het flitsen ontlopen

Hahaha, zoiets vermoedde ik al, zal best te maken zijn. Ben benieuwd hoeveel boete je voor zoiets krijgt *D

Als je het zo flikt verdien je een beloning!!!

in ieder geval loop je dan zelf het risico, en niet een arme brikkenrijder die netaan zijn tankie benzine kan betalen. Zie je hem al voor de rechter staan? "Zo meneer, en vind u dat normaal, met zo'n 1974er CB250N even 274 echte kilometers door het rode licht te knallen???"
 
ik zie iedereen hier over die nieuwe (blauwe hoek) kentekens praten, maar ik rij nogsteeds met een ouwe (zonder blauwe hoek) rond.

mag dat niet meer? hoe moet ik een nieuwe aanvragen? wat kost dat?

zo leer ik ook nog es wat!
ik denk dat ik maar blijf rijden totdat ik aangehouden word. hoor ik vanzelf waarom ik precies zo'n blauwe plaat moet hebben.

het enige dat ik ervan begrijp is dat die platen weer duurder zijn, omdat ze landelijk geregistreerd moeten worden en dus het rijk zelfs nog op de kentekenplaten geld weet te verdienen (of dacht je echt dat zo'n 6-cijferig getal intikken in een computer tig-euro kost)
 
Je kan het plaatje bij de meeste grote auto-onderdelen handelaren , bijvoorbeeld bij de Brezan Automaterialen Stationslaan 37 A 8071CK in nunspeet op vertoon van je kenteken en rijbewijs halen. kost gemiddeld een tientje. Doe het nou maar, want een bekeuring kost 130, want je rijdt met een valse plaat
 
F@ZERTJE wil met de ketting spray zeggen dat je die op de nr plaat moet spuiten zand of smeer erop zodat deze onleesbaar is. als ze je aanhouden kan je zeggen dat je net of vandeweek je ketting hebt ingesmeert.
 
Waarom denk je dat ik zo link ben op die hufter. Ik rij nou met een witte plaat omdat ze m'n GAIK plaat erafgeschroefd hebben, God mag weten wat ik nog in de bus krijg

(Afbeelding)

Als je aangifte hebt gedaan van de diefstal van je kentekenplaat ben je vanaf het moment van de aangifte niet meer verantwoordelijk voor alles wat er gebeurd met de gestolen kentekenplaat.
 
daweet ik ook wel, op het moment dat ik het ontdekte heb ik meteen aangifte gedaan, maar er zit altijd effe tussen.
De meeste verzilveringen van gestolen pinpasjes wordt gedaan tussen het moment van diefstal en aangifte.
 
daweet ik ook wel, op het moment dat ik het ontdekte heb ik meteen aangifte gedaan, maar er zit altijd effe tussen.
De meeste verzilveringen van gestolen pinpasjes wordt gedaan tussen het moment van diefstal en aangifte.

Het "begintijdstip" van de diefstal is in principe het tijdstip dat je de kentekenplaat voor het laatst hebt gezien. Stel om 20:00 uur zet je je motor weg, en om 08:00 uur de volgende ochtend kom je erachter dat je plaat gejat is.
Als je aangifte doet zal (zo hoort het tenminste) als pleegdatum en tijdstip vermeld worden de tijd tussen genoemde tijdstippen. Zo krijg je ook vrijwaring voor het tussenliggende moment. Want jij weet namelijk niet of de plaat om 20:05 uur of om 07:59 uur gestolen is......
 
Word je nooit ontzettend moe van dit taaltje?? Zet gewoon neer dat je geen vals kenteken mag voeren. scheelt je 2 regels en het is voor 90% van de bevolking meteen de 1e keer duidelijk wat er staat. :)

Antwoord: ja hoor!

Maar ja, moet er nou eenmaal mee werken, en dat kan ook echt wel leuk zijn..
 
Terug
Bovenaan Onderaan