Er kloppen een aantal dingen niet zoals in het wph beschreven worden, er zou iets van speling op de kleppen moeten zitten wanneer hij op het bdp zou staan, wat niet is, en de markeringen kloppen niet helemaal (de markering van het bdp op het vliegwiel valt net een ?tandje? verder wanneer hij op zijn bdp zou staan). Zou het kunnen zijn dat de nokkanasketting versleten is en iets versprongen is, maar hij wel gewoon goed loopt? Ik heb er net 2000km mee gereden in een week zonder problemen, maar als ik het wph zou moeten geloven dan lijnt het allemaal niet goed uit en zou de ketting (denk ik) dus ergens versprongen moeten zijn? Dit is ook allemaal de eerste keer voor mij dus ik weet het ook niet zeker, maar het lijkt me dat dit het geval is. Ik ga denk ik eerst de spanner eruit halen en kijken hoe ver deze is, deze kan ik gewoon losdraaien en eruit halen toch?
Broer er bij genomen. Zou helemaal gereviseerd zijn, maar ding rookt zo erg, dat ik vermoed dat er verkeerde zuigerveren in zijn gegaan of iets dergelijks. Voor de rest ziet hij er niet verkeerd uit
[afbeelding]
Beste rijders,
Weten jullie toevallig vanaf welk bouwjaar de wr450 een 48mm voorvork heeft gemonteerd? En mocht iemand een kroonplaat hebben liggen van een wr450 voor 48mm poten dan ben ik zeker geïnteresseerd
Nieuwe acerbis tank op mn XT, alleen nu heb ik het probleem dat de benzine niet goed naar de carburateur stroomt. het kraantje werkt wel gewoon, slangen en filter niet verstopt want wanneer ik deze los maak van de carburateur stroomt er gewoon benzine uit. Verder zit het allemaal ongeveer hetzelfde aangesloten als bij de vorige tank. Het enige verschil is nu dat het slangetje van de rechterkant van de tank komt en tussen het blok en frame doorgaat waardoor het slangetje dus ook wat langer is, maar dit zou geen problemen moeten veroorzaken toch? Tank wordt ook ontlucht door de tankdop, dus hij is niet helemaal afgesloten. Iemand vaker dit probleem gehad?
Dat kan.mijn bmw r65 g/s is de deur uit , dus nu weer geld tijd en ruimte voor de "84 tenere .
vanmorgen maar weer eens begonnen ,olie-lekkage verholpen ,slecht starten aangepakt (warme motor is 1 trap)
alleen de koppeling slipt erg ,afstelling koppelingskabel van stuur tot hevel is goed .
kan ik de motor op zijn linkerzij leggen om de rechtermotordeksel los te halen of toch olie aflaten (20w50 semi-synthetic voor motoren)
hippie
Iemand hier nog een schokbreker liggen voor een 34L/43F? De mijne is op, begint een beetje te zwabberen en schokken dempen doet ie sowieso niet meer.