Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onewheel heeft wel paar weken geleden nog dagje Spa Francorchamps gedaan in de enasnelste groep 8-)

En dat met 25 graden en zon, wat een seizoen hebben we gehad *O*

top gedaan en idd wat een heerlijk seizoen is het geweest, misschien dat er nog een paar leuke dagen komen maar ga ervan uit dat we het leukste wel hebben gehad voor dit jaar! :/

Afgelopen zaterdag nog een lekker Herfst rondje gedaan maar dan merk je al dat de bandjes/asfalt niet meer die grip geven als enkele weken geleden :N ...

HerfstBlaadje 8-)
20181020_160054.1.jpg
 
top gedaan en idd wat een heerlijk seizoen is het geweest, misschien dat er nog een paar leuke dagen komen maar ga ervan uit dat we het leukste wel hebben gehad voor dit jaar! :/

Afgelopen zaterdag nog een lekker Herfst rondje gedaan maar dan merk je al dat de bandjes/asfalt niet meer die grip geven als enkele weken geleden :N ...

HerfstBlaadje 8-)
Bekijk bijlage 1335665

Lekker !!! Mooi piccie ook, die van mij komt denk ik in het voorjaar weer tot leven. Tot die tijd mag ie alleen de garage uit voor diverse poetsbeurten
 
Gisteren de blade weg gebracht om nieuwe olie keringen te laten monteren in de voorpoten.
En daar maakte hij me ook een leuke aanbieding voor een paar nieuwe banden.
Michelin pilot power 2ct die ook maar gelijk monteren.
Kan hij goed de winterstalling in
 
zo en zijn er nog een paar bikkels aan het :]
de mijne gaat denk ik zijn winterslaap in
als het van de week een beetje weer is
krijgt die nog een sopje accu er uit
en dan is het wel klaar
op naar de lente:Y
 
Na wat afwezigheid op het forum(afstuderen, nieuwe baan, nieuw huisje en vakantie op de motor na italie) ga ik proberen weer wat actiever hier te worden;-). Om meteen maar met de deur in huis te vallen, heeft er iemand al wel eens snelsluitingen op zijn kuipwerk gezet i.p.v. die verschikkelijke plastic schroefmeuk, zo ja welke?
 
Hey Luc,

FF flink druk geweest. Snelsluiters geen ervaring mee maar die plastic klotedingetjes wel. Breken of je raakt er eentje kwijt :(
Ik heb laatst een zakje met 40 stuks bij Ali besteld voor een paar euro. Kan ik voorlopig weer mee voorruit :)
 
volgende week woensdag wordt het ingebouwd
dus zal zeker tegen het weekend wat foto/filmpje posten
uiteraard in het donker
 
Oh en topic starter, zie dat mijn foto verdwenen is, mocht er tijd en zin zijn, dan mag deze evt wel erin, met grote dank uiteraard

Bekijk bijlage 1335557
Sorry, tijdje offline geweest. Als ik op computer inlog zet ik hem er in! *edit: Done :)

Zijn er toevallig nog meer verzoekjes geweest😅? Dan kan ik alles in 1x doen zonder 50 pagina`s te hoeven doorlezen.
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar leuke meeting gehad geregeld door Chantal en ook leuk stukje gestuurd daarna.
Maar gezien de drukte hier ;) zal het lastig worden; iedereen heeft toch zijn eigen groepje waar die mee rijdt en afspreekt via andere social media.

Wil best het voortouw nemen en een datum straks in het voorjaar hier neerzetten. Genoeg lokaties hier in de regio om samen te komen en mooie routes om te rijden door noord limburg en Duitsland.

Dit jaar heb ik sowieso weinig gereden (paar keer toch wel, en op MF weekend meegeweest) en weinig gedaan op MF. Wellicht in het voorjaar wel weer leuk! Doet een voorstel!
 
ja net klaar
ff de video en wat foto`s uploaden
ff snel wat genomen voor het idee
is wel veel werk om de bedrading en ballast netje weg te werken zieden ze
 
z''
net maar eens even het spulletje er uit gerukt
hij ligt weer in diepe slaap tot de lente :?
 

Bijlagen

  • rsz_2img_20181110_173416.jpg
    rsz_2img_20181110_173416.jpg
    252,2 KB · Weergaven: 6
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan