crazybond700
MF veteraan
Je moet het ooit leren toch
Of ben jij met al je kennis geboren
Je kan het ook lezen alsin: zorg dat je het eerst goed uitzoekt, anders niet doen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je moet het ooit leren toch
Of ben jij met al je kennis geboren
m'n toerenteller is er mee gestopt
kabeltje zal wel door zijn. Enig idee waar ik die vandaan kan halen? Heb me rot gezocht maar kan ze alleen vinden voor oude types XT600 (rond 1990 allemaal). Weet niet of die hetzelfde zijn?
Heb dus een 3TB uit 98 .
Oh en weet iemand wat voor lampjes er in de tellers gaan? Als ik dan toch bezig ben dan vervang ik gelijk het lampje voor in de toerenteller, doet die het ook weer.
Psies. Je kan alles wel negatief uitleggen.Je kan het ook lezen alsin: zorg dat je het eerst goed uitzoekt, anders niet doen!
Je kan het ook lezen alsin: zorg dat je het eerst goed uitzoekt, anders niet doen!
het verhaal of er speling zit bij de onderste blokbout.
Okee, mooi.Laat maar weten!
Kijk dát bedoel ik dus! Ik wil het goed uitzoeken voordat ik begin! Vandaar mijn eerste vraag hier.
Hebben jullie misschien tips om me op weg te helpen?
Overigens ben ik van een beetje sleutelen niet vies.
Dat lijstje had ik bij onze Duitse xt-vrienden geleend, en ik heb het alleen maar vertaald. Als we nou echt een keer werk gaan maken van een OP dan wil ik hem wel eens opzoeken.
Maar gek genoeg: Laatst had ik een 34L met een e-start blok er in, volgens de Duitsers past dat niet, en toch zat het er in.
Dat lijstje had ik bij onze Duitse xt-vrienden geleend, en ik heb het alleen maar vertaald. Als we nou echt een keer werk gaan maken van een OP dan wil ik hem wel eens opzoeken.
Maar gek genoeg: Laatst had ik een 34L met een e-start blok er in, volgens de Duitsers past dat niet, en toch zat het er in.
Laatst kwam ik op internet een "carter-becshermer" tegen in de vorm van een soort kettinggeleider rond het voortandwiel. Dit als bescherming voor als de ketting breekt. Is zoiets nuttig op een XT600 (bj 2000)? Ik ga in augustis met de XT op reis (5 maanden) en een gat in het carter zou voor bijna 100% zeker betekenen dat de reis voorbij is.
Ik hoor graag jullie mening hierover.
damn, dan klopt de weerstand wel gewoon idd
iemand misschien nog een ander idee waarom mn xt sclecht loopt in hoge toeren en niet boven de 90 km/h uit komt?
Okee. Het kwam op mij een beetje raar over maar nu al twee voorbeelden waar het net zo is. Bedankt voor het checken!Heb even gekeken maar bij mij zit er ook ruimte hoor.
scheelt dat hij op nog 3 andere plekken wordgeklemdt..dt.t.ddtzit bevestigtdtdt....vastzid.
m'n toerenteller is er mee gestopt
kabeltje zal wel door zijn. Enig idee waar ik die vandaan kan halen? Heb me rot gezocht maar kan ze alleen vinden voor oude types XT600 (rond 1990 allemaal). Weet niet of die hetzelfde zijn?
Heb dus een 3TB uit 98 .
Oh en weet iemand wat voor lampjes er in de tellers gaan? Als ik dan toch bezig ben dan vervang ik gelijk het lampje voor in de toerenteller, doet die het ook weer.
Lijkt mij een ovale cilinder, was bij de mijne rond die km stand ook het geval. Wordt de olie verbrand, oftewel blauwe rook? Opboren naar eerste overmaat en koprevisie.Even hardop twijfelen, vooral omdat ik geen uitgebreide sleutelruimte meer heb (maar wel nog bijna alle tools en know-how en 414 pages wphb). Laatst een 3YF XTZ660 uit 92 met ~72 Kkm gekocht, maar die bonkt toch een beetje en drinkt olie, heeft wat goed nakijkwerk en onderhoud nodig, ook de pro-link wil nieuwe lagers/asjes en zo verder.
Dan zou ík toch de binnenkant willen hebben gezien.maar heb liever betrouwbaardere spullen, zeker als ik er ook mee op vakantie wil
)
Gaat dat bonken weg bij hogere toeren?Laatst een 3YF XTZ660 uit 92 met ~72 Kkm gekocht, maar die bonkt toch een beetje en drinkt olie, heeft wat goed nakijkwerk en onderhoud nodig, ook de pro-link wil nieuwe lagers/asjes en zo verder.