Het Geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 80

Status
Niet open voor verdere reacties.
[afbeelding]
Aangezien ik al mijn kuipwerk verwijderd heb, ben ik de afgelopen dagen maar eens alles grondig schoon gaan maken.
Ziet er inmiddels weer een stuk schoner uit al zeg ik het zelf. 8-)
Vanmiddag de nodige kuipdelen bij de spuiter opgehaald en ik moet zeggen; die zien er beter uit als toen ik ze er heen bracht!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Morgen maar weer verder om de naked blade zijn jasje aan te doen...

Ron
Lekker bezig *O*
 
Ik ben vandaag weer op de testbank geweest.
even delen

IMG-20151128-WA0015_zps4ktzzbyx.jpeg


toen ik thuis kwam bedacht ik mij dat dit teveel pk's waren voor een blade uit 2005. ik ben even terug gegaan om te vragen hoe dit zat. nu blijkt dus dat ze de uitkomst van de run standaard op 90% rekenen van het vermogen wat in theorie op de krukas staat. Toen hebben ze ook nog een uitdraai gemaakt van de run met wat er in werkelijkheid op het achterwiel staat. Hij heeft iets meer dan 165 pk op het achterwiel, dat lijkt mij niet gek voor een motor die 172 pk op de krukas hoort te hebben.

IMG-20151128-WA0033_zpsz2bu9soo.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor, dat mag je zeker vragen.

Origineel Honda stickers 4 stuks (2 grootste op rechter kuipdeel en 2x 1000RR op kontje)
€ 317,-
Strak maken, spuiten kontje, rechter kuipdeel en gat in top kuip repareren en spuiten inclusief alle stickers plakken € 550,-
Tel daarbij nog een paar stuurgewichtjes, rechter spiegel en nog wat meer en dan ga je al snel richting € 1000,-

Best redelijk bedrag voor een relatief kleine schade, maar zo rond blijven rijden was voor mij geen optie. :N
 
Ja hoor, dat mag je zeker vragen.

Origineel Honda stickers 4 stuks (2 grootste op rechter kuipdeel en 2x 1000RR op kontje)
€ 317,-
Strak maken, spuiten kontje, rechter kuipdeel en gat in top kuip repareren en spuiten inclusief alle stickers plakken € 550,-
Tel daarbij nog een paar stuurgewichtjes, rechter spiegel en nog wat meer en dan ga je al snel richting € 1000,-

Best redelijk bedrag voor een relatief kleine schade, maar zo rond blijven rijden was voor mij geen optie. :N

Blijft balen maar kan me goed voorstellen dat je het niet kon laten zitten :Y :P
 
Nee idd zo blijven rijden is sowieso niks. Schade geld is helaas altijd klote. Je krijgt er helaas niks voor terug.
Ben benieuwd wat ik kwijt ben voor 2 kuipdelen en 1 sticker.
 
Kuip weer gemonteerd!
Nu nog ergens een paar nieuwe spiegels bestellen en nog wat klein spul en dan mag wat mij betreft de lente weer beginnen..... :+
20151201_151053_zpszwfrnbe6.jpg
 
Ja hoor, dat mag je zeker vragen.

Origineel Honda stickers 4 stuks (2 grootste op rechter kuipdeel en 2x 1000RR op kontje)
€ 317,-
Strak maken, spuiten kontje, rechter kuipdeel en gat in top kuip repareren en spuiten inclusief alle stickers plakken € 550,-
Tel daarbij nog een paar stuurgewichtjes, rechter spiegel en nog wat meer en dan ga je al snel richting € 1000,-

Best redelijk bedrag voor een relatief kleine schade, maar zo rond blijven rijden was voor mij geen optie. :N

Hobby kost geld en hopelijk de komende KM's schadevrij...

Ziet er allemaal weer strak uit @Ron ;) ...
 
Ja, maar deze hebben we pas zaterdag gekocht en is dus "Nieuw". Na vanmiddag ziet hij er denk ik iets minder fris uit ;)

Of niet.... toen ik klaar was met werken was het al te donker om echt iets te gaan doen.
Misschien maar goed ook, want ik vind hem eigenlijk nog een beetje eng hahaha.
 
Moguh :Z
Hee Rummer, ik zag deze reactie van je in het S1000XR topic.Herkenning voor mij. _O- _O-
_O- echt bizar hoeveel textiel/veligheidhesjes en incidenteel zelfs uitgebreid met systeem tennisbal er rondloopt :o
 
Laatst bewerkt:
Hobby kost geld en hopelijk de komende KM's schadevrij...

Ziet er allemaal weer strak uit @Ron ;) ...
Dank je Marco en inderdaad wat je zegt, hopelijk de komende KM's (en jaren) schadevrij...
Ik blijf het een mooie kleurencombinatie vinden en nog steeds het mooiste model blade. :Y
Ben er ook nog steeds niet op uitgekeken. :+
Ook deze staat er netjes bij :}
Bedankt, nu wachten op beter weer.
Ja, maar deze hebben we pas zaterdag gekocht en is dus "Nieuw". Na vanmiddag ziet hij er denk ik iets minder fris uit ;)
Of niet.... toen ik klaar was met werken was het al te donker om echt iets te gaan doen.
Misschien maar goed ook, want ik vind hem eigenlijk nog een beetje eng hahaha.
En heb je 'm inmiddels uitgelaten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan