Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het zal weinig mensen hier iets zeggen, maar zeker 1 iemand komt dit bekend voor. Na 10 jaar trouwe dienst heb ik afscheid moeten nemen van dit tasje. Hij zat onder de eiwit/geel nadat het hele doosje stuk gegaan was :+ en schoonmaken geen optie meer was gezien de moeite niet opweegt tegen de kosten die het met zich meebrengt :P Op zoek naar een nieuw tasje dus :9

[afbeelding]
heb ze nog steeds liggen _O- :+
 
5 WEKEN?? Da's beter dan heel lang........ :XEr was jou toch verteld dat het gewoon een garantie gevalletje was. :?
Fijn zo'n goede communicatie en vlotte behandeling. :(

Beide succes met de afhandeling en wel of geen garantie!

Ik was gelukkig 3 weken ervan op vakantie, maar wil em nu toch wel terug hebben.
 
CBRon schreef op 24 juni 2014 @ 17:15~[/message]:~[/b]Er was jou toch verteld dat het gewoon een garantie gevalletje was. :?
Fijn zo'n goede communicatie en vlotte behandeling. :(

Beide succes met de afhandeling en wel of geen garantie!

Ja dat dacht ik dus ook.
Die vent zegt; neeee! er is nooit sprake van garantie geweest! Er zit gewoon een steen in je radiateur.. Heb ik ook weleens gehad met mijn auto bla bla.

Dus ik zeg; nou daar ben ik niet van overtuigd en buiten dat; had je dan in de afgelopen 2 weken niet aan mij moeten vragen wat ik wil als ik toch moet betalen? Elke dag heb je een andere optie. Dan een nieuwe radiateur, dan een gebruikte en opeens wil je reviseren. Moet ik dat niet bepalen als ik moet betalen?
Nja sorry dat het niet zo is gecommuniceerd maar het is topseizoen en we verkopen 15 motoren per dag bla bla.

Samenvatting; veel smoesjes en weinig feiten. Ik moet nu op hun wachten tot ze een gebruikte radiateur hebben gevonden en dit kan dagen maar ook maanden duren.
Zij zijn 1000% overtuigd dat het steenslag is en ik moet het daarmee doen. Toen ik de discussie met hem aanging zei hij geïrriteerd; dan kom je de fiets maar halen en repareer je hem zelf maar, vind ik ook prima!

Heb nu dus de BOVAG ingeschakeld die mijn mening deelt (aan de hand van foto's die ook op dit forum staan) dat het geen steenslag is maar slijtage van afgelopen jaren en dus garantie. Ben benieuwd wat eruit gaat komen. Voorlopig heb ik mijn motor nog niet weer heb ik al door '(
 
Laatst bewerkt:
Ja dat dacht ik dus ook.
Die vent zegt; neeee! er is nooit sprake van garantie geweest! Er zit gewoon een steen in je radiateur.. Heb ik ook weleens gehad met mijn auto bla bla.

Dus ik zeg; nou daar ben ik niet van overtuigd en buiten dat; had je dan in de afgelopen 2 weken niet aan mij moeten vragen wat ik wil als ik toch moet betalen? Elke dag heb je een andere optie. Dan een nieuwe radiateur, dan een gebruikte en opeens wil je reviseren. Moet ik dat niet bepalen als ik moet betalen?
Nja sorry dat het niet zo is gecommuniceerd maar het is topseizoen en we verkopen 15 motoren per dag bla bla.

Samenvatting; veel smoesjes en weinig feiten. Ik moet nu op hun wachten tot ze een gebruikte radiateur hebben gevonden en dit kan dagen maar ook maanden duren.
Zij zijn 1000% overtuigd dat het steenslag is en ik moet het daarmee doen. Toen ik de discussie met hem aanging zei hij geïrriteerd; dan kom je de fiets maar halen en repareer je hem zelf maar, vind ik ook prima!

Heb nu dus de BOVAG ingeschakeld die mijn mening deelt (aan de hand van foto's die ook op dit forum staan) dat het geen steenslag is maar slijtage van afgelopen jaren en dus garantie. Ben benieuwd wat eruit gaat komen. Voorlopig heb ik mijn motor nog niet weer heb ik al door '(

zo te horen ben je nog niet klaar met dat figuur. Mss eens post gaan vatten daar met wat collega motorrijders en ervoor zorgen dat ze heel wat minder motoren verkopen, des te sneller zal je probleem mss opgelost geraken...

als ik het zo hoor lijkt me die directeur een ervaringsdeskundige met zo'n gevalletjes :r :(
 
Dat gevoel heb ik ook. Ook hier; Beoordelingen Jager Motoren | Klantenvertellen.nl staan wisselende meningen.

Ze moeten mijn frontkap ook nog wisselen en mijn remmen checken want mijn achterrem doet zo goed als niets dus wil ook niet direct ruzie zoeken.. Maar begint allemaal wel lang te duren met gebrek aan communicatie.

Problemen heeft elke handelaar wel eens, hoe je ze dan oplost heb je als handelaar wel altijd zelf in de hand :Y

Hopelijk heb je de zaken die ze nog zouden doen op papier staan want anders dreig je daar nu ook wel het haasje te worden :/
 
Wat ik wel bijzonder vind.. Ik heb Ten Kate zelf maar eens een mail gestuurd.
898€ excl btw voor een nieuwe. Dus die 1100€ nieuw klopt wel.

Maar ze vragen €450,- voor een nieuw gebruikte.. Hoe zij dan bij 700€ komen!?..
 
Jager motoren heeft wel meer negatieve reacties op het internet,

In mijn geval.. Bleeker motoren, ben ik altijd netjes te woord gestaan en was er direct toegezegd dat het onder garantie viel. Beetje pech gehad alleen met de artikelen. Eerst benzine sensor, toen de pomp,
Verkeerde gekregen.
Alles gemonteerd. Bleek de benzine slang te knikken. Ook nieuwe besteld. Dus 3-4x levertijd.

Maar ben wel tevreden tot nu toe over de zaak.
Had alleen wat sneller gemogen.
 
Morgen lekker naar de trainingen gaan kijken op Assen :9

Helaas kan ik vrijdag en zaterdag niet -O-
Mocht je nog langs Ten Kate rijden, er staat in de werkplaats iets wat verdomd veel weg heeft van die van Marquez :P. Maar binnen paar dagen staat ie hier in de garage *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan