Het circuit op met Racecracks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaan er donderdag allemaal?
Zag op de site dat het niet heel druk is? Iniedergeval alle groepen zijn nog beschikbaar om in te schrijven.
Ben erg benieuwd, eerste keer op assen.
Vorig jaar eerste keer circuit op Zolder maar dat waren groepen van 10 motoren= te groot naar mijn mening. Met het wisselen snapte ik er niks meer van, halve groep kon het niet bijhouden dus ineens zat er niemand meer achter me xD
 
Wie gaan er donderdag allemaal?
Zag op de site dat het niet heel druk is? Iniedergeval alle groepen zijn nog beschikbaar om in te schrijven.
Ben erg benieuwd, eerste keer op assen.
Vorig jaar eerste keer circuit op Zolder maar dat waren groepen van 10 motoren= te groot naar mijn mening. Met het wisselen snapte ik er niks meer van, halve groep kon het niet bijhouden dus ineens zat er niemand meer achter me xD
10 man in een groepje is echt bagger. Kan je net zo goed alleen rijden. 5 - 6 is nog goed te doen voor niveau 1 en 2.
2 September gaan we weer niveau 3+ doen. Dat is voor rijders die 2:00 - 2:10 rijden. Dan moeten de groepjes nog wat kleiner zijn, 4 - 5 man is dan maximaal.

Bij 7 man achter een instructeur zie je al veel problemen ontstaan. De laatste 2 kunnen het niet bijhouden, kunnen niet rouleren en dus niet achter de instructeur aanrijden en zo bijleren. Ze zitten alleen maar op de motor met een gevoel van: shit ze gaan te hard, ik kan het niet, gevolg: te gespannen rijden, te weinig bochtensnelheid en vertrouwen en zo nog meer achterop raken.

Er is inderdaad in alle groepen nog plek. Jullie hebben dus genoeg ruimte op te baan en dat is wel prettig voor de rijders. voor mij als organisator is het een beetje jammer.

Ga wel weer mijn uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken en een goede dag neer te zetten op alle fronten. Ik kan dat niet alleen. Gelukkig staat er een fantastische crew klaar :) :]
 
Laatst bewerkt:
Bij Racecracks zorgen de instructeurs ervoor dat de groepjes bij elkaar blijven. Het tempo wordt gereden van de minst snelle deelnemer en na de sessie wordt er zo nodig deelnemers verplaatst naar een snellere of langzamere groep :)
 
Dat verplaatsen tussendoor is wel prettig ja :) en inderdaad gewoon
kleine groepen.

Nu even hopen dat het droog blijft.....voorspellingen zeggen ook elke dag iets anders :+
 
Hey ferry ik moet nog steeds reageren op je emails sorry, maar heb een vraagje: is er een banden service aanwezig donderdag?

gr ferry
 
Helaas is mijn afstudeerzitting op 20 juni hoor ik net. Dus ik kan niet meer deelnemen op mettet.
 
Laatst bewerkt:
Wie gaan er donderdag allemaal?

Ik kom zelf met 4 vrienden, waarvan 1 onder voorbehoud (motor heeft problemen met de versnellingsbak).
Daarnaast weet ik dat uit het Hoogeveen-topic ook 16-ventiler en leeuwtje komen.
Allemaal groep 2 overigens :)

Vorig jaar eerste keer circuit op Zolder maar dat waren groepen van 10 motoren= te groot naar mijn mening. Met het wisselen snapte ik er niks meer van, halve groep kon het niet bijhouden dus ineens zat er niemand meer achter me xD

Bij Motorsportschool zeker? Ik heb ook 1x met hen een circuittraining op Zolder gedaan. De theoriesessies waren wel goed, maar inderdaad veel te grote groepen, waarbij het rouleren een zooitje wordt.
 
Ziet er somber uit met het weer morgen :(

Zoals het op buienradar eruit ziet is het tot ongeveer 12uur droog dus ik hoop dat de baan ook droog is dan in de ochtend...
 
Als jullie nou ff wat foto's maken :P

Normaliter staat Marcel Renders langs de baan foto's te maken.
~[edit] ik zie dat hij op zn website zelfs al een map voor morgen heeft klaarstaan; staan alleen nog geen foto's in :+

Ik heb de motor klaarstaan voor morgen. Vanavond nog even de auto inpakken.
 
Dat zou helemaal top zijn toch!hopelijk regent het dan vanacht niet zodat de baan droog is want ik heb geen regenbanden bij alleen slicks :(
 
Hoop het ook voor je (en mezelf) ben alleen bang dat 't anders is......
Hoorde zojuist code geel voor het noorden vanaf een uurtje of negen vanavond :(
 
Dat meen je niet!hooelijk valt het mee anders ben zijn we voor niets gekomen haha. 2,5uur heen en 2,5 uur terug rijden....
 
Leuke dag gehad vandaag alleen jammer van het weer :( toch nog 2 sessies kunnen rijden.
Ik vond dat alles goed was geregeld en een vriendelijke organisatie!
Als ik kan pak ik zeker de 2 dagen in september!

Thanks Ferry!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan