Sander Mulder
Rookie
Was meer voor de gein een keer, de bedoeling was om een dagje te trainen op de Junior Track
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat ligt aan jou, met IDM 300 rijden ze met R3tjes 1:52ers op Assen.Een eerste keer vast leuk.
Ik baalde twee maanden geleden al dat ik met een R3 moest.
17 seconden langzamer dan op mijn toen door eigen schuld defecte S1000RR.
Onderweg tijd voor een potje scrabble.
Een appel en een sinaasappel is ook rond.Dat ligt aan jou, met IDM 300 rijden ze met R3tjes 1:52ers op Assen.
Met WSS300 nog sneller dacht ik.
Nee, ik wil mij ook niet aan die gasten meten.Niet zo happen joh. Ik doe het je niet na hoor.
Hoop letterlijk 1 rondje ofzo? Welke groep rij je dan?Het circuit op met... een Pitbike?
Op Assen, rondetijden van 3.00, natte baan, topsnelheid van 112
Nee, ik wil mij ook niet aan die gasten meten.
Vergelijk alleen met mijzelf überhaupt, en dat was tussen de S1000RR en de R3.
Bochten snelheid kan in beide gevallen natuurlijk beter, maar het is ook niet zo dat dit met de R3 gelijk veel beter gaat want je rijdt niet alleen.
En vaak halen ze dan net in na het scrabble moment (rechte stuk) en zit je op het rempunt en bocht soms wat te kloten daardoor.
(Vaak haalde ik ook wel weer even bruut in, op Zandvoort liggen de snelheden hoger, daar ging dat niet behalve de Tarzan, Hughenholtz en Audi-S)
Op Mettet had ik een hele vervelende CBR600RR die steeds bijna uit het zicht wegreed op het rechte stuk en ik hem weer terugpakte verder op het circuit nadat ik er steeds opnieuw in drie, vier bochten weer op stokte.
Dit haalde steeds de flow en snelheid er uit, het ding heeft gewoon weinig acceleratie met +1t voor.
Meerdere sessies last van die gast gehad.
Alleen mijn ronden kunnen rijden was er niet bij.
Einde dag was ook zo'n gevecht, steeds die vervelia die in de weg reed en op acceleratie er weer voorbij peerde.
De laatste sessie de laatste doordraaier naar links hadden we de finishvlag en hij keek gelijk om recht in mijn ogen, want ik zat er nog geen drie meter vanaf.
Ik zag een grote glimlach en een groet.
Hij bedankte voor de leuke tijd op de baan.
Ik had dus niet genoten van het rijden.
Leermoment.
Volgend jaar normaal gesproken alleen Ecuyers doen met de R3.
En het voortandwiel gaat van 15t naar 13t.
Bij kleine verschillen.In zo'n gevallen rij je toch altijd beter een (half) rondje de pitlane in.
Wat zal uiteindelijk de echte kick zijn voor je knallen met de BMW met veel pktjes of heerlijk sturen gooien smijten makkelijker remmen aanzienlijke lagere kosten etc etc met een R3? Lastiger is met een R3 dat er te veel snellere motoren om je heen rijden .Ik heb onlangs kunnen rijden met een ZX-400RR lage toeren is het helemaal niks maar het zal vast de dolle pret hoog in toeren geven.Ding was vers dus kon geen echt gas geven.Nee, ik wil mij ook niet aan die gasten meten.
Vergelijk alleen met mijzelf überhaupt, en dat was tussen de S1000RR en de R3.
Bochten snelheid kan in beide gevallen natuurlijk beter, maar het is ook niet zo dat dit met de R3 gelijk veel beter gaat want je rijdt niet alleen.
En vaak halen ze dan net in na het scrabble moment (rechte stuk) en zit je op het rempunt en bocht soms wat te kloten daardoor.
(Vaak haalde ik ook wel weer even bruut in, op Zandvoort liggen de snelheden hoger, daar ging dat niet behalve de Tarzan, Hughenholtz en Audi-S)
Op Mettet had ik een hele vervelende CBR600RR die steeds bijna uit het zicht wegreed op het rechte stuk en ik hem weer terugpakte verder op het circuit nadat ik er steeds opnieuw in drie, vier bochten weer op stokte.
Dit haalde steeds de flow en snelheid er uit, het ding heeft gewoon weinig acceleratie met +1t voor.
Meerdere sessies last van die gast gehad.
Alleen mijn ronden kunnen rijden was er niet bij.
Einde dag was ook zo'n gevecht, steeds die vervelia die in de weg reed en op acceleratie er weer voorbij peerde.
De laatste sessie de laatste doordraaier naar links hadden we de finishvlag en hij keek gelijk om recht in mijn ogen, want ik zat er nog geen drie meter vanaf.
Ik zag een grote glimlach en een groet.
Hij bedankte voor de leuke tijd op de baan.
Ik had dus niet genoten van het rijden.
Leermoment.
Volgend jaar normaal gesproken alleen Ecuyers doen met de R3.
En het voortandwiel gaat van 15t naar 13t.
Op Ecuyers was het dikke lol met de R3, en dat zal vast ook gelden voor banen zoals de Junior Track Assen en Midland.Wat zal uiteindelijk de echte kick zijn voor je knallen met de BMW met veel pktjes of heerlijk sturen gooien smijten makkelijker remmen aanzienlijke lagere kosten etc etc met een R3?
Dat is mooi dat je daar rekening mee hield.Lastiger is met een R3 dat er te veel snellere motoren om je heen rijden .Ik heb onlangs kunnen rijden met een ZX-400RR lage toeren is het helemaal niks maar het zal vast de dolle pret hoog in toeren geven.Ding was vers dus kon geen echt gas geven.
Geen idee waar jij mee voorrijdt, maar sta je hier toevallig vooraan?Wat zal uiteindelijk de echte kick zijn voor je knallen met de BMW met veel pktjes of heerlijk sturen gooien smijten makkelijker remmen aanzienlijke lagere kosten etc etc met een R3? Lastiger is met een R3 dat er te veel snellere motoren om je heen rijden .Ik heb onlangs kunnen rijden met een ZX-400RR lage toeren is het helemaal niks maar het zal vast de dolle pret hoog in toeren geven.Ding was vers dus kon geen echt gas geven.
Geen idee waar jij mee voorrijdt, maar sta je hier toevallig vooraan? Bekijk bijlage 1939973
Door het raam van Mickeys.
Nee dat is @Sender.Geen idee waar jij mee voorrijdt, maar sta je hier toevallig vooraan? Bekijk bijlage 1939973
Door het raam van Mickeys.
Oh ja, toen ook al gecheckt (2019).Nee dat is @Sender.
Dat lijkt dus oprecht leuk om aan mee te doen!Bij het YT-kanaal van 44-teeth rijden ze ook regelmatig wedstrijdjes met 125 cc's op kleine circuits. Endurance races enzovoort. Qua fun doet het niet onder voor racen met de grote motoren geven hun aan. Ik denk wanneer je speciale dagen zou hebben op de juiste circuits, dat het echt wel veel plezier kan zijn. Maar op gewone circuitdagen pas je er niet echt tussen. Ik kan me voorstellen dat je veel meer een competitiegevoel krijgt op een lichte motor tov de adrenaline-rush op een 150-pk motor.
Er zijn wel race klassen voor in NL maar het aanbod circuits is idd karigDat lijkt dus oprecht leuk om aan mee te doen!
Het is jammer dat we hier in Nederland daar geen circuits etc voor hebben.
Junior Circuit Assen?Dat lijkt dus oprecht leuk om aan mee te doen!
Het is jammer dat we hier in Nederland daar geen circuits etc voor hebben.
Dat is helaas behoorlijk beperkt. In de tijd van de sobw kon er op veel plekken worden gereden. Dat is in de laatste jaren behoorlijk teruggelopen.Junior Circuit Assen?
Er zijn ook wel veel kart circuits buiten waar je wat kan.
Bergheim ben ik ooit geweest (voor karten dan).
Pottendijk wel toch ?!Dat lijkt dus oprecht leuk om aan mee te doen!
Het is jammer dat we hier in Nederland daar geen circuits etc voor hebben.
Ik vond gisteren nog oude foto's van een minibike uitje die jij vroeger organiseerde???Junior track
Berghem
Veldhoven
Emmen(Pottendijk)
Verder is Sokafran(Spa Belgie) echt een hele leuke baan.
Ik ben al een tijdje niet meer actief in de racerij dus het zou kunnen dat de baan geen 2wielers meer toelaat.