Het Ducati Monster 696 Topic

...vrouw meenemen ? :? :? :? :?

Bedankt trouwens!! Helaas had zaltbommel een belachelijke prijs in gedachte!! Dit in verband met al je accesoires.... Zo duur dat ik het eigenlijk gelijk vergeten ben...

Maar we zijn wel geslaagd bij de Biggelaar!! Wat een TOP tent zeg!! Heerlijk normaal, eerlijk en behulpzaam en de sfeer is top!! Het is een zwarte m696+ geworden met de carbon termi's afgesteld en korte kont!!!

Vrijdag ophalen!!
 
GVD de GVD de GVD!!! Een of andere amateur heeft geprobeerd m'n 696 te jatten :( :(
Het contactslot is bewerkt met een schroevendraaier oid. Gelukkig is het niet gelukt, wellicht gestoord of er achter gekomen dat ie ook nog met een dikke ART4 ketting aan een ART4 muuranker vast stond. Die zijn beide niet aangeraakt nml.
Gelukkig betaald de verzekering de kosten en kost het me geen no-claim, enkel €135 eigen risico. Totale schadebedrag van 3 nieuwe sloten (contact, tank en zadel) is een whopping €500,- -O- -O-

Voor het geval ze terug komen hangen er nu nog 2 extra sloten aan :+
Succes jongens :W
 
Bedankt trouwens!! Helaas had zaltbommel een belachelijke prijs in gedachte!! Dit in verband met al je accesoires.... Zo duur dat ik het eigenlijk gelijk vergeten ben...

Maar we zijn wel geslaagd bij de Biggelaar!! Wat een TOP tent zeg!! Heerlijk normaal, eerlijk en behulpzaam en de sfeer is top!! Het is een zwarte m696+ geworden met de carbon termi's afgesteld en korte kont!!!

Vrijdag ophalen!!

Ze hebben 'm al verkocht inmiddels. weet je nog ongeveer wat de vraagprijs was ? boven de nieuwprijs ?
 
idioten ??? 696+ van otober 2008 met 1200 km. + complete termi-set t.w.v. EUR 1200 + voor zo'n ruim EUR 1600 aan accecoires incl. alle originele onderdelen.

Mag best boven de nieuwwaarde zitten dacht ik zo. ;(

Wie is er hier nu gek ? :N :N
 
Het lag rond de 11.000 ofzo! Het blijft een 2de hands en opties zijn dan ook niks meer waard.

een redelijke vraagprijs vind ik. zie beneden nog een keer de accesoires:


Leverancier Type / Codenummer Omschrijving Prijs incl. BTW


Ducati Performance / Termignoni 96453209B Demperset /ECU € 1.088,85
Ducati Performance 96768109B Kort kontje € 193,38
Ducati Performance 96766909B Comfort seat € 183,46
Pazzo Racing Rem / koppelingshendel € 218,00
Rizoma BS144A Spiegels € 198,00
Rizoma GR205A Handvaten € 49,00
Rizoma FR021A Knipperlichten € 156,00
Rizoma MA502B Stuur einddoppen € 29,00
TPR Racing / Carbon Design Team MDMN08C57 Carbon afdekkap buddyseat € 180,05
TPR Racing / Carbon Desing Team MDMN08C01 Carbon spatbord voor € 164,28
TPR Racing / Carbon Design Team MDMN08C50 Carbon tankdeel boven € 170,60
TPR Racing / Carbon Design Team MDMN08C49 Carbon tankdeel beneden € 70,00
TPR Racing / Carbon Design Team MDMN08C78 Carbon distributieriem covers € 158,43
TPR Racing / Carbon Design Team MDMN08C91 Carbon afdekkapje instrumentenpaneel € 61,27
TPR Racing / Carbon Design Team MDMN08C61 Carbon hitteschildje uitlaatbocht € 46,25
STM 2x Framestoppen (prijs 696-set incl. olievuldop) € 59,95


€ 3.026,52
 
De extra opties kon je beter particulier verkopen en de motor orgineel. Had je er veel meer mee kunnen verdienen.

Voor de dealer is dit perfecte handel...!
 
Yep :Y voor de 1100 en de 696

In de kleuren, alu mat, pistoolzwart en goud...

full

full
 
Laatst bewerkt:
De extra opties kon je beter particulier verkopen en de motor orgineel. Had je er veel meer mee kunnen verdienen.

Voor de dealer is dit perfecte handel...!

Oh ja ? Dat heb je dan toch helemaal fout. Ik ben met gesloten beurzen overgestoken naar een gloednieuwe Classic Yellow Sport 1000 incl. Termignoni uitlaten / CPU / luchtfilter.....Geen poep praten dus...gewoon een kwestie van goed uitonderhandelen. _O- _O-
 
Oh ja ? Dat heb je dan toch helemaal fout. Ik ben met gesloten beurzen overgestoken naar een gloednieuwe Classic Yellow Sport 1000 incl. Termignoni uitlaten / CPU / luchtfilter.....Geen poep praten dus...gewoon een kwestie van goed uitonderhandelen. _O- _O-

Ik weet zeker dat je jezelf (hedentendage) mag feliciteren met zo'n deal :Y (en een prachtige Classic)
 
Damn die remschakelsetjes zijn duur!! 923,- Dollar kwam ik tegen op een site +/- 713 Euro.

Beetje teveel van het goede..

Zijn er misschien ook andere opties van andere merken??

Ik kan ze namelijk niet vinden...

Rizoma?
Valtermoto?
Gilles?
ABM?
 
Terug
Bovenaan Onderaan