Even een vraag, ik heb een xt600 die perfect loopt tot ik vol gas geef, dan begint hij te haperen. Nou heb ik hem al 2 keer naar de garage gebracht, is (als het goed is) het brandstof systeem gereinigd + de carburateur schoongemaakt, maar het verhaal blijft hetzelfde. Inlaatrubbers heb ik al nagekeken, die lekken niet. De hoeveelheid geld die ik in deze motor wilde steken begint ook een beetje op te raken, dus nu wil ik eigenlijk zelf verder kijken wat het probleem is, maar geen idee waar ik dit moet gaan zoeken want aan de carb of de inlaatrubbers zou het niet moeten liggen. Het begint ook echt pas bij het laatste kwartje gas, voor de rest trekt en rijd hij prima. Iemand enig idee?
Edit: zou een klein gaatje waar de demper op de uitlaatbocht geschroefd wordt het probleem kunnen zijn?
Welke uitlaten passen er op de xt550 ('83)?
die van de xt660 lijkt er wel erg veel op,passen nieuwere ook nog?
ik twijfel nog over om mijn oude spruitstuk op de knappen of een rvs deel te kopen..
www.bolski.nl
yesh, hij heeft voor de XT600 wel pijpkes liggen maar voor de xt550 niet. O.A. vandaar de vraag.
En als we dan vragen aan het stellen zijn:
hoeveel speling hoort er op de ketting van de XT te zitten? Ik weet dat er nu te veel op zit (raakt de achterbrug), maar niet waar hij op moet staan. Volgens mij wel meer dan straatmotoren.
Kent iemand deze xt 660 z tenere?
≥ xt 660 z tenere 35kw a2 rijbewijs - Motoren | Yamaha - Marktplaats.nl
Collega van mij heeft interesse maar twijfelt een beetje vanwege de hogere km stand.
Zijn er bij dit model grote reparatie s te verwachten, vanwege dit soort kmstanden?
Als je er op zit 1.5 cm
En als ik er niet op zit? Het meet zo moeilijk als ik er op zit namelijk
Op je buik dwars op gaan liggen en dan kan je het uitstekend meten.En als ik er niet op zit? Het meet zo moeilijk als ik er op zit namelijk
Beste rijders,
Ik ben van plan om zelf een olietankje te maken voor mijn xt600 scrambler project.
Nu zit het olietankje nog links achter aan het frame, en ik wil hem in het midden.
Nu de vraag, kan dat? Ik ken een goeie lasser en heb de aanvoer en toevoer buisje. En niet vergeten een oliepijlkstokje.
Ook moet het afvoer buisje niet helemaal aan de onderkant wegens vuil en om een soort reservoir op te bouwen.
Nog andere tips?
Tja, dat soort euvels doen zich voor als je ze niet met liefde behandeld.mijn 600 heeft zo"n jaar stil gestaan,bij schakelen werkt de koppeling niet lijkt het.
kan deze vast zijn gaan zitten en wat kan een oplossing zijn?
help?