Von Smallhausen
MF veteraan
Was idd geen gezicht ,italianen hoef je niks te leren wat vormgeving betreft ,prachtige machine zon v11 cafe sport .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Meerdere kabels geprobeerd, geen enkele gaf toegang. Uiteindelijk opgegeven en ondertussen staat er een Rapid Bike EVO in bestelling. die komt eerstdaags binnen. Dus binnenkort een dagje sleutelen.Wel de juiste kabel gebruikt voor de connectie met de ECU?
Soms is het ook zo dat het bij de 1e poging niet lukt om connectie te maken (weet niet waarom) en één van de vervolgpogingen wel (eveneens; weet niet waarom).
Ik heb er ook al erg op zitten sukkelen. Wat bij mij uiteindelijk de truck deed, was gewoon wat kruipolie aan beide kanten van de sluiting aanbrengen. Zo kwam die veel makkelijker los.Ga ik eens proberen. Maar verdwijnt de druk niet als de motor al een poosje niet heeft gelopen. ? Als je Googled. Dan blijkt dat wel een dingetje te zijn. Bij Ducati ontgrendel je een metalen ring en haal je de connector zo los. Ben een half uur aan t pielen geweest. Toen was ik er klaar mee
Maar er zit wel een K&N, andere uitlaat, nokkenas en remap op :pIk vind dat zo’n gelimiteerde motor in de staat moet blijven zoals uit de fabriek. In mijn beleving ga je daar geen led verlichting of aftermarket zooi op zetten.
Voor de ene of de andere reden hebben erg veel van de V11'en die achterlichten. Lijken nergens op, maar 'iedereen' deed het. Geen idee waarom... Moet een mode geweest zijn...Inderdaad een beetje lullige achterlampjes en knippers zoals het was. Zeker op een zo'n robuuste motor.
grtz,
Cees
Die nokkenas zat er al in bij aankoop. Daar zie je niks van . Maar maakt t rijden wel leuker. 10 pk erbij en 7 Nm koppel. En de milieu dip bij 3500 tpm is bijna weg.Meerdere kabels geprobeerd, geen enkele gaf toegang. Uiteindelijk opgegeven en ondertussen staat er een Rapid Bike EVO in bestelling. die komt eerstdaags binnen. Dus binnenkort een dagje sleutelen.
Ik heb er ook al erg op zitten sukkelen. Wat bij mij uiteindelijk de truck deed, was gewoon wat kruipolie aan beide kanten van de sluiting aanbrengen. Zo kwam die veel makkelijker los.
Maar er zit wel een K&N, andere uitlaat, nokkenas en remap op :p
Is trouwens mijn absolute droommotor. Prachtding.
Lang getwijfeld toen hier in België een hele tijd een volledig originele met 25.000km op de klok te koop stond voor 4.000 euro. Echt geen geld. Was van een liefhebber die te veel motoren had. Prachtding. Maar ja, ik had toen de Norge al gekocht.
Voor de ene of de andere reden hebben erg veel van de V11'en die achterlichten. Lijken nergens op, maar 'iedereen' deed het. Geen idee waarom... Moet een mode geweest zijn...
Nee, hij gaat niet op de bank. De RB EVO heeft een auto-tune functie. Daarmee stelt hij zichzelf bij.Goh, Tjeu B, je bent lekker bezig zo! Ik zelf vind de aanpassingen je motor prima staan. De Norge wordt er zeker niet lelijker van, zeg maar.
!
Ben je van plan om na het inbouwen van de Rapid Bike Evo je motor ook nog door een professional af te laten stellen?
Veel plezier nog van je motor, en dat je minder rijdt vanwege de rekensom: wat kost het me... daar heb ik alle begrip voor.
Achtervork eruit is veruit het makkelijkst.... Al helemaal als je grote handen hebt....Heb van de V11 de remolie ververst , spul ontlucht. Geen probleem. Maar wilde de koppeling ook “ even “ doen. Maar met mijn kolenschoppen kom ik niet bij de cilinder. Wie kan mij uit ervaring vertellen wat er wel en niet gedemonteerd hoeft te worden. ?
Echt italiaanse oplossingAchtervork eruit is veruit het makkelijkst.... Al helemaal als je grote handen hebt....
Denk dat ik mijn 7 jarige buurjongen ga opleiden tot ontluchter , kan die met zijn kleine handjes de klus klarenAchtervork eruit is veruit het makkelijkst.... Al helemaal als je grote handen hebt....
En dan ook nog voor een spotprijsje, toch?Denk dat ik mijn 7 jarige buurjongen ga opleiden tot ontluchter , kan die met zijn kleine handjes de klus klaren
Bij de breva 1100 is dat ook zo. Ik verwacht dat dan bij de stelvio en norge -alle CARC modellen- ook zo is.Bij de griso zat er voor dat doel een slangetje aan , met daarin op het andere eind het ontluchting ventiel, erg makkelijk op die manier.
Zak spekjes van jaminEn dan ook nog voor een spotprijsje, toch?
Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik heb de taartschep er net af gemeubeldHeb op Kleinanzeigen een originele achterkant gekocht. Weer in ere hersteld de V11 Café Sport.
Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik heb de taartschep er net af gemeubeld
Erg mooi! De hele motor, bedoel ik.Zo zie je maar, smaken verschillen. Ik heb de taartschep er net af gemeubeld
V11 lemans rosso corsa?Erg mooi! De hele motor, bedoel ik.
Pracht motorfiets!V11 lemans rosso corsa?
CorrectV11 lemans rosso corsa?