Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocht je nog langs Ten Kate rijden, er staat in de werkplaats iets wat verdomd veel weg heeft van die van Marquez :P. Maar binnen paar dagen staat ie hier in de garage *O*


full
 
:W

Lekker een ruime week in de Spaanse Pyreneeën vertoefd :)

mu7sed.jpg


Blade heeft zich erg goed gedragen!
Ik merkte alleen wel vermogensverlies door de combinatie dB-killer + ijlere lucht.
Maar dat lijkt mij vrij normaal?
 
:W

Lekker een ruime week in de Spaanse Pyreneeën vertoefd :)

[afbeelding]

Blade heeft zich erg goed gedragen!
Ik merkte alleen wel vermogensverlies door de combinatie dB-killer + ijlere lucht.
Maar dat lijkt mij vrij normaal?

niiiiiiiiiiiiiiiice :] *O*

enne, jup, is heel normaal, met vaak grotere hoogte heb je vermogensverlies, heb ik ook altijd :Y
 
:W

Lekker een ruime week in de Spaanse Pyreneeën vertoefd :)

[afbeelding]

Blade heeft zich erg goed gedragen!
Ik merkte alleen wel vermogensverlies door de combinatie dB-killer + ijlere lucht.
Maar dat lijkt mij vrij normaal?


Nice kerel! :]

Zo te zien heb je ook top weer gehad. Heerlijk. Ben je met meerdere motoren geweest?
Hopelijk heb ik volgende week ook goed weer heb in Vianden-Luxemburg. Ondanks de voorspellingen heb ik er zin in. (weer ziet er niet veel belovend uit volgens weer online)
 
Nice kerel! :]

Zo te zien heb je ook top weer gehad. Heerlijk. Ben je met meerdere motoren geweest?
Hopelijk heb ik volgende week ook goed weer heb in Vianden-Luxemburg. Ondanks de voorspellingen heb ik er zin in. (weer ziet er niet veel belovend uit volgens weer online)
Ik was samen met mijn vriendin. We zijn met de auto gegaan en de motoren achter op de trailer.
Mijn Fireblade en haar CB SevenFifty. Ik zal later nog wat foto's posten.

We hebben behoorlijk wisselvallig weer gehad. Over het algemeen was het overdag zonnig en HEET, maar vrijwel elke avond regen en onweer '(
Tijdens het rijden hebben we maar 1 flinke bui gehad gelukkig.

Wel zijn we eerder naar huis gegaan door het weer. De laatste dagen was het niet leuk meer :N

Luxemburg is ook mooi!
Wij hebben nog anderhalve week vakantie, als het toch ineens mooi blijkt te zijn zouden we ook zomaar nog een dagje Eiffel of Ardennen kunnen doen :]
 
:W

Lekker een ruime week in de Spaanse Pyreneeën vertoefd :)

[afbeelding]

Blade heeft zich erg goed gedragen!
Ik merkte alleen wel vermogensverlies door de combinatie dB-killer + ijlere lucht.
Maar dat lijkt mij vrij normaal?
Wij zitten er nu. Mis gevoelsmatig ook wat vermogen, maar waarom db-killer???
 
Ah ok.

Wij zaten meer in de buurt van Campo/Graus (Aragon).
Wel veel in Catalunya geweest en ook een dagje Andorra.

De N260 richting Sort (vanaf jouw kant) is erg mooi.
Ook de C13 vanaf La Pobla de Segur richting Balaguer is een aanrader wat mij betreft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan