Interessant. Misschien zit één van de slangetjes vol met blub.Bij mij bleek het niets met de ontsteking te maken te hebben achteraf. Ik had trouwens overal dielectrical grease in gedaan.
Maar achteraf waren de ontluchtingsslangen en de beluchtingsslangen van de carburateur te lang. Na een tip deze ingekort en het probleem heeft zich nooit meer voorgedaan.
Ehhh , waarom is deze los ?
Ehhh , waarom is deze los ?
Zodat deze onverwoestbaar blijft?
Denk omdat er toch een stukkie vanaf gebrokkeld is.
Hierlangs kan de druksmering weer weg.
Hoe belangrijk is het deel van een frame dat de buddy ondersteunt ?
Zoals op deze foto te zien.
[afbeelding]
Bij mijn frame ontbrak dat deel en was er een rekje aangelast, dat nu echter afgebroken is.[afbeelding]
Kun je ook zonder, kan iemand iets zinnigs daar over zeggen ?
Ah, weer wat geleerd.
Hierlangs kan de druksmering weer weg.
Een middag dat is niet echt lang natuurlijk.Wie weet hoelang je al zonder gereden hebt…
Scheelt wel weer gewicht
Ah, weer wat geleerd.