschouwen,effe het paddock inwandelen is bij mijn weten niet verboden
Dat haal ik er ook uitDus....Thumper kan niet mee doen in de EVO klasse met zijn SZR tenzij er een volle kuip op zit?
Ik ben zelf bezig met een MuZ Skorpion.
Daar zit standaard geen onderkuip op.
Kijk je naar deelnemers in de 500cc dan zie BMWs zonder onderkuip rond racen.
Yamaha SRen met helemaal geen kuip.
Wat willen ze nou?
Heb bij de SAM organisatie sowieso al de nodige vraagtekens ???
Beetje vage dingetjes allemaal daar.
Laat het Aatje wat staat voor aanvullende maar weg, zo aanvullend is het bij de SAM niet
Hahha eindigd de dag sowieso met een smile voor beidenDan ga ik krom staan
Kan ie na al onze "botsingen" zijn gerief halen
Hahha eindigd de dag sowieso met een smile voor beiden
@La Diabla weet al wat voor lief,schattig klein ventje ik ben dus die heeft er helemaal een beeld bij denk ik
Neehee, jij bent gewoon slecht in mij begrijpenJa,ik moet dus pijn lijden omdat jij altijd zo onduidelijk bent
Neem jij of ik de vaseline mee
@La Diabla weet al wat voor lief,schattig klein ventje ik ben dus die heeft er helemaal een beeld bij denk ik
Hoe is het
Hoe is hetjonguh?Gran Torino?
Luttenberg hanteert hun eigen regels daar zijn ze BOT of SAM niet voor nodig.De luttenbergring hanteert de regels van back on track. Dat is een afsplitsing uit onvrede van de sam. Om het simpel te houden.
Je hebt inmiddels de hmv, rmm, crt, sam en de bot.
Met allemaal hun eigen reglementen en toelatingseisen
Heb van de dokter een Kawasaki omgangsverbod gekregen . Zeker voor diegene met XL afwerkhokjes
Ik heb er 1x mijn ZXR400 laten keuren.Ik ga me er in verdiepen, misschien is dat een betere optie.
Ik dacht dat dit de manier was, om dan in het voorjaar op zo'n keuringsdag te laten keuren.
Dat haal ik er ook uit
Misschien iets van een oliebak.
Snap niet dat men er 1 cilinders bijzet die geen 1 van allen een volle kuip hebben.(behalve de scorpion replica)
Daarin tegen rijden er zat rond zonder kuip.
Denk dat de regels wel soepel geïnterpreteerd worden
Ik heb er 1x mijn ZXR400 laten keuren.
Wassen neus.
Ze weten niets van het type motor en verdiepen zich er ook niet in.
Ik had netjes een dbkiller in de uitlaat gefrot en niet meer dan 95db uitlaat geluid.
Goed gekeurd
Komt er iemand na mij met een ZXR400 die ff 106db er uit bleerd.
Ook goed gekeurd....ik moest wel ff .
Ze doen het allemaal heel mooi voor...maar het stelt in principe niet zoveel voor.
Ach het is een leuk dingetje wat meestal bij Startwin in Loenen gehouden word.
Wel gezellig en je kan er aan wat info komen.
Ik heb de indruk dat het veel copy-paste is.Waarom maak je dan regels?
Dat is een sport replica.....mooi apparaat.Ik heb de indruk dat het veel copy-paste is.
volgens mij heeft geen 1 cilinder sportmotor uit die tijd een volle kuip,behalve
Bekijk bijlage 1675263
Dat is een sport replica.....mooi apparaat.
Was destijds ook te koop als cupracer.
Ik heb de indruk dat het veel copy-paste is.
volgens mij heeft geen 1 cilinder sportmotor uit die tijd een volle kuip,behalve
Bekijk bijlage 1675263
Heeft iemand een goede uitleg hoe je je voet het beste neer zet op de stapjes?
M'n houding is redelijk goed maar m'n voet positie is niet goed.
Punt van m'n voet raakt regelmatig de grond.
Wat ook niet gek is als ik onderstaande foto zie, wel aan het proberen geweest, maar afleren is moeilijker dan in het begin goed aanleren
M'n eerste gedachte is dat je zo ver je knie probeert uit te steken, waardoor je je voet naar buiten draait. Ik ben geen expert maar bij mij wijst m'n voet naar voren.Heeft iemand een goede uitleg hoe je je voet het beste neer zet op de stapjes?
M'n houding is redelijk goed maar m'n voet positie is niet goed.
Punt van m'n voet raakt regelmatig de grond.
Wat ook niet gek is als ik onderstaande foto zie, wel aan het proberen geweest, maar afleren is moeilijker dan in het begin goed aanleren