Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag maar weer eens gebeld.. Ze zijn nu radiator aan het zoeken die gebruikt is..
Hij zegt dat de Honda dealer €1100,- vraagt voor een nieuwe.. Lijkt mij wel erg veel.

Zal in ieder geval nog wel een poosje duren voordat ik weer kan rijden |(

staan er 2 te koop op ebay, beide 300 euro...
 
staan er 2 te koop op ebay, beide 300 euro...

Hij heeft op mijn aanraden naar Ten Kate gebeld.
Ik weet dat ze die dingen eraf halen bij race blades en er racecoolers op zetten.

Morgenvroeg zou Ten Kate terugkoppelen of hij nog 1 heeft. Tot die tijd wacht ik ff af.
Ga in ieder geval geen weken wachten op een andere.
 
Hij heeft op mijn aanraden naar Ten Kate gebeld.
Ik weet dat ze die dingen eraf halen bij race blades en er racecoolers op zetten.

Morgenvroeg zou Ten Kate terugkoppelen of hij nog 1 heeft. Tot die tijd wacht ik ff af.
Ga in ieder geval geen weken wachten op een andere.


Op hun site staat er iig geen, was ook mijn 1e gedacht. Anders kan je ook eens naar dat sloopbedrijf in Ureterp bellen, Boonstra dacht ik...
 
Vandaag maar weer eens gebeld.. Ze zijn nu radiator aan het zoeken die gebruikt is..
Hij zegt dat de Honda dealer €1100,- vraagt voor een nieuwe.. Lijkt mij wel erg veel.

Zal in ieder geval nog wel een poosje duren voordat ik weer kan rijden |(
Een nieuwe radiator zou om en nabij de €900,- moeten kosten. Bij mijin Blade kon er een paar jaar geleden ook een nieuwe op en die had ik toen voor de helft van het geld bij Ten Kate gekocht.
Het kan inderdaad de moeite zijn daar eens achteraan te bellen :Y
 
Hij heeft op mijn aanraden naar Ten Kate gebeld.
Ik weet dat ze die dingen eraf halen bij race blades en er racecoolers op zetten.

Morgenvroeg zou Ten Kate terugkoppelen of hij nog 1 heeft. Tot die tijd wacht ik ff af.
Ga in ieder geval geen weken wachten op een andere.
Je zou toch denken dat die radiators niet als warme broodjes over de toonbank gaan :?
 
Je zou toch denken dat die radiators niet als warme broodjes over de toonbank gaan :?

Juist wel, iedereen met een lekke vind een nieuwe radiateur te duur en heeft dus het liefste een gloednieuwe die van een fiets afgeschroefd is die nieuw voor circuitgebruik klaargemaakt wordt.

En het is een onderdeel dat relatief vaak kapot gaat op een sportmotor omdat het zo open en bloot en laag aan de voorkant van de motorfiets zit.
 
Net weer gebeld.. Ten Kate wil meer dan 700€ voor een uitgebouwde radiateur.
Hij heeft nu iemand gevonden die hem gaat reviseren.. Ben benieuwd of dat mogelijk is.
 
Ik rij nu bijna 6000km met een setje MPP en het profiel is nu 3a4mm diep.

Iemand een idee wat de profieldiepte van een nieuwe band is (of verschilt dat per band/merk)?

Ik vraag dit aangezien ik over een paar week naar de Dolomieten ga en verwacht een kleine 3000km te gaan maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik rij nu bijna 6000km met een setje MPP en het profiel is nu 3a4mm diep.

Iemand een idee wat de profieldiepte van een nieuwe band is (of verschilt dat per band/merk)?

Ik vraag dit aangezien ik over een paar week naar de Dolomieten ga en verwacht een kleine 3000km te gaan maken.

Heb sinds 2 weken nieuwe MPP 2ct erop. Zal nu zo'n 500km mee gereden zijn en heb achter in het midden nog zo'n 5,5-6mm
 
Ik wil ook Pipo's binnenkort onder m'n bike laten leggen. Welke Pipo kan ik vergelijken met m'n pirelli diablo Rosso Corsa 2? De 2ct ? Of PP3?
 
Ik wil ook Pipo's binnenkort onder m'n bike laten leggen. Welke Pipo kan ik vergelijken met m'n pirelli diablo Rosso Corsa 2? De 2ct ? Of PP3?

Geen idee waar je het mee kan vergelijken, maar volgens mij is de PP3 de opvolger van de 2CT
 
Ik kan het niet meer vinden :+

Maar hier is eens een "discussie" geweest over de hoogte van de achterband, dus 190/50 of 190/55. Hoe zat het nog maar weer, verschil tussen beiden?
 
Ik kan het niet meer vinden :+

Maar hier is eens een "discussie" geweest over de hoogte van de achterband, dus 190/50 of 190/55. Hoe zat het nog maar weer, verschil tussen beiden?

Ik weet niet of je abs hebt maar het wordt in de handleiding heel erg afgeraden mocht dat zo zijn. Dat ivm de werking van het abs systeem.
 
Ik rij nu bijna 6000km met een setje MPP en het profiel is nu 3a4mm diep.

Iemand een idee wat de profieldiepte van een nieuwe band is (of verschilt dat per band/merk)?

Ik vraag dit aangezien ik over een paar week naar de Dolomieten ga en verwacht een kleine 3000km te gaan maken.
Vervangen voor je naar de dolomieten gaat.heb ernu MPP3 opliggen en ben super tevreden.
 
BT003RS all the way :Y *D :)
Een enigszins vergelijkbare band is de Metzeler K3 en dat was de beste band waar ik tot nog toe mee heb gereden. Een SC2 daarentegen is niet echt alles op de obw :N

Het volgende bandje wordt toch weer een MPP3 of Dunlop Sportsmart 2 aangezien er af en toe ook een weekendje in de Eifel mee gereden zal worden en je helaas geen mooi weer garantie krijgt.
Gezien het tempo is een SC2 absoluut overkill.
 
Kwam deze tegen op FB en toch niemand van hier he,

10458647_790031174349309_5048754636032574186_n.jpg


Das echt minder en hopelijk er goed vanaf gebracht...
 
Een enigszins vergelijkbare band is de Metzeler K3 en dat was de beste band waar ik tot nog toe mee heb gereden. Een SC2 daarentegen is niet echt alles op de obw :N

Het volgende bandje wordt toch weer een MPP3 of Dunlop Sportsmart 2 aangezien er af en toe ook een weekendje in de Eifel mee gereden zal worden en je helaas geen mooi weer garantie krijgt.
Gezien het tempo is een SC2 absoluut overkill.
Kheb altijd met PP gereden en sinds een week of 3 heb ik er Dunlop Sportsmart 2 onder liggen.
Inmiddels heb ik er een dagje mee op circuit Assen gereden en heb er geen spijt van, prima bandjes van Dunlop!

@Nelis: dat wil je niet meemaken..... :X
Las ergens dat hij bij een verkeerslicht voor de vrachtwagen was gaan staan maar dan moet je wel gas geven als het groen wordt, dat deed de vrachtwagenchauffeur wel :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan