Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 78

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een ellende, nu zou t toch echt opgelost moeten zijn. Op m'n tel en tablet staat hij wek goed dus kan het niet controleren.
 
Mooie foto's :} ...

Hier rondumhause,

DSC01660.3.jpg


DSC02962.3.jpg


Momentopname%202%20%2811-4-2014%200-00%29.jpg


Momentopname%202%20%2817-4-2014%2021-43%29.jpg


Ardennen,

DSC02689.1.jpg


Eifel,

DSC02667.jpg


IMG_0262.jpg


Dat het maar weer vlug 15*+ is :Y ...
 
Even een vraagje: Op mijn '04 blade heb ik al een powercommander V zonder de Secondary Fuel Module. Nu heb ik de mogelijkheid om een quickshifter te kopen (gewoon leuk ;) ), maar moet ik hier dan de Quickshifter Expansion Module voor hebben of is alleen de quickshifter met shiftrod genoeg?
 
Nice :]Ook nice :]Ook niet vervelend :9~Met toepasselijke kleuren van jouw Repsol :9~Gave pics, maar die houding kan beter lijkt me.Zoals ie hoort :}The horror -O-Gave pics :}

Misschien moet ik ook maar eens wat meer foto's gaan maken...

Dank je wel Rummer. Een ode aan mijn oude blade. Er wordt hard naar een vervanger gezocht. Verder zijn deze foto's genomen pas toen ik 5 maanden(winterstop meegerekend maar niet gereden) mijn rijbewijs had. Sindsdien heeft er een stijgende lijn ingezeten. Mijn techniek is niet perfect maar iets beter dan wanneer de foto's waren geschoten. *D
 
Laatst bewerkt:
hallo heb een vraagje heb pas een fireblade 1000rr bj 2006 maar mijn lampje van mijn reserve gaat niet branden nu wil ik mijn cockpit na laten kijken kan ik zonder cockpit hem gewoon starten of rijden b.v.d gr
 
Bij mijn weten niet. Ik meen me te herinneren dat als je de teller eraf haalt dat hij dan niet start. Ook met een andere teller start hij volgens mij niet. Is een soort startonderbreking.

Correct me if i'm wrong.
 
Even een vraagje: Op mijn '04 blade heb ik al een powercommander V zonder de Secondary Fuel Module. Nu heb ik de mogelijkheid om een quickshifter te kopen (gewoon leuk ;) ), maar moet ik hier dan de Quickshifter Expansion Module voor hebben of is alleen de quickshifter met shiftrod genoeg?
Die heb je ook nodig :Y
 
Oké, een keertje nog om het af te leren 8-) mijn eerste keer op een circuit. Wel in het snelste groepje gereden die dag :] . Smaakt naar meer...

DBO_4925.jpg


DBO_4795.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als de rest van de teller en lampjes het gewoon doen is het misschien de sensor, heb je de fuel reserve sensor al gecheckt? hoofdstuk 20-17 van wphb
hallo heb ik gedaan alleen het lichtje van de reserve het oranje maar het gaat mij erom kan ik zonder teller rijden of starten ik denk vraag het eerst hier even voor dat er rare dingen gebeuren gr
 
mss ff naar Ten Kate bellen :?
kreeg deze mail terug van ten kate maar nu weet ik nog niet of ik zonder de teller kan rijden???
Het beste kun je het volgende even proberen:

· De bruin/zwarte en de groene draad in de zwarte 3 polige stekker doorverbinden.

Dan moet het lampje gaan branden.

· Als dit niet gebeurd is waarschijnlijk het dashboard stuk,als er geen draadbreuk is.

· Gaat hij dan wel branden dan is de sensor in de tank stuk.
 
Als je de volledige kabelboom los trekt bij het stuur gaat het zeker niet werken omdat de banking sensor er ook aan zit. Als je alleen de tellerunit loshaald weet ik het niet zeker maar volgens mij gaat dat ook niet werken.

// maargoed, duidelijk en goed antwoord toch van tenkate, waarom zou je zonder teller willen gaan rijden?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan