Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Afgelopen vrijdag nog lekker een dagje door de Ardennen getuft en net voor Maastricht reed ik nog 2 Honda CBR 1000RR voorbij, 1 Repsol en 1 tri color...Toevallig mannen van hiero???
Wij waren met z'n 3'en, Honda VFR 800, Blackbird (Zwarte) en moi...

Was btw weer een heerlijk stuur dagje :] ...

DSC02837.jpg


Nelis ;) ...
 
Laatst bewerkt:
Weer terug van 2 weken Vogezen. Niet met de motor maar met de auto.... Flink wat motorrijders gezien, 1tje zelfs van dichtbij. Lag bijna op de motorkap (inschattingsfout van hemzelf).

Over 3 weken mag ikzelf :] Lekker naar de Dolomieten
 
Laatst bewerkt:
Wat wel minder leuk is dat ik met mijn blade gevallen ben in een optimale weersomstandigheden, ik werd verrast terwijl ik gewoon normaal reed en glee over iets weg. Ik vermoed een naadlas en of een stuk plastiek kap wat over het weg lag. Zucht..... Nu bladeloos :(
Dat meen je niet :( Heb je zelf niks?
 
Laatst bewerkt:
Doe ik.....alhoewel foto's de kleur er niet helemaal opdrijven, je komt maar naar de herfstmeeting :P :Y

Das goed. maar ik kan niet beloven dat ik nog op onderstaande fiets rij. :P

full


trouwens, highspeed cornering gaat wel iets beter op een supersport. O-)

reed weer superlekker, veel te lang in de schorsing gestaan.
Heb wel een superklein kentekenbewijs er voor terug gekregen. :]
 
Laatst bewerkt:
Daarom die kan je omzetten naar post nl tracking nummer.

Vandaag ook weer wat meegemaakt. Jonge jonge jonge, die motors zijn me ook allemaal niet gegund.
Dacht ff lekker naar wat vrienden te gaan met de SM/crosser rijd de straat uit stond nog op de shoke dus loopt dan nog niet lekker. Ik reed gewoon rechtdoor was een stuk zonder bochten. Rijd ongeveer 30/40 km/h springen alle spaken (5spaak velg) uit m'n voorwiel. Dan kan je raden wat er dan gebeurd.
Ik onderuit in me spijkerbroek en leren jasje. Spaak raakte een andere auto, grote kras.

Knie kapot, pols dik en zeer pijnlijk, duim gekneusd. Flinke roadrash op m'n heup(echt een flinke) , knie en arm.

Godverdomme zeg. Baal d'r echt van.

Op t eerste gezicht natuurlijk nieuw voorwiel, remschijf krom, koppelingshendel afgebroken, spiegel kapot. Knipperlichten afgebroken, voorvork zal ook ren flinke klap gemaakt hebben.


[afbeelding]
Heb maar een foto toegevoegd voor diegene die zeggen dat t eigenlijk onmogelijk is :P
D'r ligt inderdaad een velg-rand met een band op de grond.

Bizar |( Oorzaak al bekend?

Hoop dat je er zelf snel weer bovenop bent.
 
Ik heb horen zeggen dat de Repsol, je weet wel...die in de officiële fabriekskleuren, verkocht is :P

En wat ik ook heb horen zeggen is dat er een Gilles rem schakelset opkomt (reversed schakelen), stalen remleidingen, dubbel xenon, paddockstands, korte pazzos 8-)

What een Lucky bastard die eigenaar!!!


Gefeliciteerd dan maar *D
 
Das goed. maar ik kan niet beloven dat ik nog op onderstaande fiets rij. :P

[afbeelding]

trouwens, highspeed cornering gaat wel iets beter op een supersport. O-)

reed weer superlekker, veel te lang in de schorsing gestaan.
Heb wel een superklein kentekenbewijs er voor terug gekregen. :]

Hahaha lekker houden Dre!! :P
 
Vandaag maar weer eens gebeld.. Ze zijn nu radiator aan het zoeken die gebruikt is..
Hij zegt dat de Honda dealer €1100,- vraagt voor een nieuwe.. Lijkt mij wel erg veel.

Zal in ieder geval nog wel een poosje duren voordat ik weer kan rijden |(
 
Loopt lekker vlotjes daar of niet.... :X
 
Ja super.. Hij belde donderdag dat de radiator lek is en volgens mij is hij vandaag pas gaan zoeken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan