Het einde van een hobby..

gefeliciteerd.

je kan lekker rustig toeren in de omgeving van eindhoven. Binnendoor naar eersel, schijdel sterksel, of de andere kant op asten someren enzo. Kan je mooi in je eigen tempo rijden. Leuke weggetjes zijn er zeker wel te vinden.

Al een eigen motor op het oog/gekocht?

Succes met rijden! veel plezier en vooral ervan genieten in je eigen tempo, dan gaat het leerproces ook het snelste!!!
 
Eind goed, al goed ... nu mag je lekker zelf de dienst uit maken op je nieuwe motor, en veel en veilig rij plezier toegewenst :)

Top!
 
Ik dacht dat je verhaal slechter zou aflopen, maar toch nog een mooi einde :) Eindelijk die zuur verdiende 'vrijheid' gewonnen/gehaald. Mooi hoor.
 
Van harte gefeliciteerd en hulde :} voor je doorzettingsvermogen.
Ga lekker rustig beginnen met rijden en bedenk dat als je in deze natte koude dagen goed rijdt het in de zomer een feest is.
 
In den beginne dacht ik dat dit een treurig stukje zou worden ....................... maar gelukkig is er een HAPPY END !!


Gefeliciteerd en dan kun je nu vast de hele winter gaan nadenken wat je in het voorjaar wilt gaan aanschaffen, tenzij je natuurlijk slim bent en een motor in de 'goede' periode koopt. In de winter zijn motoren meestal toch een stukje goedkoper.

Enfin, veel plezier met het uitoefenen van je nieuwe hobby.
 
ga zo snel mogelijk zo veel mogelijk rijden dat je je lekker vertrouwd gaat voelen op de motor. Of koop eerst een ouwe fiets zodat je niet bang bent te valle voor de schade, zodat je eens wat kan oefenen (wat allemaal mogelijk is op droog en nat wegdek). Er is nix fijner dan motorrijden, maar als je 'bang' op de motor bent word het niet meer leuk.

Dus have fun, en doe voorzichtig!
 
Inderdaad gefeliciteerd.
Ontzettend dapper om gewoon door te gaan. Dat moet keer op keer toch een bewuste keuze zijn geweest. Klinkt bijna als een revalidatieproces?

Het halen van een CBR examen vind ik sowieso altijd een prestatie gezien de manier waarop de examens gaan (afstandelijk). In jouw geval vind ik het een dubbele prestatie, overwinning op CBR en op jezelf. Chapeau, en tof dat je op je examen nog wist te genieten van de rit. Dat is een erg goed teken. Het virus zit er dus nog goed in ondanks de moeilijke aanloop. :}

Lekker :] nu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan