Het Ducati Multistrada Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
even dag zeggen hier,
ben vooral een lurker hier op motorforum, rij sinds een jaar op een multi 1000S 2006, red of course. foto volgt. de multistrada heeft nu terecht zijn eigen plekje, zeg nu zelf, hij is toch niet in 1 categorie te vangen,

zal deze plek in de gaten houden.
 
Knap gevonden, maar dat is wel een heule ouwe _O-

stond in de opening van DUCATI-TOPIC Deel 47 * plannen voor 2010*

Heel leuk initiatief, een MTS Topic.
Ik kom iedere dag ff kijken hoor :}


[~[url="http://img514.imageshack.us/img514/7927/80beklimmingcoldelacayo.jpg"]afbeelding~][/URL]
:}

gave foto... erg mooi zo met die bergen... :Y


je staat ook in de OP 8-)


even dag zeggen hier,
ben vooral een lurker hier op motorforum, rij sinds een jaar op een multi 1000S 2006, red of course. foto volgt. de multistrada heeft nu terecht zijn eigen plekje, zeg nu zelf, hij is toch niet in 1 categorie te vangen,

zal deze plek in de gaten houden.

en jij staat er nu ook bij 8-) heb je nog een foto...
 
Laatst bewerkt:
Vind deze ook erg geslaagd...

De topkuip bevalt me ook wel.



nsieqbr.jpg



Iemand ervaring ermee :?



Trouwens wat voor topkoffers zijn er mogelijk behalve degene die ik op Ducati.com tegenkom.
Las ergens wat over GIVI :?
 
Geen ervaring mee, maar is gewoon spuuglelijk om te zien (persoonlijke mening dan he)
kuipjes komen bij Affetto vandaan, ruitje is van een cbr 600.

dit is de eigenaar

DSC01377.jpg


en ook de organisator van de Multidag in Beemte
 
oh en gelijk maar ff hier vragen ,voor de multi 620 zoeken we nog het volgende......
herrie pijpen
achterspatbord
roze striping ongeveer 4 mm breed (ja echt waar!)
puntbak evt catvervanger
roze tankpad
roze rimstriping

even nog een vraag hoe discreet moeten we omgaan met een multi met 450 km op de klok?

p.s. wat betreft de kleur roze mijn voorkeur gaat niet uit naar mannen maar vrouwen! fiets is van de misses
 
Goed initiatief Rick!

Goede morgen MTS rijders en liefhebbers.

Ik probeer de 18e mee te gaan me vallende bladeren vanuit De Rijp.

Voor de mensen die me niet kennen van het MF-DT, ik heb ook nog een andere Ducati waarmee ik op 't circuit rij.

GroteFoto-GMOWFPR7.jpg
 
Trouwens wat voor topkoffers zijn er mogelijk behalve degene die ik op Ducati.com tegenkom.
Las ergens wat over GIVI :?

Ik heb er een givi topkoffer bij, 46 liter (2 helmen) Handig als je ergens heen wilt, maar voor vakantie gebruik ik alleen kofferrekje als bagagehouder (voor de kanozak) en de originele zijkoffers. Die zijn erg fijn ook (en duur)

8-)
 
Goed initiatief Rick!

Goede morgen MTS rijders en liefhebbers.

Ik probeer de 18e mee te gaan me vallende bladeren vanuit De Rijp.

Voor de mensen die me niet kennen van het MF-DT, ik heb ook nog een andere Ducati waarmee ik op 't circuit rij.

[afbeelding]

*O*

See you de 18e...
 
Ik heb er een givi topkoffer bij, 46 liter (2 helmen) Handig als je ergens heen wilt, maar voor vakantie gebruik ik alleen kofferrekje als bagagehouder (voor de kanozak) en de originele zijkoffers. Die zijn erg fijn ook (en duur)

8-)


Het idee erachter is dat het wel lekker is voor mijn vrouw.
Kan ze een beetje achterover leunen als we aan het touren zijn. Als het bochtig wordt grijpt ze me toch wel vast. 8-)

Ik heb de zijkoffers gezien en nieuw ben je totaal bijna €1000,= kwijt incl. beugels...
:o

Ik blijf ebay scannen
 
Idd Thys spuuglelijk zo'n vreemde ruit.
Italiaans design moet je niet aan knoeien!

Ik heb een kleine GIVI weet ni hoeveel liter inhoud maar er past 1 helm in.Bevalt heel goed op vakantie.


 
Idd Thys spuuglelijk zo'n vreemde ruit.
Italiaans design moet je niet aan knoeien!

Ik heb een kleine GIVI weet ni hoeveel liter inhoud maar er past 1 helm in.Bevalt heel goed op vakantie.


[~[url="http://img2.imageshack.us/img2/815/motovakantie2009070.jpg"]afbeelding~][/URL]

Is het een standaard GIVI koffer :?

(Baal als een stekker want had zo'n koffer ooit in bezit van een vorige motor (ZRX1200R) maar gebruikte hem niet en verkocht hem maar weer door....)

En wat heb ik nodig om die te monteren?
Zie een rek.. is dat standaard of aftermarket :?

Heb wel wat gevonden op Neuss... maar weet niet of dat het is...

1041_0.jpg




En het nadeel van de zijkoffers vind ik dat ze zo breed worden.

1036_0.jpg



Of valt dat mee als je er mee rijdt.
Geen idee eerlijk gezegd.
 
Laatst bewerkt:
Is het een standaard GIVI koffer :?

(Baal als een stekker want had zo'n koffer ooit in bezit van een vorige motor (ZRX1200R) maar gebruikte hem niet en verkocht hem maar weer door....)

En wat heb ik nodig om die te monteren?
Zie een rek.. is dat standaard of aftermarket :?

Heb wel wat gevonden op Neuss... maar weet niet of dat het is...

[afbeelding]



En het nadeel van de zijkoffers vind ik dat ze zo breed worden.

[afbeelding]


Of valt dat mee als je er mee rijdt.
Geen idee eerlijk gezegd.


Zijkoffers merk je niets van met rijden, ze zijn vrijwel net zo breed als stuur, dus dan weet je snel of je tussen de file door kan....of niet })

Ze bevallen mij iig erg goed (leve marktplaats etc. kon nieuwe ongebruikte set ophalen voor half geld :} )

Daarmee maak je een heerlijke reismachine van de multi die ook nog eens super stuurt
 
Laatst bewerkt:
En het nadeel van de zijkoffers vind ik dat ze zo breed worden.

[afbeelding]


Of valt dat mee als je er mee rijdt.
Geen idee eerlijk gezegd.
Koffers zijn er in 2 maten, dit zijn zo te zien de grote. Ik heb kleine, die staan exact even breed als het stuur, maar er past geen helm in (en ze zijn volgens mij niet meer leverbaar...)
 
Laatst bewerkt:
Is het een standaard GIVI koffer :?

(Baal als een stekker want had zo'n koffer ooit in bezit van een vorige motor (ZRX1200R) maar gebruikte hem niet en verkocht hem maar weer door....)

En wat heb ik nodig om die te monteren?
Zie een rek.. is dat standaard of aftermarket :?

Heb wel wat gevonden op Neuss... maar weet niet of dat het is...

[afbeelding]



En het nadeel van de zijkoffers vind ik dat ze zo breed worden.

[afbeelding]


Of valt dat mee als je er mee rijdt.
Geen idee eerlijk gezegd.

Dat is hetzelfde rekje als ik er op heb een Hepcko en Becker als ik het goed schrijf?

Volgens mij heeft Thys er mog 2tje op zolder?

En idd gewoon een GIVI van een tientje of 6 a7 dacht ik.
 
Volgens mij heeft Thys er mog 2tje op zolder?

Die had ik idd, stom toevallig gisteren verkocht en verzonden.
Als ik een langere rit ga maken en spullen mee moet nemen ben ik eigenlijk altijd met mijn buurman op pad, hij heeft een V-strom en alle koffers erop zitten, en wat is er nou mooier dan een andere motor gebruiken als pakezel *D
 
Die had ik idd, stom toevallig gisteren verkocht en verzonden.
Als ik een langere rit ga maken en spullen mee moet nemen ben ik eigenlijk altijd met mijn buurman op pad, hij heeft een V-strom en alle koffers erop zitten, en wat is er nou mooier dan een andere motor gebruiken als pakezel *D


-O- Bummer...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan