Wat voor een bok dan? Voor kan je niet zo goed opbokken.Bok voor en achter?
Zo`n krikje is te licht en hartsrtikke instabiel.
Hoe halen jullie je wielen uit je XT? Het liefst tegelijk.
Kan ik een XT gewoon op zo'n lift op de engine-protector omhoog liften met zoiets?
Montage-Hubständer mittelhoch ca. 260-340mm, max. 160kg, Griff abnehmbar, 3mm Gummi-Auflage
Verwendung: universal, XT600kedo.de
Of is dat bij een XT600Z wat te zwaar?
Anders een tip om het voorwiel de lucht in te krijgen? Achterwiel lukt me wel met een simpel krikje..
Bedankt
Nice!
Die forkboots vallen toch wel mee?beter dan de mijne.
Volgens mij geen standaard NL versie gezien allebei je koplampen branden?
Ding is overigens alleen om de laatste resten uit je tank te pompen.
Eigenlijk zou je hem kunnen omzeilen maar dan heb je geen reserve meer.
Check wel het membraan in de pomp want als die scheurt kan de benzine via de vacuümslang zo je inlaat instromen met alle nare gevolgen van di
Als je 1.4V meet is je accu stukAfgelopen week heb ik de hele kabelboom vervangen van mijn XT omdat de verlichting het niet meer deed en de oude eigenaar koning kroonsteen was, maar nu doet m'n verlichting het nog niet. Als hij loopt meet de accu tussen de 0.0 en 1.4 volt, als hij stilstaat 5.5 volt, terwijl hij pas een jaar oud is en er genoeg met de motor gereden wordt om hem op te laden. Mijn eerste gedachte is dynamo kapot? Aangezien hij wel gewoon loopt, alleen de verlichting etc. Doet het niet. Iemand enig idee?
Edit: En als het de dynamo is, kan ik hier mee doorrijden? Het remlicht doet het namelijk wel nog zonder accu
Als je 1.4V meet is je accu stuk
Zelfs 12.0V vaak al op het randje. Eventueel nog te redden.Multimeter geeft 1.4 volt aan wanneer de motor loopt, 5.5 wanneer hij stilstaat. Misschien dan toch maar even een nieuwe accu halen.
Zelfs 12.0V vaak al op het randje. Eventueel nog te redden.
<11V is zo goed als dood.
5.5V is 100% dood.
Als je een XT kick-only hebt, en je motor en verlichting werkt zonder accu, waar is je accu dan voor?Verklaart misschien ook waarom het probleem er opeens was nadat ik m na de winterstop weer in gebruik nam. Dacht alleen altijd dat de gehele motor inclusief verlichting zonder accu zou moeten werken bij een xt met kickstart.
Als je een XT kick-only hebt, en je motor en verlichting werkt zonder accu, waar is je accu dan voor?
Voor de claxon.Als je een XT kick-only hebt, en je motor en verlichting werkt zonder accu, waar is je accu dan voor?